Hyundai Coupe

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hieno auto toi Huyndai Coupe olen itsekin kuolannut senperään. Jo vanhakoppainenkin oli tyylikäs peli, kääntää katseet. Huyndaissa on 5 vuoden takuu tietääkseni eli ei pitäisi olla ongelmia ekan viidenvuoden aikana.

Tossa autossa saa paljon enemmän rahalle vastinetta kuin esim. saksan vehkeissä. Harvaa sporttista autoa saa alle 40 te. Tarkoitan siis 2,7 litran V6 koneella olevaa.

Nyt on pakko kysyä, että onko hienoa, että on 2.7 litrainen epätaloudellinen V6 moottori jossa on naurettavat 170 hp?

Golffin 1.4 tuplaturbossa tais olla samanverran...

edit. siis golffissa on remmi- ja pakokaasuahdin.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nyt on pakko kysyä, että onko hienoa, että on 2.7 litrainen epätaloudellinen V6 moottori jossa on naurettavat 170 hp?

Golffin 1.4 tuplaturbossa tais olla samanverran...

edit. siis golffissa on remmi- ja pakokaasuahdin.

Aha. Onko bemarin 2.5l kone myös epätaloudellinen moottori jossa on naurettavat 170hp? :)
 
Aha. Onko bemarin 2.5l kone myös epätaloudellinen moottori jossa on naurettavat 170hp? :)

Pointti taisi olla se, että Huyndaissa siitä 2,7 litran V6:sta saadaan VAIN 170hp irti, siinä missä BMW:n 2,5 litran koneista saa vähän mallista riippuen 200-220hp. Eli siksipä tuota konetta haukutaan tehottomaksi, kun voimaa välittyy niin vähän.
 
Pointti taisi olla se, että Huyndaissa siitä 2,7 litran V6:sta saadaan VAIN 170hp irti, siinä missä BMW:n 2,5 litran koneista saa vähän mallista riippuen 200-220hp. Eli siksipä tuota konetta haukutaan tehottomaksi, kun voimaa välittyy niin vähän.

...ja hyndai kuluttaa ainakin saman verran mitä bemari, luultavasti enemmän.
 
Nyt on pakko kysyä, että onko hienoa, että on 2.7 litrainen epätaloudellinen V6 moottori jossa on naurettavat 170 hp?

Golffin 1.4 tuplaturbossa tais olla samanverran...

edit. siis golffissa on remmi- ja pakokaasuahdin.

Taitaa olla se volkkarin kone kaksilitranen, jos tarkoitat niitä TSI-koneita. Niitä saa muistaakseni 140 ja 170 heppasena.
 
Aha. Onko bemarin 2.5l kone myös epätaloudellinen moottori jossa on naurettavat 170hp? :)

BMW.ssä on ollut e36 korisissa 2.5litrasissa jo 193heppaa.
170heppaa oli bemulla 2.5litrasissa kultaisella kasarilla, huyndai on 2.7!!
 
170heppaa oli bemulla 2.5litrasissa kultaisella kasarilla, huyndai on 2.7!!

Viilataan nyt sen verran, että tuota 170 hv versiota 2,5 litraisessa oli 500 sarjassa vielä 96-00. Ja 2005 eteenpäinkin "vain" 177 hv.

Olin tosin rivakampiakin versioita tarjolla.
 
miten hyndain väännöt muuten menee? onko jotain teholappuja jossain netin viemäreissä? bimmerin väännöt ainakin ihan kohtuulliset. entä hyndain varaosa hinnat? jälleenmyynti arvo? saksassa suht edullisia 00-02vm autot ja löytyy vähän ajettuja ja nahkasisustalla ym ym. saattaa löytyä tollanen 100tkm ajettu 8000e hintaan. siitä sitten lamppua pois ja penkkiä ja verot jotain 2000e.

http://www.mobile.de/SIDLXuOt.j4i2m...=pkw&sr_qual=GN&top=192&id=11111111256842985&

http://www.mobile.de/SIDbSt0hhInzUu...=pkw&sr_qual=GN&top=156&id=11111111257529346&

:kivojalinkkejä:
 
Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Viilataan nyt sen verran, että tuota 170 hv versiota 2,5 litraisessa oli 500 sarjassa vielä 96-00. Ja 2005
eteenpäinkin "vain" 177 hv.

Olin tosin rivakampiakin versioita tarjolla.

Totta sekin, M52B25 koodil kulkeva 2.5litranen joka on 323i ja 523i malleissa tarjoaa joo vain sen 170, mutta silti toi on 0.2litraa Pienempi ku huyndain, ja tohon aikaan on toki ollut tehokkaampia, eli 193heppasiakin. Kuitenkin pienempiä koneita kun huyndain. ja huyndaita tehään nykyään!

Onhan e46 328i.n 193heppanenki aika ihme juttu, ku 2.5litranen taitaa kulkea samoilla hevosvoimamäärillä, tosin 328i vääntää enemmin.

edit, mitä ***** huyndaissa muka 4-vaihteinen automaatti? nykyaikaa? nope
 
BMW.ssä on ollut e36 korisissa 2.5litrasissa jo 193heppaa.
170heppaa oli bemulla 2.5litrasissa kultaisella kasarilla, huyndai on 2.7!!

Vitun big deal yksi 0.2l! Yhtä mopoja ne on molemmat. :lol: Kai siitä hynkasta tehoa lähtis jos pistäis pari ahdinta kylkeen. :)

On taas keskustelu.
 
bemun 323i ja 523i on heppoja joku vähän reilu 180. ilmotettu toi 170..
kai piti saada eroa 525i ja 325i

"2.3l"
M52B25 rivi-6 2494 170@5500 245@3950

"2.5l"
M50B25 rivi-6 2494 192@5900 245@4700

8.0s 0-100Km/h ilmoitettu molemmille..
 
Läkkärille tuli tällanen -03 pikku oikasulle ja olihan siihen kyytiin istuttava:)

Miellytti silmää ja miellytti takapuolta ja miellytti korvaa:haart: Koeajolle en voinu lähtee ku oli jo myyty auto.

Ymmärrän Vilmistä oikeinkin hyvin:D
 
Mites sun Vilma-Liina nyt kävi tämän projektin kanssa? Kiilteleekö Coupe tallissa?
 
Heippa

Tosi vanha ketju, mutta jos jollakin nousee vielä mielenpäälle niin vastaillaan nyt.

Itse ostin n. vuosi sitten Hyundai Coupe 2008 Automaatin 2.7L V6:lla. En ymmärrä mistä nämä "haukkumiset" tulee koska itsellä ei ole kuin positiivista sanottavaa ja aika pitkälti kun verkkoakin plärää, niin ainoat varteenotettavat kommentit (ajokokemuksien kanssa jne) ovat positiivisia. Myös autovertailuissa tästä uudemmasta mallista, ovat olleet hyvinkin positiivisia mitä olen niitä itse plärännyt (myös Top Gear!!! :D).

+Auto todella kääntää päitä ja ihmiset tulee kysymäänkin, että mikäs peli se tämä on (ja ihan positiivisessa mielessä)
+Et kyllä tuolla raha/kilometri suhteella saa yhtäkään "sporttisen tuntuista ja näköistä" autoa jossa olisi niin hyvä tuntuma. Ajappa sillä farmarillas 120km/H mutkaan ja katsotaan miten käy, eli kuten mainittua jäykkä alusta tuo kyllä paljon sporttisuutta. En koe, että subaru on sporttisen näköinen joten se eka amis joka tulee pätemään voi jättää väliin kiitos.
+Iso tavaratila (+400L) + penkit saa helposti kaadettua jolloin paljon lisätilaa vielä.
+Paljon lisäosia ja varaosia saatavilla helposti (Sis. huolto sekä viritysosat)
+Takuu.
+Moottorin kestävyys ylipäätänsä (luokiteltu ulkomailla näiden vakuutusfirmojen kautta 30kestävimmän auton joukkoon).
+Talvellakin loistava auto, ei mitään valittamista ole ollut ja -30 pakkasellakin ihan hienosti lähtee ekalla turisemaan.
+Mukavat "kuppipenkit". Eli siis oikeasti mukavat.
+Saa aika hyvälläkin lisävarustetasolla.
+Auton yleinen helppous jos tuntee autoja (esim. etuvalojen polttimoiden vaihto onnistuu suht helposti, ei tarvitse maksaa asentajareiskalle 100euroa siitä huvista).
+Paljon myös saatavilla korin osia (sekä sisälle, että ulos) eli ulkonäköäkin voi modata aika helposti pienellä rahalla jos kokee siihen tarvetta.

