Hydrolysoidun proteiinin maku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wilbur
  • Aloitettu Aloitettu
Tilasin hydrolysoitua proteiinia ihan vaan testatakseni ja sen maku on aika mielenkiintoinen. Eilen tuli melkeen oksennus, kun vedin sitä desin myslin ja maidon kanssa, vaikka yritin peitellä sitä makua funlightilla. Pelkän veden ja malton kanssa maku on pahinta mitä mä oon ikinä maistanut.
Juuri ja juuri siitä sain juotavan makuista sekoittamalla veteen tehtyyn juomaan (noin 0,5 l) puoli desiä funlighttia. Lisäksi ongelmana on se, ettei jauhe oikeen tahdo sekoittua edes lämpimään veteen kunnolla.
Korostan vielä, että maku ei siis todellakaan ole verrattavissa mihinkään tavalliseen heraproteiiniin, joka maistuu lähinnä vain jauholta. Tekee melkeen mieli :itku: , kun juo sitä.
Oisko mitään vinkkejä miten sen saisi sekottumaan veteen tai millä maun saisi paremmaksi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Wilbur sanoi:
Oisko mitään vinkkejä miten sen saisi sekottumaan veteen tai millä maun saisi paremmaksi?

Tehosekottimella tai vastaavalla luulis sekottuvan. Auttaiskohan kaakaojauho? tai vaikka dekstroosi, ku se on vähä makeeta. Voi olla et Dekstroosi taas imeytyy senverran hitaasti, että vie vähä sen hydrolysoidun ideaa pois..

Kokeile jotain maustettua protskua kuten optimum 100% whey. Itse en ole testannut mutta luulisin että se voisi auttaa. Vaikka 2/3 osaa optimum 1/3 osa hydrolysaattia.

Lisäät tujauksen suolaa ja glutamiinia mukaan ni maku alkaa olla aika bueno! :kippis1:

kohtis sanoi:
Lisäät tujauksen suolaa ja glutamiinia mukaan ni maku alkaa olla aika bueno! :kippis1:

Kerran heitin ripauksen suolaa mansikanmakuseen palkkariin, hyi saatana! enää en sitä virhettä tee. Hydrolysaattiin voi sopiakkin, mansikan kans ei.

koitat olla hengittämättä nenän kautta tai pidät nenästä kiinni sitä juodessa. sitten ennenkuin päästät irti nenästä heität vaikka purkkaa tai jotain pastilleja suuhun ja imeskelet niitä niin kauan että uskot maun jo haihtuneen.

Kyllä siihen makuun äkkiä tottuu. ite sekotan hydrolysaatin veteen ja juon sit palkkarina. mut tosiaan puolet jotai maustettua heraa ja puolet hydroa ni se maku vähän laimenee.

Mr. Smith sanoi:
Kerran heitin ripauksen suolaa mansikanmakuseen palkkariin, hyi saatana! enää en sitä virhettä tee.
Itsellä tuo on ihan perussetti. Ja palkkarin prode on Whey3:sta mansikan makuisena ja aina heitän sitten ripauksen merisuolaa. Joskus monta vuotta sitten luin Mentulan laittavan merisuolaa palkkariin, siitä se ajatus sitten lähti. Mitä isot edellä, sitä pienet perässä :D

NatuSan sanoi:
Itsellä tuo on ihan perussetti. Ja palkkarin prode on Whey3:sta mansikan makuisena ja aina heitän sitten ripauksen merisuolaa. Joskus monta vuotta sitten luin Mentulan laittavan merisuolaa palkkariin, siitä se ajatus sitten lähti. Mitä isot edellä, sitä pienet perässä :D

Mul oli sillon hera80 ja suola sai sen nii paskan makuseks että melki itku tuli ku sitä join, mut se saatto olla aika ISO ripaus sitä suolaa mitä sinne viskasin.. noh mulle riittä nyt se et laitan suolaa reenin jälkeiseen ruokaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom