Hyvää, nuorekasta ja suosittua kampaajaa Oulusta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fättis
  • Aloitettu Aloitettu

Fättis

Suomursu
Ikä
49
Moikka Oulun alueella majailevat mimmit,

Osaisitteko auttaa mua pätevän kampaajan etsinnässä? Kaikenlaistahan on olemassa, mutta lähinnä toivoisin asiakaskokemuksia ja kohta rupeekin oleen jo kiirus tän pään kanssa ja uutena Oululaisena ei oo vielä minkäänlaista kokemusta palveluntarjoajista :)

Mulla kaverit käy Zealissa Päivillä ja ovat tykänneet. Ainakin työjäljen perusteella uskallan sitä suositella :)

En tiedä saako mainostaa, mutta kotisivut löytyy googlesta hakusanalla "Zeal" ja osoite on asemakatu 4.

Itse olen tykännyt tosi paljon Hiusstudio Elektra:sta ja eritoten Tommista. Olen käynyt hänen luonaan vuoden päivät ja on ensimmäinen kampaaja, joka osaa leikata meikäläisen tukan. Hänellä on myös aina mielessä jotain uutta ja säkenöivää :D.

HiusStudio Sarletti
Tuolta Mirve tekee nuorekasta ja muodikasta + osaa katsoa juuri asiakkaalle sopivan leikkauksen & värin. Eikä varmaan edes suostuis laittamaan vaikkapa sellaista väriä joka ei sovi asiakkaalle. Mirve kysyy asiakkaan mielipidettä ja tekee itse hyviä ehdotuksia. Suosittelen kokeilemaan, nimittäin kaikki joille olen tuota suositellut ovat asiakkaaksi jääneet.

Viihtyisät (joskin vähän pienet) tilat, auton saa lähelle helposti parkkiin jne.

Itse olen ollut tyytyväinen Studio Primaveran Tanja Kaukkoon. Paitsi, että Tanjalla on suurensuuri suosio (Oulu ja kaikki lähikunnat Raahea myöten), hän on todella taitava ja nopea. Leikkaus ja värjäys menee noin puoleentoista tuntiin ja jälki on ihan pirun hienoa. Voin suositella lämpimästi! Tanja itsekin on nuori naisihminen, muistaakseni 26.

Hmmm, täältähän saa hyviä vinkkejä :) Ite oon muutaman kerran käynyt Tuccabajalla, ja siellä on asiantuntevaa väkeä. En osaa oikein ikinä sanoa, mitä haluaisin, mutta he osaavat kyllä ehdottaa ja myös totetuttaa visionsa ammattitaidolla. Pari kaveria on käynyt La Felicitassa (Sinikan luona) ja ovat siitä tykänneet tosi paljon.
Edit: huomasin, että ketju olikin jo aloitettu tammikuussa, että ehkä Fättis on jo johonkin päässyt kutrejaan leikkauttamaan, mutta onpahan nyt sitten muidenkin tarpeisiin suosituksia :)

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom