Hyvää suomenkieltä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja biggo
  • Aloitettu Aloitettu
Tämä on taas näitä sivuja, jotka on käännetty jonkin ohjelman toimesta, eikä ole viitsitty käyttää edes tekstiä kenenkään suomea osaavan silmissä.

heh..toi "USA Kanada Herättää Jauhatusvero Vapauttaa" vois olla vaikka Absoluuttisen Nollapisteen uuden hittibiisin nimi..

"Ranska iso kirjain, Pariisi." hah iso kirjain oli varmaan sitten capital. Mä en ymmärrä lopusta tekstistä oikeastaan pahemmin yhtään lausetta.

Ei helvetti.... tosi taitavaa :D

Deat sanoi:
Vääntääkö nuo tollaset sivut muistakin kielistä samanlaista sekametelisoppaa vai onko suomi ainoa?
Mä yritin joskus lukiossa tehä Saksan esseetä tollasen ohjelman avulla ja samanlaista siansaksaa siitäkin tuli

Guard sanoi:
Mä yritin joskus lukiossa tehä Saksan esseetä tollasen ohjelman avulla ja samanlaista siansaksaa siitäkin tuli
Mä tein aina mun kaikki ranskan aineet Altavistan kääntöohjelmalla, mikä lie Babblefish olikaan. Jos teksti näytti kieliopillisesti liian hyvältä ni tein sinne itse virheitä. :D En koskaan saanut hyviä numeroita ranskasta, mutta pääasia, että meni läpi....

JoAT sanoi:
Mä tein aina mun kaikki ranskan aineet Altavistan kääntöohjelmalla, mikä lie Babblefish olikaan. Jos teksti näytti kieliopillisesti liian hyvältä ni tein sinne itse virheitä. :D En koskaan saanut hyviä numeroita ranskasta, mutta pääasia, että meni läpi....

Oho, ensimmäistä kertaa kuulen, että joku on päässyt ohjelmakäännöksellä läpi. Onneksi olkoon :D

Huoh, täällä voivotellaan heikkoa suomen kielen kääntäjää samaan aikaan, kun otsikko on kirjoitettu päin persettä :rolleyes:

dynamo takainen kreivikunta "ekonominen ihme", MILANO on kaupunki kuin ei toinen kotona Italia. It's epämääräinen kotona talvinen , katuroisto kotona kesä , ja on lakkauttaa kotona ajattelutapa , koska kummuta koska etäisyys, jotta Lontoo kuin jotta Kalvakka. Nyt kuluva on ei kaupunki -lta kuoret

Siis niinku sain.

Ihan hauska linkki, mikä sitten oli sisältönä, kun en saanu selvää :lol2:

Back
Ylös Bottom