Hydrolysaatin maku siedettäväksi?

PetSaid sanoi:
Itse syön SF:n (Armorin) hydroa mutta ei siinä ole tuollaisia arvoja :jahas:

Proteiini 89 g
Hiilihydraatti 0,8 g
Rasva 0,8 g
Tuollaiset arvot pitäisi olla :evil:

Ei tuossa mitään typoa ole, tarkistin pussin kyljestä... Mitenkähän on mahdollista, että saman valmistajan tuotteessa on noin paljon eroa?
Menossa vanhaksi 3/05, eli olisiko mulle myyty jotain vanhaa erää; armorin se kuitenkin on.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
total13 sanoi:
Ei tuossa mitään typoa ole, tarkistin pussin kyljestä... Mitenkähän on mahdollista, että saman valmistajan tuotteessa on noin paljon eroa?
Menossa vanhaksi 3/05, eli olisiko mulle myyty jotain vanhaa erää; armorin se kuitenkin on.
Tjoo, niinpäs olikin. SFP:n sivuilla lukee vaan aivan eri arvot.

Mun makuaistit on jo pahanmakuiset proteiinit ja kuiva kana taltuttanu. Enää ei oikeestaan mikään maistu pahalle jopa tommoset herat maistuu melkein hyvälle.

Omskakas sanoi:
Minulla on nyt ensimmäistä kertaa kokeilussa herahydrolysaatti ja sen maku viestii siitä, ettei se ole ihmisravinnoksi tarkoitettu. Eli kyselen kokemuksia ja keinoja, millä saada hydrolysaatti edes suht' kivuttomasti alas.

Kyllä se Saatana putoaa aika kivuttomasti. Jonkun aikaa kun vedät sinnillä, niin et edes makua enää huomaa... Ite on tullut aikoinaan vedettyä kuukausia saatanaa ilman maustamisia, yksistään (hakenut jotain 2-vaiheista) ja ihan kätevästi upposi.

Ja upposihan tuo taas, kuukausien tauon ja herkkuperseilyn jälkeenkin. Ei tosin yhdellä huikalla, mutta kuitenkin.

Ei muuta kuin :whip:

Mistä nää makuerot voi johtua? Oon vedelly sen sensuroidun firman suklaan makuista hydrolysaattia, eikä siitä ainakaan maistu mitään pahaa läpi. Mitä pahempaa, sen parempilaatuista? Vaiko onko kyseessä yhtään saman kaliiberin tuote?

Deadly Poison sanoi:
Miten on, onko se myös sitä toimivampaa mitä korkeampi se aste on?

Periaatteessa joo. Sillä poikkeuksella, että kun (liian) suuri osa palkkarin proteiineista on valmiiksi pilkottu, kohoaa myös liuoksen osmolaliteetti, mikä hidastaa ainakin teoriassa liuoksen siirtymistä mahasta ohutsuoleen. Eli esimerkiksi kokonaan aminohappoasteelle pilkottu proteiini olisi jo luultavasti hitaanpaa.

S225T sanoi:
Kyllä minun mielestä palautusjuomaprotskussa maku on aika sekundäärinen seikka - jos on laadukasta stuffia jota haluan käyttää niin ei se silloin takuulla kaadu saatanalliseenkaan makuun - karkkiahan saa sitten karkkipossut hakea vaikka k-kaupasta.

Periaatteessa olen samaa mieltä, mutta ei se hydrolysaatti nyt nosta palkkarin tehoa niin paljon perusheraan verrattuna, että ihan kaikkea kannattaisi sietää. Alkaa olla siellä kipurajoilla tuon maun kanssa.

:offtopic:
Onko muuten tuo Fastin hydrolisoitu hera aivan samaa mitä se oli ennen markkinoilta lähtöä vai onko siihen tullut jotakin uudistuksia?

Meneehän tuo maustamaton settikin alas, mutta hieman maustettua on huomattavasti mukavampi juoda :). Funlightia peliin.

Omskakas sanoi:
Periaatteessa joo. Sillä poikkeuksella, että kun (liian) suuri osa palkkarin proteiineista on valmiiksi pilkottu, kohoaa myös liuoksen osmolaliteetti, mikä hidastaa ainakin teoriassa liuoksen siirtymistä mahasta ohutsuoleen. Eli esimerkiksi kokonaan aminohappoasteelle pilkottu proteiini olisi jo luultavasti hitaanpaa.

Eli siis 100% hydrolysoitu tuote on siis lopulta heikkolaatuisempaa kuin 10% hydrolosoitu? onkohan tätä tutkittukkin jossain?

Deadly Poison sanoi:
Eli siis 100% hydrolysoitu tuote on siis lopulta heikkolaatuisempaa kuin 10% hydrolosoitu? onkohan tätä tutkittukkin jossain?
Jos hydrolyysiaste on liian korkea, on tuotteessa liikaa vapaita aminohappoja, eikä se enää imeydy niin hyvin. 100% hydrolyysiasteinen maistuisi aivan hirvittävältä ja siitä varmaan tulisi ripuli. Eli tuote olisi jo vähän liiankin pilkottu.

Tuli tänään ihan uhalla maistettua veteen sekoitettuna paljaaltaan. Kyllähän tää oli pahaa, mut kalliin makusta :) kyl tähä varmasti ajan kans tottuu

vetäsin tänään ekan drinksun tota hydroa powerloadin kanssa(1:1), eikä se nyt niin pahaa ollu. mutta vatsassa kyllä alko vähä nipistelemään?

Vatsan nipistely saattaa johtua ihan herkästä masusta - osalla porukkaa protskujuomat ja palkkarit ovat tuntuneet vaativan hitaampaa nauttimista. Kokeile siis tahdin hidastusta. Sitä on ilme jo aikas muikeva kun Whey Saatanaa suussa huljuttelee ja hissukseen nautiskelee.

Mulla alkaa eka Fastin pussi pikkuhiljaa loppumaan, makuun on tottunut ihan hyvin. Hyvin kestävää tavaraa - oon saanut syödä tuon ihan yksin. Muut protskut meiltä katoaa kaapista alta aikayksikön.

onko toi hydro muutes saman painosta ku muut protskujauheet, ku ei tossa pussissa ollut paljon noita annosohjeita?

Suositut

Back
Ylös Bottom