Hulluin mäsäytyksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tyggis
  • Aloitettu Aloitettu
^^eläimen rääkkäystä: pidetty varmaan viikko nälässä, jotta saadaan show pystyyn

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt tulee 4d-dokumentti, jossa on varmaan luvassa hulluja mäsäytyksiä. Kuuluttaja puhu 33000 kcalorista. Saa vähän syödä.

kova jätkä tuo naapuri:worship:

yrittää järkyttää sitä näyttämällä kuinka paljon se päivässä syö, mutta mies vain toteaa että nuorempana söin ainakin 4 kertaa enemmän. ja tämän jälkeen aloittaa syömisen:D

oon tämän kaverin fani nro1.

Elämähän on täynnä niitä valintoja, tänäänkin sivuutin hesburgerin, vaikka oli huutava nälkä ja istuin vastapäätä pysäkillä 20min odottaen bussia - toiset menevät sinne hesburgeriin, ja jotkut käyvät siellä "vähän" useammin. Näistä niitä dokumentteja syntyy. ;)

joo toi 4d-dokumentti tais lopultakin pilata kaikkien meidän kynäniskojen huonoimmatkin tekosyyt tyyliin "mä syön kunnon mättöpaskaa päivät pitkät, mutta silti en kasva, mä oon ikuinen kynis". Herran jumala, vetäköön 33000 kcal päivässä ja jos ei sittenkään ala kasvamaan niin mä lyön vetoa femman että kyseessä on joku HC läpipasko evo v3.02....

:offtopic: btw

Söin joskus ala-asteella (veikkaisin et 4. luokalla) kahdeksan lautasellista mannapuuroa ja marjakeittoa. Koetin hakea lisää, mutta keittiötädit eivät antaneet:(

Olin kans jumalaton mannapuurorohmu ala-asteella. Hassua miten paljon sitä alas meni, kun olin sillon ihan tikku. :D

Tuli tässä mieleen kun kerran kaverin kanssa ostettiin järkyttävästi jäätelöä, purkki kinuskikastiketta ja truutattiin kermavaahtoa vielä päälle ettei jäätelöä alta näkyny. En halua edes tietää kuinka paljon tavaraa siinä kasassa oli. :D Olotila ei ollu hetkeen kyllä kauhian.. kevyt.

yrittää järkyttää sitä näyttämällä kuinka paljon se päivässä syö, mutta mies vain toteaa että nuorempana söin ainakin 4 kertaa enemmän. ja tämän jälkeen aloittaa syömisen:D

"tämä on ikuinen kamppailu, tämä on kovaa sotaa"

Joops. Kovasti näytti pistävän kampoihin :thumbs:
Syömishäiriöitä vähättelemättä, mutta kuitenkin.

back to topic : Ei elämäni hulluin mäsäytys mutta äsken tuli vedettyä iltapalaksi tuplapepperoni-kinkku-kebabliha pizza, sekä päivällisen jälkeen levy suklaata. Olo on vähän maissa jälleen, ihme

Oli kyllä harvinaisen kova jätkä :D

Liikkui pois huoneestaan, vuoden tauon jälkeen, kun kuuli, että keittiössä on ruokaa ja se ämpärisysteemi :D

Kyllä saa jonkin verran vetää tota sapuskaa silti, että saa 30000 kcal päivässä vaikka kuinka rasvapaskaa vetää. Ihme, että sydän kestää sillä kaverilla tota menoa. Syö ja makaa. No siinähän se aika meneekin aika rattosasti.

omaisetkin vois jo ajatella sitä kotiin kantamansa ruoan laatua ja määrää. sairaushan tuo on. terve ihminen ei tollaseen oikeasti pysty.

Tarkoitin vain ettei kenekään oikeasti 185/70 kannata kiskoa mitä tahansa. He ovat normaaleja sanoo bodari mitä sanoo.

Tuskinpa tollastakaan 30 000kalorii päiväs vetävävää laardivuorta ihan helposti kuntoutetaan, vetäny kyl elämänsä pahast pilalle. Meinas kyl siin lentää ylet kun se ämmä pompotteli kössiää.

Viikko sitten oli aitatalkoiden jälkeen vähän nälkä. Söin Hesessä 2 lohirouheinen-ateriaa isommilla ranskalaisilla ja -juomilla. Jälkkäriks Lidlin Mars-jäätelöpatukoita 5 kpl vartin ajomatkan aikana.

Ei ehkä ihan hulluin, mutta lähiaikojen suurin mättö, kun juomatkin join kokonaan.

Joskus aikoinaan säbäturnauksen jälkeen. Normikokoinen pizza, 400g karkkia ja 2x1,5l cocista. En pysty syömään esim perhepizzaa kerralla, ei riitä tilavuus. Tuonkin jälkeen oli ihan saatanan tiukkaa.

Metripizza 15 minuutissa + litra maitoa, toisena kertana kyytipoikana oli 2 puolen litran olutta. Joskus tuli syötyä aina 2 Kotipizzan pitsaa peräkkäin, Opera ja Pepperoni plus kokista. Sellasta.

Ex-kämppiksen kanssa tuli väsättyä uuninlevyn kokoinen pizza, jossa oli n. 2cm paksu pohja ja n. 3 kg erilaisia täytteitä. Tuli kiskottua se kahteen pekkaan illan aikana, nälkähän sitä ryypätessä tulee! :D

Henk kohtaisena ennätyksenä 600g ranskalaisia ja 400g lihapullia, 1l maitoa kyytipoikana. Ja ketsuppia aivan vitusti :P

tää ei oo hullu mäsäytys, mut oma henk.koht. ennätys.
Yhessä paikallisessa ravintolassa häränsisäfile 450g pihvi jättilohkoperunoineen ja lisukkeineen + parit lonkerot ja talon viini. loppujen lopuks jouduin syömään viel "mamman" pihvistä loput:) (sillä oli normi 200g)

Sarasvuon sisäinen sankari opuksessa hän kertoo, että aina kun mässäilee pitäisi tunkea naama lautaseen ja röhkiä:D. Johan pitäisi mässäilyhimo helpottaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom