Hyvä biisi soittoääneksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makez
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mr Afroman sanoi:
vitsi mtv se musa kanavalla siin on tosi hyvä semmonen sammako joka vetää Axel foley biisin tahdissa kaikkien mielest se on jotenkin rasittava mut mun mielest tosi cool sill on ihan oma sinkku,vitsi kun te kuulisitte sen te pyöryisitte se on jossain englanin tanssi listoilla ykkösenä :D :D

Axel foley se beverly hills cop se biisi mikä soi siin aika paljon
vitsi ku sä oot varmaan ainoa ihminen maailmassa joka se on kuullut kyllä se on varmaan aika monelle mtv:n katselijalle tuttu se sammako joka vetää axel foleytä sitä beverly hills coppia joka soi siin aika paljon mun mielestä se sammako on ihan runkku vaik se tavallaa o niinku kuul ja tollei mut se pitäis käristää ku se laulaa axel foleytä sitä beverly hills coppia vitsi ku kaikki kuulis sen niin sit pitäis saada tsäppii ja päästä joraa

Mistähän löytys Eddie Murphyn rölötynauru mp3:na...
Ren&Stimpy theme on ihan ok, samoin happy happy, joy joy. :) Muita suosikkeja en paljasta.

Tomi sanoi:
vitsi ku sä oot varmaan ainoa ihminen maailmassa joka se on kuullut kyllä se on varmaan aika monelle mtv:n katselijalle tuttu se sammako joka vetää axel foleytä sitä beverly hills coppia joka soi siin aika paljon mun mielestä se sammako on ihan runkku vaik se tavallaa o niinku kuul ja tollei mut se pitäis käristää ku se laulaa axel foleytä sitä beverly hills coppia vitsi ku kaikki kuulis sen niin sit pitäis saada tsäppii ja päästä joraa

olenko sanonut näin kerroin vain oma mielipiteeni ja se on edelleen todella hyvä :D :D

mr Afroman sanoi:
vitsi mtv se musa kanavalla siin on tosi hyvä semmonen sammako joka vetää Axel foley biisin tahdissa kaikkien mielest se on jotenkin rasittava mut mun mielest tosi cool sill on ihan oma sinkku,vitsi kun te kuulisitte sen te pyöryisitte se on jossain englanin tanssi listoilla ykkösenä :D :D

Axel foley se beverly hills cop se biisi mikä soi siin aika paljon
Tuo sammakkopiisi on kyllä äärimmäisen kova,koneelta löytyy :thumbs:

Lasse Mårtensonin Myrskyluodon Maija, siinä on sitten ihana kappale :love:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom