Jos ei halua ihan tusinan marketti philipsiä niin Aesculap Exacta (wella contura) ja moser chromini on ainakin hyviä laitteita. Osuu suunnilleen hintahaarukkaankin.
Itsellä ei hirveesti kokemusta hiustenleikkuukoneista, mutta meillä ainakin on toiminut 'tusina'-Philipsin kääntyväteräinen kone erittäin hyvin. Koneella saa monipuolista jälkeä ja tosiaan käätyvä terä helpottaa leikkausta.
Itselläni Moser Primat ja todella tyytyväinen olen hankintaani. Onhan jokseenkin painava, mutta kun se otti turpaanlyötikisaa lattian kanssa niin häviäjänä oli lattialaatta.
Mulla oli Moser. Hyvä mutta pisti päänahan aika koville ja lisäksi se karvasotku on aika kauhea siivottava. Nykyään maksan mieluummin hieman sille parturille.
Itse ostin juurikin tuon Rexin kun siitä mulle kerrottiin että on ihan sama laite mutta eläinkaupoissa myytävä. Myyjän ilmekkin oli hyvä kun kysyi että minkäslaiselle karvaturrille se tulee, ja sanoin että ihan itelle meinasin.
On helvetin hyvä vehe, ei jumittele kun sähkömoottori jyllää ja portaaton säätö on toki vielä plussaa. 10+ vuotta noita phillipsejä ja muita riitti, tuo vehe on ihan eri laatua.