Hulkki(utti)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tziisus
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lol, Hulkista on todellakin kehkeytynyt todellinen urbaani legenda. Kaikki alkoi Jakomäestä, sikspäkistä Arskan donitseja ja litrasta kulutusmaitoa....

Oon kuullu huhuja että Hulkki nukkuu kyykky telineessä pää alaspäin niinkuin lepakko:evil:

Bull shit or Real shit:D

Originally posted by EKKS
Oon kuullu huhuja että Hulkki nukkuu kyykky telineessä pää alaspäin niinkuin lepakko:evil:

Syöden samalla rasvaproteiinipaakkuja harjoittaakseen symmetriamielessä ruokatorven lihaksia vastuksena gravitaatiovoima. :D

Originally posted by Jeesus19

Kuulin ,että oot donkannu kisiksen korin rikki 360 donkilla?
Kyllä. Hulkki pelasi Torstin Pallo -nimisessä koripalloseurassa ja todellakin näin omin korvin, kun hän kyykkytreenin jälkeen donkkasi kisiksen korin rikki ilmavan Zukahara-sarjan päätteeksi. Ettei homma olisi ollut liian helppoa, niin Hulkilla roikkui vyötäröllään painovyössä 2 kpl 20 kilon painolevyä, 8-kiloinen opossumi, aimo kulho vastapoimittua mämmiä ja friteerattu oranki.

Re: Re: Hulkki(utti)

Originally posted by Tomi
Kyllä. Hulkki pelasi Torstin Pallo -nimisessä koripalloseurassa ja todellakin näin omin korvin, kun hän kyykkytreenin jälkeen donkkasi kisiksen korin rikki ilmavan Zukahara-sarjan päätteeksi. Ettei homma olisi ollut liian helppoa, niin Hulkilla roikkui vyötäröllään painovyössä 2 kpl 20 kilon painolevyä, 8-kiloinen opossumi, aimo kulho vastapoimittua mämmiä ja friteerattu oranki.

Huahhahaaa... Tomilta lohkeaa tarinaa..... :thumbs:

Re: Re: Hulkki(utti)

Originally posted by Tomi
Ettei homma olisi ollut liian helppoa, niin Hulkilla roikkui vyötäröllään painovyössä 2 kpl 20 kilon painolevyä, 8-kiloinen opossumi, aimo kulho vastapoimittua mämmiä ja friteerattu oranki.

:D :D :D

:D

LOL mitä juttua täällä ehtii työpäivän aikana tulla...

En tiedä mistä toi huhu on saanut alkunsa, pelasin kyllä aina Panttereissa ja ToPo oli vain rakastettu vastustaja.

Pystyin donkkaamaan vikana pelivuotenani treeneissä ja matsilämmittelyissä 360 yhdellä kädellä, mutta en muista ikinä tehneeni kyseistä temppua Kisiksessä.

Olen myös "urani" aikana donkannut korin paskaksi, mutta se tapahtui Ruotsissa ulkokentällä.

Uskokaa KAIKKI mitä kuulette 10 kaverin kautta. :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom