Huonoimmat pelit, jotka olette pelanneet läviste

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ihan loisto peli, ei mene "huonoimmat" pelit kategoriaan millään. Peli on näyttänyt mallia kaikille uusille 3d-roolipeleille.

No ei ehkä ollut paras esimerkki tähän ketjuun, mutta huonoin peli joka tuli mieleen (jonka olen pelannut läpi). Kokonaisuutena peli oli ihan ok, mutta tuntui että pelintekijöillä oli tullu kiire saada peli julkaistua.

Olen pelannut paljon huonompiakin pelejä, mutta en ole pelannut niitä läpi koska en ole masokisti.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tämä nyt ei varmasti ole mikään superhuono, mutta silti: LA Noire. GTAt on hyviä, joten tätä peliä odottelin puoli vuotta ilmestyväksi ja sitten ryntäsin heti ostamaan sen. Alkuun oli mahtava fiilis kruisata 50-luvun katuja autenttisessa musiikissa. Mutta sitten huomasin, ettei tämä olekaan GTA peli. Ei voinut tehdä vapaasti mitä huvittaa. Ei edes ampua ihmisiä päähän. Sama musiikki soi koko ajan, ja tehtävät olivat jotenkin epäloogisi - ja täysin samanlaisia koko ajan! GTAssa oli sentään huumoria, mikä helpotti yksitoikkoisuutta.

Lopputekstien aikana kyllä mietin miksi ko. pelin menin ostamaan...

Olen viime aikoina yrittänyt pelata Kingdoms of Amaluria läpi huonoin tuloksin. En sano, että se on lähelläkään huonointa peliä mitä olen pelannut, mutta on todella mitäänsanomaton.

Suosittelen niille, jotka tykkäävät pelata keskinkertaisia mmorp:gtä offline, eli en kellekkään.

Olen viime aikoina yrittänyt pelata Kingdoms of Amaluria läpi huonoin tuloksin. En sano, että se on lähelläkään huonointa peliä mitä olen pelannut, mutta on todella mitäänsanomaton.

Suosittelen niille, jotka tykkäävät pelata keskinkertaisia mmorp:gtä offline, eli en kellekkään.

Heh, mulla parhaillaan KoA:Reckoning pelattavana ja kyllä mä ainakin tykkään :D
Eihän se mikään mestariteos ole, mutta ihan viihdyttävä peli, jossa erittäin paljon kirjoitettua ja puhuttua lorea, paljon paikkoja tutkittavaksi, paljon loottia, paljon tehtäviä, paljon vaikka mitä, paitsi bugeja. Yllättävän vakaa peli noin laajaksi, ainoastaan kerran olen joutunut bugin takia lataamaan aiemman tallennuksen, kun ukko jäi "ilmaan leijumaan".

Grafiikat hyvää keskitasoa, musiikit ja äänet samoin.

Ei tuota siis tosiaan voi kaikille suositella, mutta kyllä action rpg pelien ystävien kannattaa ainakin testata, jos tilaisuus tulee.

Heh, mulla parhaillaan KoA:Reckoning pelattavana ja kyllä mä ainakin tykkään :D
Eihän se mikään mestariteos ole, mutta ihan viihdyttävä peli, jossa erittäin paljon kirjoitettua ja puhuttua lorea, paljon paikkoja tutkittavaksi, paljon loottia, paljon tehtäviä, paljon vaikka mitä, paitsi bugeja. Yllättävän vakaa peli noin laajaksi, ainoastaan kerran olen joutunut bugin takia lataamaan aiemman tallennuksen, kun ukko jäi "ilmaan leijumaan".

Grafiikat hyvää keskitasoa, musiikit ja äänet samoin.

Ei tuota siis tosiaan voi kaikille suositella, mutta kyllä action rpg pelien ystävien kannattaa ainakin testata, jos tilaisuus tulee.

Olin samaa mieltä ekat 20 jotain tuntia. Sitten alkoi maistua aika reilusti puulta. Ehkä pelkät faction ja päätehtävät tekemällä ei kyllästyminen iskisi niin pahasti. Tuostahan piti käsittääkseni alunperin tulla mmorpg, mutta tekivät sitten jonkun pelitalo-oston myötä yksinpelin. Ja sen kyllä huomaa, kun joka paikka on täynnä tapa x hämähäkkiä tai tuo lepakonkorvia-tehtäviä.

Zone-sarja -42%
Ei kyllä tule yleensä huonoja loppuun pelattua, joten pelatuista valitsen Metro 2033. Niin huono etten edes muista miten se päättyi.

Pakko mainita vielä, kun hyvistä peleistä kesken on jäänyt Ninja gaiden (Vika bossi oli niin suatanan vaikea ilman pottuja) Ja Bayonetta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom