Humppabändi häihin??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wilbo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
:wall: :wall:

Tämäkin vielä, bändi jonka piti soittaa kuukauden päästä olevissa häissä ilmoitti tänään, ettei soita perinteisiä tanssiveisuja. Onko kenelläkään suositella jotain hyvää hääbändiä???? Häät tosiaan ovat 14.8.04

Kaikkien :wanha: takia täytyy bändin soittaa muutakin kuin Diablon ja Dimmun parhaat...

Edit: niin ja häät ovat tampereen lähellä

Jep, enoni bändi, jonka kanssa aion tehdä näin miltei ammattilais-laulajana yhteistyötäkin jatkossa keikkojen merkeissä.

http://www.triotimoroutasaari.net/

Toi porukka on kohtuuhintanen, ja erittäin pätevä, ja osaavat muutakin kuin kaikki perinteiset valssit sun muut, niin kuin sivuilta näkyy.

Eikun yhteyttä ottamaan!

Bändi löytyi... Kuumeisen soittelun jälkeen vaihtoehtoja oli muutamiakin. Nyt vaan kun kestäisin sen humppahelvetin... :hyper: :hyper:

wilbo sanoi:
Bändi löytyi... Kuumeisen soittelun jälkeen vaihtoehtoja oli muutamiakin. Nyt vaan kun kestäisin sen humppahelvetin... :hyper: :hyper:

Itse olin "humppabändini" kanssa vuosi sitten keikalla häissä,
eikä nuorempi porukka meinannut meitä päästää lähtemään
vielä yölläkään.
Varoitus, kun tunnelma nousee katoon ja
humppabändi laittaa nopeammat kipaleet kehiin, huomaat
yllättäen olevasi lattialla joraamassa.. :D

Heh, jaksan epäillä... Ellei sitten promilleraja ylity. :kippis1:

Jo pelkkä häävalssien kuuntelu ja pähkiminen sai tuskankyyneleet silmiin. :itku: :itku: Oikeestaan se iänikuinen haitarin renkutus jokaisessa biisissä alkaa rassaan ja kaikkeen tottuu paitsi jääpuikkoon perseessä. :lol2:

/me masentuu :(

Ottakaa häävalssiksi jokin rauhallisempi valssi, niin ei ole pohkeet ihan heti paskana.

Suosittelen kaikille hääpareille tanssikurssia muiden hääjärjestelyjen lomassa. Tulee huomattavasti mukavampi ilta. :)

wilbo sanoi:
:wall: :wall:

Tämäkin vielä, bändi jonka piti soittaa kuukauden päästä olevissa häissä ilmoitti tänään, ettei soita perinteisiä tanssiveisuja.

Tarkoititko ettei soita OLLENKAAN tanssiveisuja vai? Olen itse soittanut hää/syntymäpäivä bändissä jo vuosia, ja olen todennut sen että ensimmäisen kolmen valssin jälkeen ne voi jo unohtaa. Sen jälkeen vaan siirrytään iskelmiin, josta siirrytään suomirokkiin josta päästään tavoitteeseen että kaikki pomppivat hulluina ympäri tanssilattiaa kunnon Rock 'n Rollin tahdissa. Hidas nostatus kliimaksiin. Bändi vaikuttaa hyvin paljon (enemmän kuin olettaisi) koko hääkokemukseen, joten valitse tarkasti. Ei kukaan halua muistella vuosien päästä että "muistatko meidän hääpäivän? Oli kaunis kirkkotoimitus ja vastaanotossa soitti se herttainen haitariveikko jonka tahdissa kaikki nuokkuivat hetken kunnes päästiin aikasin nukkumaan".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom