"Hyvä" biletysmesta Helsingistä sunnuntaiksi?

Ois huomenna bileet ja kysyisin että missä sitä jengi (noin 25-35 -vuotiaat) nykyään bilettää sunnuntaisin Helsingissä?

Joo tiedän... oon :wanha: ja väsynyt ja pudonnut kelkasta, mutta :kippis1: maistuu vielä ja :rock: on sydämen asia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lady Moon on kyllä aika syvältä, mutta ollaan me sielläkin joskus oltu ton työporukan kanssa. Hyvä puoli siinä on se, että siellä on jengiä aina. Kamalaa siinä on se, että jos joku tuikkaa sen luolan tuleen, niin se on sitten menoa... ;) Tulee mieleen joku Ex-Cinderellan yökerho. se ei kuulu mun vakiopaikkoihin, mut ollaan tosiaan käyty siellä epätavallisina biletyspäivinä...

Kuinkas on muuten toi Onnelan tilanne? Minkälaista jengiä siellä käy ja onko sunnuntaisin jengiä?

Hesari taitaa olla täynnä tummia ja siellä taidetaan soittaa edelleen ihan paskaa musiikkia...?

On The Rocks on ihan jees, mutta riittääkö siellä biletystä sunnuntaisin?

Muita paikkoja ei näin hätäseen tule mieleen... Toista se oli aikoinaan, kun hesperian Siperia-Clubi veti väkeä joka sunnuntai ainakin 1000 henkeä. Siihen aikaan baarissa ei muulloin käytykään kuin sunnuntaisin.

Kaiholla Siberiaa muistellen: Ikänainen pienissä punkkuhöyryissä...

Anonymity sanoi:
... :rock: on sydämen asia.

Carpathian Forest on keikalla Tavastialla sunnuntaina.

Ei muita nyt tule Helsingissä mieleen, mutta jos tuo pirunmerkin alla moshaaminen kerta on meininkinä, niin sinne tsekkaamaan kun Norjan pojat vetää blackia. :rock:

Pitää harkita itekin lähtemistä tonne.

No emmä noista merkeistä tiedä, mutta rokki on lähellä,sydäntä... ;) ja myönnettäköön että en ole ikinä kuullut moisesta bändistä... ois kyllä aika makeeta lähteä pitkästä aikaa katsomaan jotain bändiä, mutta oon ihan varma, että suurin osa jengistä ei halua maksaa sisäänpääsyjä sen kummemmin yhtään mihinkään. Ja ollaan varmaan myöhemmin illalla aika soossissa, kun bileet alkaa jo viiden pintaan ja osa käy varmaan ottamassa "pohjia" jo ennen sitä.

Jos kaverit ei diggaa black-metallista, niin sitä suurempi kulttuurielämys niille olisi löytää ittensä umpijurrissa kattelemassa sekopäisiä karjujia Tavalla. Suosittelen!

vrangsinn.jpg

Kuva: http://www.tnbm.tk/

Voipi olla aika hiljaista kaupungilla kyllä sunnuntaina, jos ei justiinsa jollekin keikalle suuntaa.

En mä usko että ne pahakseenkaan pistäisi, mutta joillekin se on näköjään kustannuskysymys... Ja ei ne kyllä mitään maanantaina enää muistaisi. Eli siinä mielessä sellainen perushumppapaikka ois varmaan ihan jees.

Kyl mä lähtisin tota Onnelaa kokeilee,jengiä on takuulla melkein tupa täynnä sunnuntaisinkin. Plus vanhempaa väkeä kuin pe-la..

Paras paikka sunnuntaisin ja viikonlopun parhaat bileet aina sunnuntaisin Onnelassa. Suurimmalla osalla ainakin yksi päivä alla ja rento meininki

Onnela on perseestä. Jos tykkää hääriä helvetin isossa baarissa ja huutaa kaiken asiansa, niin sitten jees. Seinäruusuja ja wannabe-julkkiksia on kyllä paikka pullollaan.

Lyhyesti: Jostain syystä kaikki baarit ovat nykyisin perseestä, eri asia megadiskot ulkomailla sekä terassit. Terasseilla on mukava istuskella auringonpaisteessa, mutta iltaisin/öisin tupakansavussa ja metelissä katsomassa muiden örveltämistä; ei kiitos.

Huppe sanoi:
Lyhyesti: Jostain syystä kaikki baarit ovat nykyisin perseestä, eri asia megadiskot ulkomailla sekä terassit. Terasseilla on mukava istuskella auringonpaisteessa, mutta iltaisin/öisin tupakansavussa ja metelissä katsomassa muiden örveltämistä; ei kiitos.

No aika likelle Hupen linjoilla mennään, tosin en tiedä mitään megadiskoista ulkomailla.

Yleisesti alkaa vaan vituttaa että kaikki ravintolat ovat Seppo Koskisen kuppiloita ja noudattavat jotenkin samaa kaavaa. Tosin Seppo on loistava markkinamies, se pistää se on tehnyt omien raflojensa VIP-alueista jotain meganähtävyyksiä, joihin on niinq-ihan-pakko-pääst-ineen-jotenqi. Voi päivää. No pissikset ja wannabeet maksaa, minä en.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom