Hyvä parturi lahdesta hakusessa

Eli, tosiaan lahdesta pitäisi hyvä parturi löytää. Onkos kenelläkään jotain tiettyä parturia mielessä missä tosiaan saisi tyylikkään ja muodikkaan lookin ? Kiitos.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Partureitahan on lähes joka kulmassa. Se onkin sitten ihan siitä kiinni mitä hakee. Eiköhän ne joka paikassa osaa leikata, jos vaan tietää millaisen haluaa.

Suosittelen C4:sta siinä Sokoksen kohdalla Rautatienkadulla, jos sellainen siellä vielä on. Muinoin Lahdessa asuessani (noin vuonna 2001) kävin aina siellä, ja hyvin homma toimi.:kippis1:

E+ vesijärvenkadulla on meikäläisen vakiovalinta. Siitä sokoksen kulmalta jatkat vaan ylöspäin ni tulee oikealla vastaan. Miesten hiustenleikkuu ollut mulla n.16e.

Jos todella muodikasta haluat niin suosittelisin Hiusstudio V & K:ta joka sijaitsee Rautatienkatu 12 15110 LAHTI. Oma äitini joka on myös parturi-kampaaja suosittelee mulle yleensä menoa sinne, jos haluan jotain erikoisempaa lookkia. Kerran olen käynyt ja olin todella tyytyväinen tulokseen. Suosittelen!

Jep, tuo C4 on hyvä paikka tosiaan. V&K:sta ei mitään kokemuksia, mut sitten eräs jota voin todellakin suositella, on hiustiimi ilmeen Suvi!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom