Hymy: Tiina Jylhä syksyn bodyfitness-kisoihin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bateman
  • Aloitettu Aloitettu
Salomaa sanoi:
Pistää vähän nauramaan :lol2:

Sama täällä, Pauliinaa kuitenkaan dissaamatta. :)

Jos tuo kuitenkin jotakuinkin menestyksekkäästi onnistuu niin onhan se uskomaton saavutus koutsilta. Jylhähän ei tietääkseni enää mikään nuori tyttönen ole.

M-E osaa sanoa asiat suoraan ja se on hienoa....:rock:
Voi Tiinaa, kun pitää väkisten pitää itsensä julkisuudessa...
ja oma klinikkansa...:urjo:

:D

HC? " Tiina naurahtaa lihotettuaan itseään parissa kuukaudessa ruokavaliolla kymmenen kiloa. Ilman painonnousua ei synny lihasmassaa."

Matti-Esko antoi taas täyslaidallisen näköjään takaisinpäin.

No älkääs nyt, Stalloneakin kiinnostaa. ;)
stallone.jpg

No ei tasan kiinnosta.

Käykääpäs joku hoitamassa toi hymy kotiin ja kuvat tänne...
"Hymyssä on Töölö Gymillä otettuja kuvia treeniasuisesta Jylhästä. Kuviin liittyvässä tekstissä väitetään, että Jylhä on bodauskilpailuihin tähdätessään lihottanut itseään kymmenen kiloa. Sekään ei pidä paikkaansa. Ohuempaa hauista harvoin salilla näkee."

Suni sanoi:
En tiedä pitäskö nauraa vai itkeä :rolleyes:

No itkeä, todellakin.

Tämä tuleva "bodikilpailija" sattuu käymään (ainakin välillä) samalla salilla kuin minä ja täytyypä sanoa että toivottavasti on sitten suunnitelmissa todellinen hc-kuuri (roina + treeni, siis). Jos näin ei ole, en keksi muuta selitystä kuin että tyyppi elää syvässä pyskoosissa eikä erota todellisuutta mielikuvituksesta.

Voi daami! Nolouksien häpeyden kuvoittavuuden öklötyksen huipentuma! No Tintti, vielä kerkee rasvaimuarvet parantua:D 10 kilon painonnousu..tämä on varmaan sitä FAST GAINING iä.. Katastrofaalinen juttu..jos tyyppi meinaa OIKEESTI kisata,ni eka väläys kunnosta nähdään sitten jo turun karsinnassa.:hyper:

Tuo Hytösen juttu pitäs liittää hymyyn siihen Jylhän kisasuunnitelmien viereen tekstillä: Tätä minä aion (Jylhä kertoo), näin se oikeasti sitten menee (Hytönen kertoo) :D

haha! Hytönen on ihan pelle itse ja hänen kolumninsa lähinnä naurettavan ja säälittävän välimaastossa, mutta tällä kertaa oli sopivan ytimekäs ja tarttuva teksti. Teksti oli muuten aika hyvä ennustus uskoakseni. Pidän ilkeilystä.

Jokin tässä mättää. Tottakai jokainen personal traineri ottaa duunin vastaan kun siitä hyvin maksetaan mutta ainakin itteäni kylmäisi jos valmennettavani alkaisi puhua lehdissä kilpailemisesta näin lyhyellä aikavälillä ja pudottaisi nimeni vielä kaupan päälle.

Soittaisin valmentajana varmaan lehteen oikaisun: "Pitää paikkansa. Kyllä me pirun kovaa reenataan ja intoa löytyisi näköjään vaikka kisoihin mutta otetaan nyt päivä kerrallaan. Rrriskimpi kaveri sais olla."

Tossahan tappaa monta härkästä samalla pierulla.

Sen lisäksi että itse pysyy julkisuudessa ja yritys saa mainosta niin selittyy 10 kilon lihominenkin.

Kaikkee se julkisuuden nälkä teettää.. No antaahan Tiinan yrittää:thumbs: onhan siellä syksyn karsinnoissa näkynyt jos jonkin näköisiä "kilpailijoita"... Kyllä se Tiina varmaan sinne karsintoihin pääsee;) (lava karismaa luulis löytyvän:) )

Hytösen kommentit kyllä pudottaa maantasalle:thumbs:

Pari kertaa oon Tiinan nähny TG:llä treenailemassa ja samanlaisessa kunnossa se ainakin silloin oli kun muut treenaamattomat samanikäiset naiset.. Ylimäärästä löysää oli vähän siellä sun täällä..:)

Loooooooooooool! Kohta on fingeroos, Arja Koriseva, Mervi Tapola ja ties ketkä siirtymässä bodailun puolelle jos tästä joku trendi tulee :hyper:

Andy sanoi:
haha! Hytönen on ihan pelle itse ja hänen kolumninsa lähinnä naurettavan ja säälittävän välimaastossa, mutta tällä kertaa oli sopivan ytimekäs ja tarttuva teksti. Teksti oli muuten aika hyvä ennustus uskoakseni. Pidän ilkeilystä.

Pistää muuten vähän painetta Jylhän hommaan tuo Hytösen juttu. Melkeinpä pakko on Tiinan saada itsensä "kisakuntoon", muuten pääsee Mattiesko kuittaamaan "Mitäs mä sanoin".

Hummerivirta sanoi:
Loooooooooooool! Kohta on fingeroos, Arja Koriseva, Mervi Tapola ja ties ketkä siirtymässä bodailun puolelle jos tästä joku trendi tulee

:D Mervi Tapola - Ms. Olympia 2007

Back
Ylös Bottom