Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en ole oikein ymmärtänyt näitä hybridejä. Mitä nyt olen testejä ym. katsellut niin eihän niissä toi kulutus nyt niin über alhainen ole. Olen ymmärtänyt, että kulutus on jotain 1l/100 km alhaisempi kaupungissa kuin jollain pikku dieselillä eikä maantiellä mitään eroa.
Toi on joittenkin merkkien kohdalla aivan totta. Uusi Volvon V50 1,6d, taitaa kuluttaa n. 4l/100km. Tosin jos tulee vähän kilsoja vuodessa, niin dieselvero on inhottava.
Itse olenkin katsellut hieman isompia autoja hybridinä, missä kulutus on bensana n. 9 litraa/100km.
Niissä on se idea, että ne on bensakoneella. Kaikkien ei ole järkevää hankkia dieseliä. Jos vaikka minä haluaisin pihin auton, ostaisin hybridin. Dieseliä en voisi hankkia missään nimessä. Tulee kuitenkin sen verran vähän kilometrejä, että se tulisi liian kalliiksi, vaikka vähän kuluttaisikin. Kiitos dieselveron.Mä en ole oikein ymmärtänyt näitä hybridejä. Mitä nyt olen testejä ym. katsellut niin eihän niissä toi kulutus nyt niin über alhainen ole. Olen ymmärtänyt, että kulutus on jotain 1l/100 km alhaisempi kaupungissa kuin jollain pikku dieselillä eikä maantiellä mitään eroa.
Onko kellään kokemuksia hybrideistä. Mitenhän nuo toimii talvella ja miten ne akut. Meneekö rikki, ovat todennäköisesti aika arvokkaita.
Nettiautossa on yksi yli 400tkm ajettu Prius, eli ei ainakaan Toyotan akut kai kilometrejä pelkää...
http://www.volvocars.com/fi/top/about/news-events/pages/default.aspx?itemid=57Ei noissa ole mitään järkeä, ennenkuin ovat ns. plug-in-hybridejä. Sitten voi nuo muutaman kilsan kaupassakäynnit ajaa kokonaan sähköllä ja polttis käynnistyy vasta kun mennään maantielle.