-Kuten sanottua alusta on jäykkä ja esim. helsingin keskustassa mukulakivillä aiheuttaa harmaita hiuksia, muuten vain plussaa tuo jäykkyys.
-Kovilla pakkasilla ennen kuin auto kunnolla lämpenee, niin natinaa on havaittavissa kuten yleisesti coupe malleissa on. Natina kuitenkin katoaa suurimmilta osin auton lämmetessä. Kesällä ei oikeestaan huomaa lainkaan. Tämäkin tosin tietysti poistettavissa oleva "ominaisuus".
-Tehot: jakaa mielipiteitä, toki ulkonäkö antaa odottaa enemmän mutta fakta on myös se, että tähän autoon saa todella paljon viriosia ja niitä on saatavilla hyvin. Semmonen 50-70heppaa saa jo aika halvalla ja se varmasti riittää perus reinolle. Yli 250+ ei kannata varmasti mennäkkään kun on etuveto ja renkaatkin pitäisi olla jo tosi tosi hyvät. Eli mikä on paljon tehoa ja mikä vähän jne.. mielipide/tarve kysymys.
-Etuveto, ei muuten mitenkään huono, mutta jos haluaa kepitellä, niin tietysti miinus tai jos tehoja haluaa paljon lisää.

Eli loppuun voisi sanoa, että hintaansa nähden kyllä parhaita autoja mitä olen ajanut ja tosiaan kääntää katseita. Itse olen ajanut todella kalliitakin autoja ja pakko sanoa, että hinta/laatusuhde on tässä kohdillaan ja kääntää enemmän päitä kuin ne 100k bemmit, audit jne.. eli erottuu kyllä massasta. Myös se ajettavuus on kyllä mielestäni todella hyvä etuvetoiseksi, juurikin jäykkyytensä ja tuntumansa ansiosta. Hyundai myös saanut paljon mainetta, että tekevät kestäviä ja hyviä autoja. Itse olen autoon laittanut sen n. 70 pollea lisää ja kyllä se toi oman lisänsä tähän. Ei mitään pahaa sanottavaa autosta. Ainoat asiat jotka vituttaa: mukulakiviralli helsingissä (perus kaivariin meno kesällä) ja talvella alkunatinat ennen kuin auto lämpenee hyvin.

Toki topicissa oli kyse vanhemmasta mallista mutta joka tapauksessa.

Jos miettisin muita vaihtoehtoja joissa toteutuu 1. ulkonäkö 2. se teho ilman lisävirkkeitä= niin varmaan Nissan 350Z, Porsche 911 (hetken joutuis varmasti ettimään, että löytää varteenotettavan mallin alle 30 000e), Mercedes SL350. Näissä ei taas kuitenkaan toteudu moni noista plussista mitä olin laittanut mutta saa taas lisää uutta, että varmaan jokin noista sitten tulevaisuudessa.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=8jeLjkupcX8#t=50s - Samoilla seteillä löytyy oma kaakki. PS videon kaveri vois toki opetella vaihtamaan vaihteita ;)
 
Hyundai Coupea hieman katseltiin meillekin toiseksi autoksi mutta päädyttiin saman merkin Velosteriin, uusi tuttavuus tämä Hyundai mutta ensimmäiset tuhat kilometriä on ainakin ollut ihan positiivinen kokemus.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom