Hyvää duunimättöä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja naksu
  • Aloitettu Aloitettu
Mä syön näin:

Aamulla: kanaa, heraa, riisiä, mustikkakeittoa, banaani.

Päivällä:
Yleensä jo illalla on sekoitettu valmiiksi riisijauhoa, kaurajauhoa, ruisjauhoa, riisiproteiinia ja kaakaota keskenään. Sitten päivällä laitan sheikkeriin laimennettua tuoremehua ja kaadan jauhosekoituksen sekaan. Ajankohdasta ja nälästä riippuen syön samalla 100-200 grammaa jauhelihaa. Aterioimiseen ei mene kauaa ja aterian voi vetäistä missä vaan... Takuuvarmaa bulkkikamaa, jauhoista tulee äkkiä 500-1000kcal ylimääräistä...

edit: olen siis tehnyt edellisenä iltana 500 grammasta jauhelihaa jauhelihapullia ja illalla vedetään taas kanaa sekä maitoprotskua

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noin klo: 9.00-10.00:
Joko mössö, jossa:
- 200g raejuustoa tai purkillinen Ehrmannia
- noin 2dl ruishiutaleita
- noin desi maapähkinöitä
- noin 3dl rasvatonta maitoa liukasteeksi

...tai tämmönen setti:
- pari siivua ruisleipää, päällysteenä kinkkua tai kalkkunaa sekä ehkä kurkkua ja/tai juustoa
- protujuoma, jossa noin 1,5dl jauhoa ja puoli litraa vettä (joskus teen rasvattomaan maitoon ja lisään kaakaojauhoakin)

Suunnilleen klo:12.00-13.00 lämmin ruoka, joko iso satsi iivilin mössöä (noin 1l) joko veden tai maidon kera tai sitten työmaaruokalasta joku sopiva annos (lue: mahdollisimman protupitoinen).

Suunnilleen klo:15.00-16.00 sama setti kuin aamulla.

Ennen jokaista ateriaa syön jotain kasviksia, vihreä omena on yleisin, nyt kesällä myös tomaatteja olen syönyt usein. Ruokaa pitää roudailla melkoisesti töihin, mutta ei mahda mitään, nälkä on niin pirun katabolista ja muutenkin ankea olotila.

Suositut

Back
Ylös Bottom