Ja muistakaahan sitten 1310 YLE2 Tuntematon sotilas! Joka vuosihan se on katsottava!Onneksi nykyään tulee taas älykkääseen aikaan keskellä päivää eikä kymmenen jälkeen illalla niinkuin aikaisemmin.
Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille!!
Itse olen taalla kuusessa jossa edes skandit eivat toimi, mutta aion silti viettaa itsenaisyyspaivaa. Jarjestan illalla pienet juhlat muille ulkomaalaisille jossa kuunnellaan isanmaallista musiikkia ja katsellaan suomalaisia videoita. Tarjolle laitan jotain suomalaista ruokaa ja kevytta viiniboolia. Oikeasti siina boolissa on pirtua.
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!!
Itse vietän tämänkin päivän töissä, mutta onneksi tulee päivällä se Tuntematon Sotilas jota katsoa.
Liput on jo vedetty salkoon, joten juhlapäivä alkakoon..
Juu hyvät itsenäisyyspäivät täältäkin... Tällaisina päivinä on hyvä muistella menneitä ja vaikkapa soitella sille isoisälle, jos ei oo muuten tullu piettyä yhteyttä...
Ja tuntematon on pakko kattoo, vaikka se toki videonakin löytyy... Sen verran se on klassikko
Ja eiku Hyvää itsenäisyyspäivää vaan kaikille! etenkin kaikille veteraaneille!
Suomi viettää vihdoin jo 88:tta itsenäisyysvuottaan, joten meidän suomen kansalaisina pitäisi nyt osoittaa kunnioitusta veteraaneja kohtaan, sytyttää kynttilä ikkunalle, katsoa tuntematon sotilas, syödä karjalan paistia, saunoa oikein rankasti ja parin saunakaljan jälkeen ehkä jopa hoilata vähän Maamme-laulua. :kippis1: :thumbs:
Hyvät itsenäisyyspäivät kaikille! Isoisille en voi enää soitella, kun ovat molemmat jo mullissa, talvi- ja jatkosodan veteraaneja molemmat. Kyllä tämä maa on edelleen puolustamisen arvoinen.