Hyvää hammaslääkäriä pk-seudulta?

Eli kertokaapas kokemuksia hyvistä (hinta/laatu) hammaslääkäreistä pk-seudulta. En löydä millään sitä HS:n tekemää vertailua missä oli vertailtu palvelujen hintoja jne. Tarkoituksena olisi muutama reikä paikkauttaa ja hammaskiven poisto.:eek:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä oon käynyt monta vuotta Apolloniassa,Simonkatu 8A:ssa. Ei voi kuin suositella, kaikki vittumaiset operaatiotkin hoituneet tuolla tosi mallikkaasti. Hyvä palvelu, mukavat lekurit, myös ilta-aikoja saa hyvin.

Hammaslääkäri Terhi Sundman [HLL]

Paikkaus- ja ienhoidot, valkaisut, kruunut ja proteesit

Vastaanotto: Mikonkatu 13 A 21, 6. krs.

Puh: (09) 640 701

tuolla hyvä palvelu

Ite voin aivan vilpittömästi kehua Erkki Virtaa, joka työskentelee Hammassairaala Oralissa Lauttasaaressa, on vissiin koko puljun toimitusjohtaja. On tehny mulle muutaman hampaan sekä parit reijät paikannu ja on kyl ollu musta aivan ykkönen. Muutenkin tuol Oralissa on ystävällistä ja hyvin asiakkaat huomioon ottavaa palvelua. Oman käsitykseni mukaan noita hammaskivenpoistoja hoitaa suuhygienisti, ainaski Oralissa. Mulle ku tehtiin kyseinen käsittely, ni oli aikas eriluokkaa kuin koskaan aiemmin missään. Vertaan nyt lähinnä noihin kunnan palveluihin. Käytiin kyl kaikki välit huolella läpit ja vedettiin muutenkin semmonen puhdistussetti et ei voi ku ihmetellä. En tiiä onkos Oralin palvelut välttämättä mitään halvimpia, mutta meikäläinen on ollu ainaskin 100% tyytyväinen. Toisaalta ite oon ainakin ottanu vähän semmosen linjan et ku noi hampaat tuppaa vanhetessa vähän hajoilee itsekullakin, ni mieluiten sijoittelen niiden hoitoon vähän extraa jo näin ennalta.

Jos nyt ihan tästä ulkomuistista heittäsin ni Oralil tais olla joku about 110€ kahen reijän paikkaus ja toi suuhygienistin käsittely oli n. 55€. Ja saahan tuolt sit viel S-pisteitä :rolleyes:

Jos hyvää palvelua etsit, niin Itäväylän hammaslääkärit (huom! eri firma kuin Itäkeskuksen hammaslääkärit!), löytyy Itiksen metron tuntumasta. Loistava, ystävällinen ja osaava palvelu. Olen itse käynyt 10 vuotta ja en voi muuta kuin lämpimästi suositella.

Suurin osa hammaslääkäreistä palvelee myös på svenska.

Erinomaisen hyvää palvelua ja hellää hoitoa saa Hammashaltijoista Kaisaniemestä. Itse olen käynyt Sari Nevalaisen vastaanotolla. Myös hammaslääkäripelkoisille. :) Hinnoista en osaa sanoa, kun en ole vielä laskua saanut...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom