Ihan OK:lta näyttää, tosin raskaiden treenien toistot 1-5 menevät lähes puhtaasti hermotusalueelle.Vain kaksi erilaista treeniä, pitäisi mielellään olla kaksi erilaista kiertoa eli yhteensä neljä treeniä joissa eri liikkeet. Ensimmäinen kierto voimapainotteinen ja toinen kierto hypertrofiapainotteinen. Tästä on jo useampaan otteeseen ollut juttua tässäkin threadissa.
Vipunostot taakse kuuluu selkätreeniin, eikä työntävien lihasten joukkoon.
Painotus on todella härskisti RHP-tyylinen, jaloille tehdään YKSI liike per treeni kun taas joku fakin rinta saa kaksi eri liikettä, ranteille on oma liikkeensä, jne. Tee etureisille kaksi liikettä, sama juttu takareisille. Tee maastavetoa.
Ja noin yleisestikin näistä "Korjaa Hulkki ohjelmani" -posteista ja privaviesteistä: vaikka yhden tai kahden ohjelman analysointi ja korjausehdotusten tekeminen ei vielä kovin suuri urakka ole, viime aikoina näitä samoja "tässä on 2-jakoiseni, mitä korjattavaa" -posteja on alkanut tulla yhä enemmän. Käyttäkää omaa järkeänne ja aikaanne ja LUKEKAA asioista itse, yrittäkää miettiä sitä treeniohjelmaa itse, ja jos senkään jälkeen homma ei tunnu sujuvan, laittakaa vasta sitten niitä fiksauspyyntöjä. Voin istua täällä koneen äärellä fiksailemassa jengin ohjelmia aamusta iltaan, mutta kukaan ei opi silloin itse miettimään ja suunnittelemaan treenejään.