Hyvä biisi soittoääneksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makez
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
47
Saattaa olla helevetin tyhmä kysymys, mutta menköön nyt :D

Olisiko porukalla antaa ehdotuksia hyvästä biisistä puhelimen soittoääneksi? Tuli saatua firmalta puhelin johon voi ladata mp3:sia ja niitä voi laittaa myös soittoääneksi ja nyt tuottaa pään vaivaa mikä olisi hyvä kipale tuohon.

Yhtenä vaihtoehtona olis Martti Vainaa & Sallitut aineet Pelimies, mutta toi tuntuu olevan kaikkien soittoääni tilauslistojen kärkipäässä, joten saattaa tulla aika useasti vastaan kaupungilla liikkuessa.

Eli saa laittaa ehdotuksia. Itse olen yrittänyt miettiä kappaletta tuolta rock/heavy osastolta, mutta saa ehdottaa muunkinlaisia kappaleita.

mä en ees vastaa mulla soi mäkitorppa kunnes joku hermostuu ja tulee vaihtaa sen. :lol2:

dididiiidiiidididiiidiiidididiiidiiidiiiiii.

E: olipa tyhmästi sanottu vastasin silti. no olkoot.

Pistä sinne Children of Bodomin Downfall. Se kun kassajonossa kaupassa pärähtää soimaan, niin saat rispektii mummoilta.

ps. mulla pärähti kassajonossa Gunther soimaan, en saanut rispektii.

gunther.jpg

kyllähän se satulinna olisi ykkösbiisu. itse tilasin veljelle ja kyllähän se ässältä kuulostaa kun alkaa kuulua "sano että yhä ainoa olen sun, sano että yksin olla sä tahdot mun..." kauppajonon mummot kävisivät halaamassa sua ;)

Mä sain mieheltä lahjaksi tuon hienon puhelimen, johon voi kans ladata noita mp3:sia. Olen kans etsiskellyt sopivaa ääntä mutta ei oikein löydy. :( Tai löytyy kyllä, mut ei mieleistä... Etsintä jatkuu. :)

Diablon The Preacher on kans kovaa kamaa jos haluu mummoilta pisteitä. Introssa kun kajahtaa miehekkäästi PERKELE! niin siinä ois varmaan kovempikin kyttääjä sulaa vahaa:rock:
Dirlandaa, on sulla muodot Venuksen.... on sitten toinen vaihtoehto.

Kyllähän soittoääni pitää valita itse, kun jossain naistenlehden huippuluotettavassa tutkimuksessa väitettiin, että soittoääni kertoo vaikka mitä jännää ja hassua ihmisen persoonasta ;)

Itsellä on soittoäänenä Sentenced:No One There, mitähän se kertoo meikäläisestä...

mxm sanoi:
Diablon The Preacher on kans kovaa kamaa jos haluu mummoilta pisteitä. Introssa kun kajahtaa miehekkäästi PERKELE! niin siinä ois varmaan kovempikin kyttääjä sulaa vahaa:rock:

Mulla on tuo ollut soittarina marraskuusta asti enkä vieläkään ole kyllästynyt. Yhdelle soittajaryhmälle laitoin Mokoman uudelta levyltä jonkun biisin alun joka alkaa aika rehvakkaasti ripeällä kitarariffittelyllä. Toimii.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
One word: Scatman.

Kiitos hyvistä ehdotuksista.

Tosta valinnasta tulikin aika vaikea, aluksi ajattelin että laitan huumorilla vaikka jonkun Tuiskun pojan biisin, mutta päädyin kuitenkin Metallican - Enter Sandmanin kautta toiseen klassikkoon.

Puhelimessa huutaa tällä hetkellä Rammsteinin - Du Hast :rock:

Dream Theaterin 6:00:n rumpuintro. Taka-tukutu-tukutu-tukutu-tah-tah-tuh-tatah-tatuh-tahtah-hilipatihilipatihilipati-yeah!

dingon valkoiset tiikerit... eli ideana alussa se intialaisten mumina.

teenage mutant ninja turtles tunnari

hausmylly ikävä lokakuu...

vitsi mtv se musa kanavalla siin on tosi hyvä semmonen sammako joka vetää Axel foley biisin tahdissa kaikkien mielest se on jotenkin rasittava mut mun mielest tosi cool sill on ihan oma sinkku,vitsi kun te kuulisitte sen te pyöryisitte se on jossain englanin tanssi listoilla ykkösenä :D :D

Axel foley se beverly hills cop se biisi mikä soi siin aika paljon

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom