Hulluin mäsäytyksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tyggis
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kelasin tässä, et miten joku viitsii ostaa esimerkiksi viisi BicMac-ateriaa itselleen, siihenhän menee ihan hirveesti rahaa..?
(Tai ehkä mä olen vaan niin köyhä et se tuntuu paljolta..)

Köyhät kyykkyyn, safkasta ei tingitä jos mässylinjalle lähdetään.

Joku femakko voi nyt vetää hernukkeja nenukkiinpenukkiin, mutta tulitan silti. Parempi idea hampparit on, kuin kenkäpari, joiden käyttökerrat voi sitten laskea yhden käden sormilla. Lisäksi hampparit tulee varmasti halvemmaksi.

Mä en oo vetäny mitään mieleen painautuvaan mättöä. mutta tuttu veti 6 vetyä ( lihis kinkulla ja kananmunalla ja sairaalla maustemätöllä) niin sai vielä 1 kaupan päälle joten siitä tuli 7 vetyy ;) itse oon vetäny vaan 3 vetyy ja kyllä oisin enemmänki, mut rahat loppu kesken :(

:eek: Armottomassa kankkusessa ei pysty syömään yhtään mitään... Saati sitten ennätysmäsäytystä :urjo:

No onhan siinä sellainen olo ettei mikään uppoa. Mutta kun sen ekan suolapalan suuhun saa niin loppua ei ihan heti tule, näin ainakin omalla kohdalla:piis:

:eek: Armottomassa kankkusessa ei pysty syömään yhtään mitään... Saati sitten ennätysmäsäytystä :urjo:

Jos kankkunen on armoton, ei sängystä voi nousta kuin korkeintaan konttaamaan lattioille. Ruokaa tekee kyllä pirusti mieli.
Jos pääsee mäkkiin asti, ei voida puhua ARMOTTOMASTA kankkusesta, vaan pienestä darrasta korkeintaan.

Jos kankkunen on armoton, ei sängystä voi nousta kuin korkeintaan konttaamaan lattioille. Ruokaa tekee kyllä pirusti mieli.
Jos pääsee mäkkiin asti, ei voida puhua ARMOTTOMASTA kankkusesta, vaan pienestä darrasta korkeintaan.

Jatketaan vielä offtopicia.

Silloin, kun on ARMOTON kankkunen tekee vain mieli kuolla ja päättää tuskat. Ruokaa siinä nyt viimiseksi ajatellaan.

Tänään söin:

-kiivejä 1kg rasia
-fitness&yoghurt muroja 350G(eli yksi laatikollinen)
-riisipuuroa 600G
-maksalaatikkoa 400G
-2 myslipatukkaa
-2 litraa sokeritonta glögiä
-1 pala(noin 100g?) varrasleipää
-aski(=34g) sokerittomia salmiakkipastilleja
-2 omenaa

Ei ole ollenkaan täysi olo, eli luultavasti syön vielä jotain "pientä" tänään .. :D

Olen siis 172 senttinen, 49-kiloinen nainen.

Tänään söin:

-kiivejä 1kg rasia
-riisipuuroa 600G
-maksalaatikkoa 400G
-2 myslipatukkaa
-2 omenaa

Ei ole ollenkaan täysi olo, eli luultavasti syön vielä jotain "pientä" tänään .. :D

Olen siis 172 senttinen, 49-kiloinen nainen.

Mulla tulee tästä vaan mieleen, että eihän ne tuu sitten itseaiheutetusti ulos :eek:

jepu-ankka; wtf, no eeeen mä sellasta harrasta:)

Mutta asiaan! söin lisääkin vielä, toki, ja piti tulla nyt avautumaan sit tännekin.

tänään olen siis syönyt :

-kiivejä 1kg rasia
-riisipuuroa 600G
-maksalaatikkoa 400G
-2 myslipatukkaa
-2 omenaa
-4pussia elovena-vadelmapikapuuroja, eli yhteensä 840g, omg!
-viisi suurta karjalanpiirakkaa(ei päällysteitä)
-kaksi porkkanaa

Aiai, hieno päivä. en ole vieläkään täynnä, hyvin menisi vielä alas vaikka mitä.. onkohan mulla joku ongelma? :D

söin juuri:

900g grillinakkeja
750g ranskalaisia
500g rahkaa
300g kiisseliä
+
mars ja 1litra kokista..

Niin ja dieetillä ollaan, kuka haluaa laskea kalorit:D

Huhhuh. ei oo muuten ihan äkkiä ollut näin paha olo..

söin juuri:

900g grillinakkeja
750g ranskalaisia
500g rahkaa
300g kiisseliä
+
mars ja 1litra kokista..

Niin ja dieetillä ollaan, kuka haluaa laskea kalorit:D

Huhhuh. ei oo muuten ihan äkkiä ollut näin paha olo..

Melekonen mäsäytys dieetti safkaks. Kaloreita tossa on varmaan ainaki 7000 Kcal aika paljo riippuu rasvan määrästä.
Ite varmaan räjähtäisin, jos tommosta määrää edes yrittäisin syödä

1 tavallinen & 1 rullakebab + 2x 0,4l limut ja jäätelö vielä jälkiruoaksi. Ei ollut hyvä olo.

Melekonen mäsäytys dieetti safkaks. Kaloreita tossa on varmaan ainaki 7000 Kcal aika paljo riippuu rasvan määrästä.
Ite varmaan räjähtäisin, jos tommosta määrää edes yrittäisin syödä

Ei helvetti. viimeiset 15 minuuttia meni laatatessa:D
Pitääkin olla yllytyshullu...

Suurimmassa mäsäytyksessäni kyse oli ylpeydestä. Ja lisukkeena tarjoiltu viehkeä omenahillo puolukkahillon vaihtoehtona oli aivan mahtavaa.

96 pinaattilettua

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom