Hyvä poltto-ohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Primo
  • Aloitettu Aloitettu
Kertokaas joku hyvä ja mielellään suomenkielinen poltto-ohjelma, kun nykynen asema ja Nero eivät ole väleissä keskenään... :itku:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Andree sanoi:
Kertokaas joku hyvä ja mielellään suomenkielinen poltto-ohjelma, kun nykynen asema ja Nero eivät ole väleissä keskenään... :itku:

Ootko kokeillu asentaa Neroa uudelleen?

Andree sanoi:

Oletko kokeillut asentaa koneeseen linuxia toiseksi käyttöjärjestelmäksi? Linuxilla on hyviä ihan neron tasoisia softia. Ittellä on kyllä koneessa windows ja nero.

Mä yritän toistaseksi pärjätä pelkällä windowsilla...Nero on asennettu jo kolmeen kertaan ja silti se ei suostu pelaamaan...
Kaveri sano että tuo polttava mikä mulla on, on aiheuttanut muillekin päänvaivaa neroa käytettäessä...
Nyt mulla on tuo Alcohol asennettuna, mutta ei oo siihen sopivaa serial keytä...
Itsehhän en tänä päivänä laitana mihinkään softaan rahoja kun kaiken saa netistä imutettua... :D

Kiitos Emulen :thumbs:

Mitähän ihmettä mä onnistuin säätämään kun yritin polttaa alcoholilla yhtä leffaa, niin sen jälkeen mun koneelta löytyi DVD-asema...?Whattafack :eek:

Andree sanoi:
Mitähän ihmettä mä onnistuin säätämään kun yritin polttaa alcoholilla yhtä leffaa, niin sen jälkeen mun koneelta löytyi DVD-asema...?Whattafack :eek:
Taitaa olla virtuaalidvdasema.

Noi jotkut nerot on mielestäni cd-asema kohtaisia, eli eivät toimi kuin tietyillä asemilla. Alcohol 120% on kyllä hyvä, ja itse tykkään disc jugglerista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom