Huonot puolesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SportBoy
  • Aloitettu Aloitettu
Blacebo sanoi:
Tuo olisi hyviin puoliin kuuluva..Öö.. muuten, voiko olla liian iso?

IMO voi, esimerkiksi Colemanin nykykunto. Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Enpä keksinyt mitään järkevää esim. itseni kohdalla, vaikka huonoja puolia löytyy takuulla. Mutta ehkä itse lähtisin siitä, että miettisin ensi sitä kyseessä olevaa työpaikkaa ja sitäkautta etsisin pari ehkä vähän rankempaakin huonoa puolta, jotka eivät kuitenkaan olisi ristiriidassa sen tulevan suoritettavan työn kanssa. Tätäkautta saisi ehkä sen suoraselkäisen miehen maineen, mutta huonot puolet ei olisi estäänä siihen haettavaan työhön. En tiedä menikö ihan metsään, mutta tulipa mieleen.

Edit: Hyvänä esimerkkinä tuo edellä mainittu kielitaito, jos haettavassa työtä ei sitä tarvita, niin sen voi esimerkiksi hyvin sanoa huonoksi puolekseen. Mutta jos hakee autokuskin paikkaa, niin tuskin kannattaa sanoa että on raskas kaasujalka tai vastaavaa. ;)

Riippuu tietysti paljon työstä ja alasta, mutta voi olla niinkin, että työnantajaa kiinnostaa monet asiat senkin takia, että pitää tietää, onko tyypistä vaikka parin vuoden koulutuksen jälkeen isompii saappaisiin.

Silloin voi vaikuttaa esim. kielitaito, enemmin ottaa sellaisen jolla se on hyvä, vaikka sitä ei juuri nyt tarvitsekaan.

Huonot puoleni...
Liiallinen kiltteys, vaikka joku toinen tekisi väärin, minä olen aina se joka pyytää anteeksi.. Oli sitten kyse kavereista, jätkäkaverista, perheestä jne...
Pitäis opetella pois tuosta, mut ku yleensä helpommalla pääsee ku pyytää itte anteekis syylliseltä... En oo riidan halunen tyyppi. Toki joskus pinna napsahtaa... Ja ku se napsahtaa, niin sillon se napsahtaa isosti :curs:

Sanot vaan, että olet täydellinen ja samalla kannattaa vihjaista ettei haastattelijan kaltainen epätäydellinen ihminen todennäköisesti edes ymmärrä moisen olevan mahdollista, joten hänen mielipiteensä asiasta on yhden tekevää... Erityisesti psykologit tykkää tästä vastauksesta.

Perfektionismissa on se ongelma, että se on vähän neuroottinen ominaisuus, josta on vaikea päästä eroon. Lisäksi perfektionistit ei tee niin nopeaa hyvää jälkeä kuin vähän huolettomammat ihmiset.

Itse olen työhaastatteluissa aina nimennyt ominaisuuksia, joista on helppo päästä yli, jos näkee vähän vaivaa. Voi myös nimetä sellaisia huonoja puolia, jotka ei häiritse työtä.

Tehdääs pieni nosto kun kerta tälläisen löysin.

1. Mä oon aivan tajuton "tuppisuu" tätä voi ilmentyä joskus ihan tutussakin porukassa, häiritsee itseänikin useasti.

2. Huono itsetunto ja itseni vähättely, aika usein tulee myös ajateltua pessimistisesti kaikkea (hyviä puolia on että pessimisti ei pety) ja jos onnistuu jossain, niin tulee parempi fiilis jostain syystä.

3. Pidän itseäni vähän tylsänä ihmisenä, liittyy tuohon huonoo itsetuntoon.

Tuo "tuppisuu" homma voi liittyä myös huonoon itsetuntoon. Kannattaa ottaa positiivinen asenne.

Minulla on vähän sellasta turhamaista innostuneisuutta, joka kuitenkin lakkaa nopeasti. Hieman tyyliin kuin olis maanisdepressiivinen, ois mukava jos jotkut asiat innostaisi pidempääkin.

1. Äkkipikainen, sulake palaa ja nopsaan.
2. Neuroottisen tarkka ja keskittynyt jos jotain mielenkiintosta tekemässä.
3. Seuraan joutuessa sosiaalinen ja sulava seurustelija, muuten omassa rauhassa jos vaan mitenkään mahdollista, snadisti jopa erakko. (joku jakomielitauti kait)
4. Toisinaan liian tietoinen omista vahvuuksista ja heikkouksista.

Näillä eväillä on tosi helppoa haastatteluissa :D. Töissä on silti jotenkin selvitty..

Ehdottomuus/joustamattomuus tiettyjen asioiden suhteen on sellainen minkä tiedostan huonoksi puolekseni. Aiheuttanut monta pientä riitaakin. Jos sanon että menen salille puolen tunnin päästä, menen sinne just sillon enkä voi odottaa edes sitä viittä minuuttia että toinen ehtii mukaan.

Mustasukkaisuus. Yleensä se pysyy piilossa mutta välillä nostaa ikävästi päätään - jos ei näy muille niin ainakin saa oman pään tuntumaan turhan ahtaalta paikalta.

Välillä on vähän vaikea luottaa ihmisiin, enkä edes tiedä syytä, ei se ainakaan traumaperäinen ole koska en koe että mun luottamusta olisi ikinä kovin isosti petetty.

Laiskuus. Kouluhommat jää usein rästiin. Kotityöt ja palkalliset työt kyllä hoidan.

1.Pinna on aika pirun herkkä.
2.Minun tapa on ainoa tapa.
3."Vihaan"ihmisiä " :)
4.Pikkutarkka paskiainen.
5.Suuttuessani täysi kusipää
Ei ole emännänkään elämä kyllä helppoa :rock:

Tuo huonojen puolien kysyminen on vitun tyhmää psykopaskaa. Yhden kerran multa on sitä kysytty ja mietin pitkään mutta en keksinyt itsestäni mitään huonoa puolta. :D Mielestäni tuon kysymyksen kysyminen kertoo että haastattelijalla ei ole mitään arviointikykyä eikä pelisilmää ja haastatteluopit on luettu jostain psykopaskaoppaasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom