Hyvä palautusjauhe prismasta tai cittarista mielellään 20e/kg?

En tietenkään tiedä paikallisen Cittarisi ja Prisman hintoja ja parhaiten ne varmaan selviävät, kun käy itse katsomassa.
Mutta jos läheltä löytyy Lidliä, niin siellä oli juuri tarjouksessa iso säkki Fastin maustettuja heroja (jotain 1,5kg), jolle tuli kilohintaa vähemmän kuin noiden muiden markettien pusseille.

edit... Niin tuossahan tuo yllä mainittiinkin. Se oli kuitenkin lyhytaikainen tarjous.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitos neuvoista. Kävin lidlissä ja löysin Fastin Reco2 1,1kg ja hinta vain 20e tarjouksessa. Maku on suklaa, jonka maku on vähän makea mutta maistuu minulle :). Ensi kerralla otan kyllä mansikan :whip:
Prismasta ja sittarista en vielä edes katsonut, lidliinkin olin mennyt ihan muihin tarkotuksiin :D

Lidli vois kyllä tuoda markkinoille oman "Deutschland über alles!" -lisäravinnesarjan missä hinta olisi samaa sarjaa kuin Lidlin muutkin hinnat, eli halpa ku perkele ja silti hyvä.

Saahan sieltä fitnesstukusta sitä smartuppsin heraa 2kg n. 29€+7€ postit= 36€. Eikös se tuu siltikin halvemmaks kun fastin hera?

Offtopic: Opiskelija-statukseen vetoaminen on monessa tapauksessa idioottimaista, kun valitetaan, että ei ole rahaa, mutta ei voida tehdä duunia sivussa, eikä kaljottelusta voida karsia.

ja lisää Offia.
Monessa tapauksessa voi ollakkin, mutta en alkaisi myöskään aiheesta valittamaan kun joillain vain on raha tiukassa. Itse en pidä lomaa ollenkaan vaan muutan maaseudulle kesäksi töihin ja juomatkin tulee komerosta eikä mistään panimolta. Kämppäkin on jaettu siskon kanssa. Siltikin, rahaa ei vain tahdo löytyä.
Onneksi sentään sanoit että ''monessa tapauksessa''.

Terveisin opiskeleva sammutusmies.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom