Hyvä sali HELSINGISSÄ

Ikä
41
Tervehdys - haussa olisi hyvä punttis Hgistä. Seuraavassa "vähän" vaatimuksia :hyper:

* pelkästään naisille / naisten vuoroja 2-5kpl viikkoon
* ei jäsenyyttä, vaan esim. 10x kortteja tai kertamaksu
* edullinen
* laitteilla ei väliä kunhan kunnon vapaat painot, eli mavet, penkki, haba, jalkaprässi jne. onnistuu
* sijainnilla Hgin sisällä ei ole väliä, mutta asiaa tietysti auttaa että perille pääsisi julkisilla
* aerobikkiä tai muuta ohjelmaa ei tarvi olla, mutta ei nyt tietysti haittaakaan

Mutta saa ehdottaa jotain muutakin, tässä vaan nykyisen salini ominaisuuksia, mutta muuton myötä en siellä enää voi käydä :(

Kun nyt joku toinen aloitti tällaisen threadin, kysynpä miekin tässä samassa.

Kysymykseni on suurin piirtein sama, eli: Hyvä sali Helsingissä? Olen tähän asti aina käynyt Mayor'silla, mutta sitten kuulin heiän tietynasteisesta Pakkotoisto-karsastuksesta. Ei oikein huvittaisi käydä siellä enää. Eli mistä löytyisi suunnilleen samantasoinen sali? Satunnaiskävijä kun olen, niin pakkojäsenyyttä ei missään nimessä. Ja sama vaade kuin mafiattarella: yleisellä kulkupelillä mahd. lähelle.

Onko kellään kokemuksia Eastbodysta Itäkeskuksessa? Olikos siellä metron toisenkin haaran päässä joku "uusi" sali? Millainen paikka? Entä onko Motivus vielä siellä monen mutkan takana jossain yläkerrassa? Muita varteenotettavia saleja?

Metri sanoi:
Kun nyt joku toinen aloitti tällaisen threadin, kysynpä miekin tässä samassa.

Kysymykseni on suurin piirtein sama, eli: Hyvä sali Helsingissä? Olen tähän asti aina käynyt Mayor'silla, mutta sitten kuulin heiän tietynasteisesta Pakkotoisto-karsastuksesta. Ei oikein huvittaisi käydä siellä enää. Eli mistä löytyisi suunnilleen samantasoinen sali? Satunnaiskävijä kun olen, niin pakkojäsenyyttä ei missään nimessä. Ja sama vaade kuin mafiattarella: yleisellä kulkupelillä mahd. lähelle.
En ole kyllä huomannut salilla mitään ihmeempää Pakkotoisto-karsastusta.. ainoastaan Mikellä on kuvauskielto salilla, mutta ei kukaan treenausta tms. ole kieltänyt.
Toinen on Töölö Gym (Pohj. Hesperiankatu 15), jota kannattaa kokeilla jos ei Mayor´s nappaa.

Jos asut Itä-Helsingissä päin, niin voin lämpimästi suositella Vuosaaren Baras Kuntokeskusta. Riippuu aina tietenkin tuo salimaku, mistä pitää. Mä tykkään kovasti kodinomaisesta fiiliksestä ja pienistä saleista isojen keskusten sijaan. Laiteita löytyy riittävästi ja salilla harvoin ruuhkaa. Treenaajia isoista miehistä perheenäiteihin ja mukava ilmapiiri. Jumppatuntejakin löytyy kunnon valikoima niitä haluaville. "pakko jäsenyys" ei ole pakollinen, mutta rahallisesti tehty kaikista järkevimmäksi vaihtoehdoksi. Kuukausikortti on 39 eur johon kuuluu rajaton solarium, kaikki jumpat sekä kuntosali. Kesällä on kiva, kun jäsenet saavat ilmaiseksi vuokrata kick-bike pyöriä sekä salin omaa kajakkia, jolla voi aurinkolahden rannasta lähteä melonta retkelle:D . Myös ohjattuja mukavia kick-bike tunteja jossa takamus todella koetuksella.Runsas valikoima myös edullisia lisäravinteita ja sali siistissä kunnossa.Mä olen myös kokeillut isoja, kuten Mayorsia, mutta ei vaan ole mua varten. Toinen tykkää isästä toinen pojasta:D

tanjaxxx sanoi:
Jos asut Itä-Helsingissä päin, niin voin lämpimästi suositella Vuosaaren Baras Kuntokeskusta. Riippuu aina tietenkin tuo salimaku, mistä pitää. Mä tykkään kovasti kodinomaisesta fiiliksestä ja pienistä saleista isojen keskusten sijaan. Laiteita löytyy riittävästi ja salilla harvoin ruuhkaa. Treenaajia isoista miehistä perheenäiteihin ja mukava ilmapiiri. Jumppatuntejakin löytyy kunnon valikoima niitä haluaville. "pakko jäsenyys" ei ole pakollinen, mutta rahallisesti tehty kaikista järkevimmäksi vaihtoehdoksi. Kuukausikortti on 39 eur johon kuuluu rajaton solarium, kaikki jumpat sekä kuntosali.

pitää varmaan tulla vilkasee, jos kesällä tuonne suunnalle muutan.. :)

Niin mites tuo Töölö Gym, kun sen nettisivujen perusteella vaikuttaa ok paikalta. Onko yleensä täynnä porukkaa vai miten? meen varmaan tässä jokupäivä tsekkaamaan ;)

Töölö Gym on ihan jees. Tilaa treenata on, paitsi että siellä on liikaa väkeä iltaisin. Itse tykkään treenta aamupäivisin jos siellä käyn. Yleensä käyn kuitenkin duunin salilla. Aikoinaan tykkäsin käydä City Gym'illä.

Naisten saleista en oikein osaa sanoa mitään, paitsi että pääsin kerran käymään siinä yhdellä salilla (en muista nimeä) osoitteessa Mäkelänkatu 2 (Stadin Tähden talo). Siellä ei riittänyt painot meikäläiselle ja muutenkin paikka oli ihan älyttömän pieni. Onko Motivuksella enää pelkkiä naisten saleja? Ei taida olla.

Metri sanoi:
Kysymykseni on suurin piirtein sama, eli: Hyvä sali Helsingissä? Olen tähän asti aina käynyt Mayor'silla, mutta sitten kuulin heiän tietynasteisesta Pakkotoisto-karsastuksesta. Ei oikein huvittaisi käydä siellä enää.

Mie en tajua näitä tälläsiä juttuja. Onko se jollain lailla sitten näkynyt, että meijerin popula dissais pakkislaisia, muuten kun tuo Miken kuvauskielto. Kyllä mä annan mennä tollaset jutut toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Reenit vaan täysii :evil: Eipä ole kukaan dissannu, vaikka reenit on kulkenu pakkispaidassakin.. ;)

Suni sanoi:
Mie en tajua näitä tälläsiä juttuja. Onko se jollain lailla sitten näkynyt, että meijerin popula dissais pakkislaisia, muuten kun tuo Miken kuvauskielto. Kyllä mä annan mennä tollaset jutut toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Reenit vaan täysii :evil: Eipä ole kukaan dissannu, vaikka reenit on kulkenu pakkispaidassakin.. ;)
Liekö joku sitten liioitellut. Miehän en ole hesalaisia, niin että ite en tiiä, jostain päin Pakkista luin. Jos huhu on perätön, niin sitten mie :nolo: ja Mayor'sille taas ensi kesänä. Voisihan olla mielenkiitoista tsekata vaikkapa se Töölön sali. Joku sitä tässä tuanottain suositteli.

Metri sanoi:
Onko kellään kokemuksia Eastbodysta Itäkeskuksessa? Olikos siellä metron toisenkin haaran päässä joku "uusi" sali? Millainen paikka? Entä onko Motivus vielä siellä monen mutkan takana jossain yläkerrassa? Muita varteenotettavia saleja?

East Body on tosi kiva sali, mutta alkuperaiselle kysyjalle pitaa sanoa etta se ei sitten ole erityisesti naisille suunnattu. Tunnelma on hyva, sellainen vanha perinteinen rautasali!

Metri sanoi:
Liekö joku sitten liioitellut. Miehän en ole hesalaisia, niin että ite en tiiä, jostain päin Pakkista luin. Jos huhu on perätön, niin sitten mie :nolo: ja Mayor'sille taas ensi kesänä. Voisihan olla mielenkiitoista tsekata vaikkapa se Töölön sali. Joku sitä tässä tuanottain suositteli.

En ole minäkään hesalaisia.. en myönnä never ever ;) No joo vaikka täällä asunkin. Mutta siis kyllä tuolla ihan rauhassa saat reenailla, kukaan ei tuu sulle vinkuun jos huomaa, että oot pakkikselta. :D Saatat ehkä pahimmassa tapauksessa nähdä useat tutut kasvot palstalta ;)

Joo, mutta on tuo Töölö gymiki ihan hyvä paikka, ei silti vedä vertoja tutulle meijerille.

Motivuksessa on Kampissa vielä pelkästään naisille oleva sali. Siellä ihan ylhäällä. Toinen on sitten Adlon (siis myös Motivuksen sali) Töölöntorin laidalla. Siellä käy sellasia mummoja lähinnä ja tyyppejä jotka lukee lehtiä samalla.. Pienikin se on. En suosittele.

Silver Gym Hämeentiellä täyttää muuten ehdot täydellisesti, mutta ei ole naisten sali eikä taida olla edes naisten vuoroja. Edullinen, ok pukkarit ja sauna, ok varustelu, ok vapaapainot (mm penkkejä kaksi tai kolme, kyykkyyn muistaakseni turvateline), aamuisin rauhallinen. Miinuksena huono ilmanvaihto, haittaa lähinnä ruuhka-aikoina.

Tässä muutamia saleja joita tiedän itä-helsingissä: itixen yhteydessä oleva salus on hyvä, mutta kaikille tarkoitettu sali, mellunmäessä bodi mimmit vain naisille. Käy kattoo bodimimmien kotisivu siel hinnasto.

Caitlyn sanoi:
Silver Gym Hämeentiellä täyttää muuten ehdot täydellisesti, mutta ei ole naisten sali eikä taida olla edes naisten vuoroja. Edullinen, ok pukkarit ja sauna, ok varustelu, ok vapaapainot (mm penkkejä kaksi tai kolme, kyykkyyn muistaakseni turvateline), aamuisin rauhallinen. Miinuksena huono ilmanvaihto, haittaa lähinnä ruuhka-aikoina.

Jep, Silveriltä löytyy kunnon powerrack ja muistini mukaan kaksi normipenkkiä, yksi alaviisto ja yksi vinopenkki. Kuumahan siellä on lämpimään aikaan, mutta muuten hyvä sali. Rachel Kauppilankin bongasin siellä aikoinaan monta kertaa, nykyään tosin Rachel taitaa treenata ihan muualla.

Motivuksen Kampissa sijaitseva naisten sali (4krs) on ihan jees. Paikka tosin on melko pieni ja laitteet ovat nähneet jo parhaat päivänsä. Jalkaprässi puuttuu! Lisäksi suurin osa "treenajista" tulee sinne pääasiassa lukemaan naisten aikakauslehtiä..
:zzzz:

Motivuksessa plussaksi voi mainita kohtuulliset hinnat ja pakkojäsenyyden puutteen.

Itä-Helsingissä hyvä vaihtoehto on Vuosaaren Urheilutalon (Uimahallin siis) uusi punttisali

Kivat, uudet Technogymin laitteet. Käy mukavaa porukkaa ja tunnelma on rento.
Väljät tilat ja suht. edulliset hinnat, niin ja ei jäsenyyttä.

Harmittaa että jouduin tuon salin jättämään, kun muutettiin Vuosaaresta pois-tykkäsin :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom