Hurraat sun muut herkut Ylläpidolle!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bouncer
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ikä
46
Tuntuu olevan kultaa ja kimallusta tiedossa.. Kiitän omastapuolestani Ylläpitoa erittäin upeasta palstasta ja olen mukana kuvioissa kun aletaan ottamaan "jäsenmaksua" vastaan.
Täältä saa varmasti kaiken tarvitsemansa tiedon mitä treenaamiseen tulee + muuhun.

Eiköhän anneta isokäsi Ylläpidolle kaikesta tästä ja tulevastakin.
Näin se homma etenee :cool:

VBulletin rulez. Vain tähtiä jään kaipaamaan;)

"nää on niin innokkaita!" No juu kiitosta kyllä suitsutetaan ylläpidolla täältäkin...vieläkun "jippii-voimailijat" pysyy aloillaan niin hyvä on :D

Hieno homma että saitte tämän uuden softan pelaamaan :D . Tämä näyttääkin pelittävän aivan loistavasti.

Kiitos ja kumarrus.
Olette kyllä pitkäpinnaisia kavereita. Itse olisin repinyt peliverkarini, aikoja sitten. Tai eihä sitä tiedä mitä te olette repineet sielä ;)

Moikkelis, voisko joku admineista laittaa sen tilinumeron mulle priva-viestinä? Yritin lähettää sinnepäin sähköpostia, mutta palvelin palautti sen.

Juu sen tilinumeron vois pistää ihan esille ettei sitä tartte erikseen kysyä,vai? Ja sitten kun on niitä jäsenetuja tiedossa:p

Ja todellakin ISO KÄSI kun ootte pitänyt palstaa pystyssä! Kiitos!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
asiaa!!!!!

maksu on ihan ok eihä mitään nyyään saa imaseks ja on tää niin ainutlaatunen et mielläni maksan käytöstä...
suurii kiitos ylläpidolle tästä voorumista.....

Ehdottomasti jäsenmaksun arvoinen palsta mutta taidanpa jäädä palstapummiksi kun en viitsisi 2 kk:n takia vuoden jäsenmaksua maksaa (B-inttiin 8.7) mutta kun tulen tammikuussa takaisin lunastan kyllä tuota jäsenmaksua vastaan hulkki@roinaforum.net -email-osoitteen! :p

hulkille

no eikös "bemarit" (jos ymmärsin oikeen sun viestin) pääse kirjureix ja luulis netin olevan sielläki vai keittiiöönkö on suunta????
terv.lämi (lääkintämies)

Joo kyllä ne kiitokset täältäkin tulevat, vaikkakin pienellä viiveellä. Hienoa työtä palstan kanssa!

Mielelläni osallistun minäkin sillä 5 eurolla, vai mitä se nyt oli, on meinaan uskomattoman asiallista meininkiä!:D

Ai niin, saiskos vaikka privana sen tilinumeron...?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom