Hyvää kesää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja phy73
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei helvetti. Tippuko Jokerit? :hyper: Mä en pahemmin jääkiekkoa seuraa eikä mulla ole suosikkijoukkuetta, mutta se ehdoton inhokkijoukkue kyllä löytyy. Ei varmaan tartte kertoa mikä?

Joo narreilla alko loma.. Muahahaa!
Mut eipä ollu kaukana, ettei kaikki Helsingin joukkoeet tippunut..

Finaalipari,

Kärpät - Ilves

Miettikääpä sitä! :thumbs:

Ei prkl! kyllä nyt hatuttaa kun jokerit ei päässy jatkoon:wall: . No ensi kaudella nähään jokerien nousu :hyper:

skinny sanoi:
Finaalipari,

Kärpät - Ilves

Miettikääpä sitä! :thumbs:

Niinpä. Varsinkin kun muistelee Ilveksen edellisen kauden menestystä. Sarjassa viimeisenä! :worship:

Mutta pääasia on nyt se, että kaikki pääkaupunkiseudun joukkueet tippuu pois jatkosta.

EDIT: Ja TPS myös!!

Hyvää kesää narripaidoille.... finaalipari on TPS - Kärpät, TPS korjaa potin :worship:

Roihu sanoi:
Ei prkl! kyllä nyt hatuttaa kun jokerit ei päässy jatkoon:wall: . No ensi kaudella nähään jokerien nousu :hyper:
Jokerien ns.nousu on pysähtynyt muistaakseni ennenkin Kärppiin??
:rolleyes:

Jep tällä kertaa katoin pelin ja olin kiinnostunut siitä sillä oli rahaa liossa kärppien puolesta. Ja homma tuli kotiin :kippis1:

Kesälomat vaan jokereille. :kippis1: Tuota vaan ahkerasti, niin jospa ette enskauvella jaksas ees pleijareihin. Kattotaas heittääkö Hjallis vielä Midaksen pidennetylle lomalle.

Älkää nyt jokareita haukkuko, ne on ihan hyviä...NOT! Ihan oikein narreille, kesäloma alkoi koleissa merkeissä! :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom