GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Hyvä foorumi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lepex
  • Aloitettu Aloitettu
Kas kas perkelettä. Taas olen päässyt koulusta jo tunti ja puoli sitten mutta mitä?
Täällä sitä vielä tutkitaan pakkotoiston syövereitä.

Tuli tälläinen spontaani tarve hieman kehaista:

mun mielestä helvetin toimiva ja hyödyllinen lista.*slurps*

Tälläin kun löysin tämän foorumin vasta n. kuukausi sitten niin on aikamoinen kelailu, mitä kaikkea on jo puhuttu. Löytyy kyllä helkutisti tietoa, kun vaan jaksais lukea kaiken:D

Kiitän!

No JOO mutkun silläkin löytyy niii-iin paljon
tietoa että iskee se sama tietohumala mikä tulee
aina kirjastossakin.(=niin paljon tietoa saatavilla ettei sitä voi ikinä omaksua vaikka haluaisi)
:D

Fuck.

tämä kuuluis tuonne "palaute" -osioon.

Originally posted by PainGain
No JOO mutkun silläkin löytyy niii-iin paljon
tietoa

:lol1: PainGainille tulee varmaan kohta mailia ylläpidolta, josko hänen nimeään voidaan käyttää markkinoinnissa...

Kiitos palautteesta PainGain! Toivotaan että vuosi 2003 tuo paljon tullessaan ja että tämä palsta pystyy antamaan vielä enemmän kaikille jäsenilleen!

Originally posted by Tomi
Toivotaan että vuosi 2003 tuo paljon tullessaan ja että tämä palsta pystyy antamaan vielä enemmän kaikille jäsenilleen!

Vielä enemmän? Mutta mulla on paino noussu jo 7 kiloa liittymisen jälkeen... Ja vaan 2 kuukaudessa

Originally posted by Tomi
Toivotaan että vuosi 2003 tuo paljon tullessaan ja että tämä palsta pystyy antamaan vielä enemmän kaikille jäsenilleen!

I take your words to my heart:hmmm:

Originally posted by haavevahva
Vielä enemmän? Mutta mulla on paino noussu jo 7 kiloa liittymisen jälkeen... Ja vaan 2 kuukaudessa

Mulla taas paino on tippunut >10 kiloa puolessatoista kuukaudessa. Myöskin hieman kadoksissa ollut treenimotivaatio tuli takaisin kesälomalta, kun tämä palsta löytyi ja pääsi lukemaan muitten kokemuksia/treenivinkkejä. Pakkotoisto.com, ai lav juu :D

Originally posted by Pleipoi
hieman kadoksissa ollut treenimotivaatio tuli takaisin kesälomalta, kun tämä palsta löytyi ja pääsi lukemaan muitten kokemuksia/treenivinkkejä. Pakkotoisto.com, ai lav juu :D

Pakko se on myöntää: Pakkotoisto.com lisää treenimotivaatiota!!! Itsekin olen sen huomannut :) [Saa käyttää mainostarkoituksiin]

Muttei mitään niin hyvää ettei jotain huonoakin: Viime aikoina jotkut "toistolaiset" ovat vähän laiskistuneet (minä mukaan lukien); perusteluja, lähteitä yms. yms. ei tipu enää samalla tavalla apteekin hyllyltä kuin ennen. Nii että pistäkää niitä perusteluja. Mallia voi katsoa noista vuodelta 1 ja 2 peräisin olevista viesteistä.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%

Suositut

Back
Ylös Bottom