Hyvä bluetooth handsfree

Olisi työkäytössä tarvetta langattomalle handsfreelle. Työssä istun toimistossa ja liikun maastossa ja puheluita tulee kohtuu paljon, joten hf:ltä toivottavia ominaisuuksia olisi ainakin hyvä äänenlaatu ja ettei korva väsy siihen pidemmänkään ajan päästä. Hyvä istuvuus lienee korvakohtainen asia, samalla myös sen verran tukeva kiinnitys ettei putoa herkästi tai hajoa.

Työkaverin suositukset sai Nokia BH-900, joka oli näemmä voittanut TM:n testin 2/2007. Saakos tuolla rahalla (~70e) jotain parempaa, tai saisiko nuo ominaisuudet täyttävän laitteen jopa halvemmalla? Mitään huippuhienoa en tartte, perushyvä toimivuus riittää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tossa olis kunnon peli. IP55 eli roiskevesitiivis, kestää pudotuksen 2 metristä betonille ja ääntä tulee vähintään riittävästi. Kiinnitys klipsillä tai kaulahihnalla. Kytkettyä saa myös perinteisen korvanapin 2,5mm liittimellä.

Vigilite Call All:

Nostetaas tätä ylös. Pitäisi käydä hakemassa bluetooth HF Nokian N95:lle. Osaakos jengi suositella mitään hyviä malleja. Stokkalla näytti olevan BH100 ja BH101 tarjouksessa reilut 20e kumpikin malli. Mitä eroa noilla kalliimmilla malleilla on halpisversioihin?

Itse ostin ensin yhden Nokian HF:n. Se ei pysynyt korvassa, eikä siitä kuulunut hyvin. Ostin sitten sankamallisen, joka jo pysyi hyvin korvassa, muttei siitäkään kuulunut riittävän hyvin. Malleja en muista tarkkaan, mutta jotain BH-200 tasoisia laitteita olivat. Näiden jälkeen ostin BH-900:n, joka sitten toimikin erittäin hyvin. Äänenlaatu ja istuvuus olivat molemmat kunnossa. Harmi kun hukkasin sen. Jos ei mitään yllättävää tule esiin, niin ostan uuden samanlaisen.

Itsellä Nokian BH-602 ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Pysyy hyvin pakallaan, akku kestää pitkään ja latautuu nopeasti.

Mulla on BH-903, eli BT stereoheadset. Ei ole missään tapauksessa halpa, mutta en vaihtais.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom