vähän OT mut onko kellään tarkempaa tietoa tosta Stallonen mömmökaupast?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
afrolicious sanoi:vähän OT mut onko kellään tarkempaa tietoa tosta Stallonen mömmökaupast?
Tai sitten on vain viimein tajuttu, ettei mitalitason bodyfitness- kroppaa rakenneta vuodessa...
Pyydän palstalaisilta nöyrimmästi anteeksi että jatkan tätä turhuuden keskustelua mutta tässä on Matti-Eskon viimeinen kommentti aiheesta:
http://www.iltalehti.fi/kolumnistit/200610115228806_ko.shtml
Nyt tämän ketjun voi minun puolesta pistää lukkottaa tai pistää vaikka roskiin.
Lavalle kiivetessään se olisi ollut luultavasti fysiikaltaan Poutiaisen luokkaa.
Dodii nyt menään porukalla nauramaan Tiinalle kultsalle! :lol2::lol2::lol2::lol2:
Ei hyvää päivää jotkut siis oikeasti luulevat, että BF mitallistin kropan voi rakentaa vuodessa, LOL!!!
jos välilevyn pullistuma estää kovan treenaamisen, puhumattakaan että joutuisi lopettamaan treenaamisen kokonaan ja ainoastaan seuraamaan peilistä "kuinka hurjalla työllä hankitut lihaskilot katoavat kropasta", niin siinä tapauksessa pakkis on täynnä lukemattomia lääketieteellisiä ihmeitä, kun pystyvät kuitenkin pullistumistaan huolimatta treenaamistaan jatkamaan.
kummasti sitä niillä omilla kuudella välilevyn pullistumallakin joista yksi on leikattu kaularangasta, sekä yliliikkuvalla selällä, on treenaamaan onnistuttu. ei ole vielä tarvinnut sauvakävelyyn siirtyä. tai voihan se olla yksinkertaisesti niin, että jylhällä se yksi pullistuma on vaan jotain niin käsittämättömän kivuliasta, ettei sitä tavallinen kuolevainen ymmärrä.
Offtopic, mikäs sulla on nyt tilanne? Vieläkö on kestänyt kyykkäystä?
Hassua muuten miten täällä on niin kovaa haukuttu Tiinaa vaikka harva on häntä nähnyt edes livenä. Tuo loukkaantuminen oli ihan totta ja samoin kisahaaveet. Mun mielestäni on hienoa, että ihmisillä on tavoitteita... oli sitten julkkis tai ei. Netti on toki aina netti, mutta että "mennään porukalla nauramaan Tiinalle"? Nooo... ihan miten vaan.
Katselin Lahden Cumuluksen aulassa, että kukahan tuo nainen on jolla on noin nätti selkä (istuivat jossain porukassa siinä ravintolan puolella, naisella päällä niskalenkkitoppi). Meinasi oikeasti kyllä silmät pompsahtaa päästä kun älysin että se oli Tiina Jylhä. Jos mulla ei kamalan pahasti silmät harita niin olin näkevinäni, että hän näytti aivan erilaiselta kuin tuolloin Hymyn kuvissa. Sporttiselta, selkääkin oli enemmän kuin monella taviskuntoilijalla.
. Nyt kun on taas tyyppiä salilla näkyny niin täytyy myöntää, että kovin on Tiinan kunto kehittyny siitä kun ekan kerran salilla näin
Mutta en kuitenkaan usko, että kisoissa tulis pärjäämään, tai enhän mä tiedä kuka pärjää ja milläkin kunnolla, mutta kuitenkin..Dodii nyt menään porukalla nauramaan Tiinalle kultsalle! :lol2::lol2::lol2::lol2:
Ei hyvää päivää jotkut siis oikeasti luulevat, että BF mitallistin kropan voi rakentaa vuodessa, LOL!!!