Missäpäin suomea raxista saa hamppareita?
Tänään ainakin Tamperelainen-lehdessä oli mainos että 14-27.1 olis hamppareita raxissa, ja ohukaisia. Näin siis ainakin Tampereella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missäpäin suomea raxista saa hamppareita?
Tänään ainakin Tamperelainen-lehdessä oli mainos että 14-27.1 olis hamppareita raxissa, ja ohukaisia. Näin siis ainakin Tampereella.
Kelasin tässä, et miten joku viitsii ostaa esimerkiksi viisi BicMac-ateriaa itselleen, siihenhän menee ihan hirveesti rahaa..?
(Tai ehkä mä olen vaan niin köyhä et se tuntuu paljolta..)
Kovin on ehkä kun armottomassa kankkusessa kaverin kanssa tyhjennettiin mäkkärissä taskut tiskille ja sanottiin.............
Armottomassa kankkusessa ei pysty syömään yhtään mitään... Saati sitten ennätysmäsäytystä :urjo:
Armottomassa kankkusessa ei pysty syömään yhtään mitään... Saati sitten ennätysmäsäytystä :urjo:
Jos kankkunen on armoton, ei sängystä voi nousta kuin korkeintaan konttaamaan lattioille. Ruokaa tekee kyllä pirusti mieli.
Jos pääsee mäkkiin asti, ei voida puhua ARMOTTOMASTA kankkusesta, vaan pienestä darrasta korkeintaan.
Tänään söin:
-kiivejä 1kg rasia
-fitness&yoghurt muroja 350G(eli yksi laatikollinen)
-riisipuuroa 600G
-maksalaatikkoa 400G
-2 myslipatukkaa
-2 litraa sokeritonta glögiä
-1 pala(noin 100g?) varrasleipää
-aski(=34g) sokerittomia salmiakkipastilleja
-2 omenaa
Ei ole ollenkaan täysi olo, eli luultavasti syön vielä jotain "pientä" tänään .. :D
Olen siis 172 senttinen, 49-kiloinen nainen.
jepu-ankka; wtf, no eeeen mä sellasta harrasta
söin juuri:
900g grillinakkeja
750g ranskalaisia
500g rahkaa
300g kiisseliä
+
mars ja 1litra kokista..
Niin ja dieetillä ollaan, kuka haluaa laskea kalorit:D
Huhhuh. ei oo muuten ihan äkkiä ollut näin paha olo..
Melekonen mäsäytys dieetti safkaks. Kaloreita tossa on varmaan ainaki 7000 Kcal aika paljo riippuu rasvan määrästä.
Ite varmaan räjähtäisin, jos tommosta määrää edes yrittäisin syödä