Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä yritin joskus lukiossa tehä Saksan esseetä tollasen ohjelman avulla ja samanlaista siansaksaa siitäkin tuliDeat sanoi:Vääntääkö nuo tollaset sivut muistakin kielistä samanlaista sekametelisoppaa vai onko suomi ainoa?
Mä tein aina mun kaikki ranskan aineet Altavistan kääntöohjelmalla, mikä lie Babblefish olikaan. Jos teksti näytti kieliopillisesti liian hyvältä ni tein sinne itse virheitä. :D En koskaan saanut hyviä numeroita ranskasta, mutta pääasia, että meni läpi....Guard sanoi:Mä yritin joskus lukiossa tehä Saksan esseetä tollasen ohjelman avulla ja samanlaista siansaksaa siitäkin tuli
JoAT sanoi:Mä tein aina mun kaikki ranskan aineet Altavistan kääntöohjelmalla, mikä lie Babblefish olikaan. Jos teksti näytti kieliopillisesti liian hyvältä ni tein sinne itse virheitä. :D En koskaan saanut hyviä numeroita ranskasta, mutta pääasia, että meni läpi....
dynamo takainen kreivikunta "ekonominen ihme", MILANO on kaupunki kuin ei toinen kotona Italia. It's epämääräinen kotona talvinen , katuroisto kotona kesä , ja on lakkauttaa kotona ajattelutapa , koska kummuta koska etäisyys, jotta Lontoo kuin jotta Kalvakka. Nyt kuluva on ei kaupunki -lta kuoret