Hyvää Itsenäisyyspäivää!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuikelo
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
52
Eli oikein hyvää itsenäisyyspäivää kaikille niille, jotka sitä osaavat arvostaa!

Ei unohdeta niitä, joiden ansiosta tätä päivää voimme sinivalkoisen lipun alla viettää!

kuikelo

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aivan näin. Hyvää Itsenäisyyspäivää itse kullekin ja kiitoksia niille ketkä tämän kiitoksen ansaitsevat.

Ja muistakaahan sitten 1310 YLE2 Tuntematon sotilas! Joka vuosihan se on katsottava!Onneksi nykyään tulee taas älykkääseen aikaan keskellä päivää eikä kymmenen jälkeen illalla niinkuin aikaisemmin.
Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille!!

Hyvaa itsenaisyyspaivaa kaikille.

Itse olen taalla kuusessa jossa edes skandit eivat toimi, mutta aion silti viettaa itsenaisyyspaivaa. Jarjestan illalla pienet juhlat muille ulkomaalaisille jossa kuunnellaan isanmaallista musiikkia ja katsellaan suomalaisia videoita. Tarjolle laitan jotain suomalaista ruokaa ja kevytta viiniboolia. Oikeasti siina boolissa on pirtua. :)

Hyvvää itsenäissyyspäivää tosiaan!! (tämä posti kuulus kyllä tuonne ryyppy- ja krapula-threadiin mutta.. :D

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!!
Itse vietän tämänkin päivän töissä, mutta onneksi tulee päivällä se Tuntematon Sotilas jota katsoa.
Liput on jo vedetty salkoon, joten juhlapäivä alkakoon..

Juu hyvät itsenäisyyspäivät täältäkin... Tällaisina päivinä on hyvä muistella menneitä ja vaikkapa soitella sille isoisälle, jos ei oo muuten tullu piettyä yhteyttä...

Ja tuntematon on pakko kattoo, vaikka se toki videonakin löytyy... Sen verran se on klassikko

Hyvää itsenäisyyspäivää ja kiitos kaikille veteraaneille.

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille Suomalaisille. Veteraaneille iso :worship:

Isänmaa kutsui pyhäpäivänä poikansa töihin, mutta meneehän tämä pyhä juhlavasti näinkin.

Ja eiku Hyvää itsenäisyyspäivää vaan kaikille! etenkin kaikille veteraaneille!

Suomi viettää vihdoin jo 88:tta itsenäisyysvuottaan, joten meidän suomen kansalaisina pitäisi nyt osoittaa kunnioitusta veteraaneja kohtaan, sytyttää kynttilä ikkunalle, katsoa tuntematon sotilas, syödä karjalan paistia, saunoa oikein rankasti ja parin saunakaljan jälkeen ehkä jopa hoilata vähän Maamme-laulua. :kippis1: :worship: :thumbs:

Suomen kokoset kiitokset Suomen veteraaneille ja muillekin ketkä meille itsenäisen Suomen ovat rakentaneet ja pystyssä pitäneet.:worship:

Hyvää itsenäisyyspäivää Suomen kansalle ja kiitokset veteraaneille! Olisinpa Suomessa...:( No, jouluna sitten...:rock:

Hyvää itsenäisyyspäivää itse kullekin!

Tämän taistelijan isänmaa kutsuu tänään taas takaisin palvelukseen. Kahden viikon päästä sitten takaisin kahden leirin jälkeen. Että sellaista. :)

Hyvät itsenäisyyspäivät kaikille! Isoisille en voi enää soitella, kun ovat molemmat jo mullissa, talvi- ja jatkosodan veteraaneja molemmat. Kyllä tämä maa on edelleen puolustamisen arvoinen. :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom