Humalaiset teinit jättivät kaverin kuolemaan lumihankeen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TDM
  • Aloitettu Aloitettu
Todella vastuuttomia nuo tyypit kyllä :/

Tästä tapauksesta tulee mieleen taas kerran se, että pitääkin käydä se kiitoskortti kukkapuskan kanssa viemässä eräälle opiskelijaporukalle. Pari vuotta sitten kun itse heräsin jonkun talon keittiön lattialta muistin menettäneenä, niin selvisi lopulta, että "kaverini" oli hukannut mut ja olin sammuneena jossain ojan pohjalla ollut lumen peitossa, mistä nuo luonnonsuojelijanuorukaiset oli mut pominut talteen. Tuskinpa sieltä ois heränny ilman noita ihania ihmisiä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikka tässä on tulut viimeeksi perjantaina puoliksi raahattua pois baarista, kiitos siiltä ystävälle, joka sanoi että lähetään, muuten en olisi kyennyt menemään, ja vielä alankomaissa, ja vaikka en kauheasti muista, niin kaverit huolehti mut taksilla porukalla pois kylmästä ja sateisesta Haagista. . kiitos siitä:)
Mut on jätetty Frankfurtiin baariin, jolloin olin puoliksi sammunut vessaan, kukaan ei huolehtinut, ja sitten jonkin ajan päästä löysin kaverit, joista yksi tuli vastan kun se lähti mun perään etsimään, kiitos siitä J. en unohda koskaan, ei olisi ollut niin kivaa herätä jostain vieraassa suurkaupungissa..

ilman että kyseinen ystäväni olisi etsinyt mua en olisi löytänyt ketään, tai mitään. kiitoskiitos. Kyllähän noita koomailuita tulee vedeltyä joskus, mutta olen kyllä lopettamassa alkoholinkäyttöä ennenkuin olen iha täysdenso. mulla on ongelmaa sen kanssa, mutta kyllä mä sen vielä kukistan, välillä vaan lipsuu.. no viikonloppuna Hollannin yöelämää katselemaan:kippis1:
ei vaan saa nauttia liikaa:)

edittinä en nykyään mielellään juo koska se vie testotasot ja tuo turhia kaloreita iha älyttömästi
niin perjantaina innostuin vähän, kiitos amstel-oluen ja dropshottien eli paikallisen salmarin

Tossa pitäisi antaa tuomio kuolemantuottamuksesta kaikille paikalle olleille jotka jättivät pojan kuolemaan, tossa ei voi puhua enää nuorten "sekoilusta" ja tyhmyydestä, vaan kyse on paljon vakavammasta, toi oli jo kylmää, lähes psykopaattista toimintaa minusta.

Korvaukset vanhemmille ja noi sankarit hoitoon.

On kyllä ihme homma. Omassa nuoruudessa ei tullut mieleenkään jättää kaveria jälkeen, päinvastoin. Kuinkahan monesti lähdettiin kesken kaiken heittämään heikossa hapessa ollutta kaveria bileistä kämpille ja kuinka monesti huolehdittiin että porukka pysyy kasassa oudommassa paikassa.

Mitä tiedän, niin tuon kuolleen pojan kaveripiirissä vaikuttaisi olevan mukava lynkkaystunnelma noita poikia kohtaan, jotka jättivät sen metikkoon.

EDIT- Typerintä on tuossa se, ettei poika uskaltanut mennä kotiinsa sen takia, koska oli humalassa, niin miksei hän sitten voinut mennä kavereillensa luokse yöksi? Fiilikset ovat se, että kavereille tuomio heittellepanosta. Eipä tuohon muuta ole.

No ei siinäkään nyt ole mitään järkeä. Kavereilla on varmasti ihan tarpeeksi ikävää koko loppuelämänsä tämän takia, jos ovat normaalipäällä varustettuja.

No ei siinäkään nyt ole mitään järkeä. Kavereilla on varmasti ihan tarpeeksi ikävää koko loppuelämänsä tämän takia, jos ovat normaalipäällä varustettuja.

No eikö se nyt käynyt jo aika selväksi, että ei kaikilla noilla ainakaan ole ihan kaikki kotona.

Tossa pitäisi antaa tuomio kuolemantuottamuksesta kaikille paikalle olleille jotka jättivät pojan kuolemaan, tossa ei voi puhua enää nuorten "sekoilusta" ja tyhmyydestä, vaan kyse on paljon vakavammasta, toi oli jo kylmää, lähes psykopaattista toimintaa minusta.

Korvaukset vanhemmille ja noi sankarit hoitoon.

Tsop tsop eipäs olla jakamassa niitä tuomioita niin kärkkäästi. Kaikki puhuvat niin paljon, kuinka on pidetty huolta ystävistä, kun ovat huonossa kunnossa olleet. Niin olen itsekin tehnyt jopa kaverin perässä kävellyt kymmenkunta kilometriä vaikka kovin intti pärjäävänsä kotiin. No sieltähän sen sai 15 asteen pakkasessa nostaa ojasta.

Mutta mieleen tulee myös tapaus, jossa samaan seuraan sattunut "kusipää" on vetänyt överit, v..tuillut vielä koko illan. Lähtenyt kaatuillen lompsimaan pakkasessa himaan. Ei todellakaan itseä silloin nuorna poikana kiinnostanut tippaakaan miten sinne kotiinsa pääsee.

Niin olen itsekin tehnyt jopa kaverin perässä kävellyt kymmenkunta kilometriä vaikka kovin intti pärjäävänsä kotiin. No sieltähän sen sai 15 asteen pakkasessa nostaa ojasta.

Noi vertaukset nyt ei liity tapaukseen mitenkään, toi jannu oli jo valmiiksi sammunut pakkaseen, vielä tunnustavat nähneensä kaverin sammumisen, eli tämä kuollut kaveri ei ollut tehnyt mitään harkitsematonta paitsi juonut liikaa alkoholia ja sammunut.

Tollasessa tapauksessa "tuomion antaminen kärkkäästi" on mun mielestä hyväksyttävää, vai mitä luulet että onko liian hätiköityä rangaista siitä että joku esimerkiksi työntää toisen kännissä alas parvekkeelta.

Nuoret nyt ovat ajattelemattomia ja aivan pihalla muutenkin. Vielä kun yhtälöön lisätään alkoholi, joka järkevänkin ihmisen saa sekoilemaan, niin on vain ajan kysymys että jotain tällaista tapahtuu. Kunnon kännissä pakkasta ei välttämättä edes huomaa, eikä osaa ajatella että hankeen sammuminen olisi vaarallista. Saatetaan jopa ajatella, että "hahhah onpa hauska vitsi kun tuo herää huomenna metsästä yksin krapulassa."

Siinä on kahdelle nuorelle mietittävää loppuelämäksi. Ei kateeksi käy.

Niin tuo parvekkeelta työntäminen on nyt sitten vielä huonompi vertaus. Kun nyt ei tiedetä tapausta sen paremmin niin paha sitä on tuomita. Kyseessä on kuitenkin kuitenkin kaksi melko nuorta sälliä, ja kuten varmaan moni muistaa siinä iässä ei aina tule kaikkea tehtyä niin kuin pitäisi/kuuluisi/kannattaisi, varsinkaan (umpi)humalapäissään. Eiköhän siitä joku syyte napsahda, ainahan joka asiasta on pakko joku tuomita tässä maassa.

Eikä sekään nyt ole oikein, että lyödään sällit linnaan. Muutenkin varmaan rankkaa ja siinähän pilattaisiin pari elämää lisää.

Edit: Tomppa85 tuossahan jo esitti aivan kuin omia ajatuksia.

Miten paljon sattuu sitä, että hypätään autonrattiin kännipäissään ja otetaan pari kaveria kyytiin. Pahimmassa tapauksessa itselle ei käy juuri mitään ja kaverit menee mullan alle.

Mä haluisin vähän perehtyä tommosen ihmisen sielunelämään, joka naureskelee kaverinsa kuolemalle. Miten joku voi olla niin...Mikä on edes oikee sana? Tunteeton?

Ehkä kyseessä oli kuitenkin "kaveri", eikä kaveri. Ehkä se ei edes pitäny tästä "kaveristaan". Mä en kuitenkaan osaa kuvitella, että jättäisin yhtään ketään ihmistä hankeen paleltumaan. En vaikka se olis millanen kusipää ja vaikka mä olisin millasessa kännissä itekki. Tietenkään ei lasketa jos en vaan yksinkertasesti itekkään pysy pystyssä tai jotain. Mutta sillonkin jäin loppuelämäksi painamaan, jos vaan en ite paleltuis.

Mä haluisin vähän perehtyä tommosen ihmisen sielunelämään, joka naureskelee kaverinsa kuolemalle. Miten joku voi olla niin...Mikä on edes oikee sana? Tunteeton?

Ehkä kyseessä oli kuitenkin "kaveri", eikä kaveri. Ehkä se ei edes pitäny tästä "kaveristaan". Mä en kuitenkaan osaa kuvitella, että jättäisin yhtään ketään ihmistä hankeen paleltumaan. En vaikka se olis millanen kusipää ja vaikka mä olisin millasessa kännissä itekki. Tietenkään ei lasketa jos en vaan yksinkertasesti itekkään pysy pystyssä tai jotain. Mutta sillonkin jäin loppuelämäksi painamaan, jos vaan en ite paleltuis.

Tässä ei taida olla mitää kovin pitävää tietoa, et se ois naureskellu.
Vai onko joku demi niin luotettava?

Ja jos on naureskellu niin voi kundi olla aika pahassa shokissa.

Sen siitä saa kun viina vie...kiehh. Kyllä maar parasta on olla tolkusti selvin päin. Itsekin kerran ojaan sammuin teininä ja naapurin ukko sai sulattaa minua puhalluslampulla 10 tunnin ajan! Vedin ukkoa heti herättyäni turpiin!

Eipä tosta kauaa ole kun olin kaverin siskon synttäribileissä kauempana keskustasta. Joukkoon eksyi jonkun kaverin kaveri ihan ympäripäissään +jotain nappia vetäneenä. Ei tiennyt missä oli, ei pysynyt omin jaloin pystyssä ja sekoili miten sattuu. Kaatoi jossain vaiheessa kukkaruukut yms lattialle ja se heitettiin pihalle. Jäi istuun kuistin portaille.

Vähän myöhemmin porukka oli lähdössä keskustaan baariin ja laskettiin montako autoa tarvitaan, jotta kaikki saadaan keskustaan. Tota jätkää ei laskettu mukaan. Sanoin sit niille, että milläs herra X tulee. Siihenpä sit joku tyttö sanoi, et "mitäs vittua se meille kuuluu, antaa jäädä tänne".

Onneks joukossa oli järkevämpiäkin ja saatiin raahattua se raato kotiin. Mut ei vaan mee kaaliin et joku voi olla sitä mieltä, että jonkun ihan sekasin olevan ihmisen voi jättää ulos yksin selviytyyn, kun ollaan ei-kävelymatkan päässä keskustasta eikä tyypillä ole rahaa eikä puhelinta eikä jalat kanna.

Eipä tosta kauaa ole kun olin kaverin siskon synttäribileissä kauempana keskustasta. Joukkoon eksyi jonkun kaverin kaveri ihan ympäripäissään +jotain nappia vetäneenä. Ei tiennyt missä oli, ei pysynyt omin jaloin pystyssä ja sekoili miten sattuu. Kaatoi jossain vaiheessa kukkaruukut yms lattialle ja se heitettiin pihalle. Jäi istuun kuistin portaille.

Vähän myöhemmin porukka oli lähdössä keskustaan baariin ja laskettiin montako autoa tarvitaan, jotta kaikki saadaan keskustaan. Tota jätkää ei laskettu mukaan. Sanoin sit niille, että milläs herra X tulee. Siihenpä sit joku tyttö sanoi, et "mitäs vittua se meille kuuluu, antaa jäädä tänne".

Onneks joukossa oli järkevämpiäkin ja saatiin raahattua se raato kotiin. Mut ei vaan mee kaaliin et joku voi olla sitä mieltä, että jonkun ihan sekasin olevan ihmisen voi jättää ulos yksin selviytyyn, kun ollaan ei-kävelymatkan päässä keskustasta eikä tyypillä ole rahaa eikä puhelinta eikä jalat kanna.

Ihmettelen kyllä ellei oman ikäisilläni tule tuommoista mieleen mutta nyt on kyseessä kuitenkin nuoret jannut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom