Hulk traileri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tukta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hienolta näytti!
Tankki tuntui olevan kevyttä kamaa..:D

penkkipunnerrus n. 20 tonnia :evil:

Hulk oli meitsin suosikki marvel sankari pikkujatkana.
Tuli rahat tuhlailtua hulk lehtiinkin silloin.:lol1:

Mun mielestä uuden terminatorin ilmestymispäivä ison meren takana on 2.7.2003, eli ei varmasti ole kesällä suomessa, paitsi jos tulee kaikkialla samaan aikaan elokuviin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt tuli nähtyä... Ja täytyy kyllä sanoa että todella pettynyt olen.
Eka tunti on tylsää p*****jauhantaa... toisessa sitte vähä hypitään ja rikotaan kaikkea.... Todella tylsä.
Vähä yli meni ang leeltä, no sen huomas jo hiipivästä tiikeristä....

Nimemerkillä. "joskus Hulk fani":(

Originally posted by RikHard
Ei riitä. Hulk kuuluu Marvelin universumissa tähän 100000+ kerhoon :lol1:

JA mitä enemmän HULK suuttuu, sen vahvemmaksi Hulk tulee eli rajoja ei ole!!!! Hulk ei tykkää...

Tuli kateltua just toi eka tunti eilen Hulkista, ja oli joo melko tylsää. Se on just näissä sarjis-leffoissa kun pitää syntyhistoriaan käyttää valtaosa leffasta ja sitten hätäisesti jotain toimintaa. Pitää tänään katella toi loppu, jos siinä vähän alkaisi tapahtumaan.

PS. Muita tulevia sarjis-leffoja: Ghost Rider (Aaveajaja, aika vähän näkynyt suomalaisissa sarjakuvalehdissä, kova jätkä silti. Pääosassa Nicholas Cage.), Elektra (Jennifer Garner, njam...), Catwoman (kissanaisena kissamainen Halle Berry njam njam!). Uus Supermankin tulossa, teristä ei vaan ole taidettu vielä valita. Sit tietysti kaikki jatko-osat, Spiderman 2, Blade 3...

Vähän nuken näkönen toi Hulk, liian kirkas vihreä niin se tekee sen jotenki kököks.

Hauska leffa se oli. :) Alku oli hiukan tahmeaa mutta toimintakohtaukset huvittivat kyllä suuresti - erityisesti tankkien murjomiset ja loikkimiset.

Hulk huutaa: ROOOOOOAAAAHGGGHAAHHAHA!!!

Hyvä ja viihdyttävä leffahan se oli, alkukin oli ihan mukiinmenevä. Hyvä vaan, että oli juonikin tehty, eikä sorruttu pelkkään mättämiseen. Ainoa mikä itseäni ärsytti, oli se
Hulkin ja isäukkonsa energiapilvihässäkkätappelu, oli vedetty jo vähän yli... vaan kai se on sitä Marvelia. Tietokone-efektit näyttivät jossain kohdin myös vähän kököiltä, lähinnä Hulkin juostessa ja pomppiessa autiomaassa, mutta koko leffaa ajatellen ihan hyvän näköisiä nekin.
Eikä kyllä kannata tulla kertomaan, ettei leffa säväyttänyt, jos sen katsoi monitorilta ja rippikin luokkaa jenkkipenskan videokameralla nauhoittama. Teatterissa tai tykiltä tuommoset leffat vasta toimivat.

Originally posted by Jesuiitta

Mun mielestä uuden terminatorin ilmestymispäivä ison meren takana on 2.7.2003, eli ei varmasti ole kesällä suomessa, paitsi jos tulee kaikkialla samaan aikaan elokuviin.

Höpsistä kuule! Elokuun alussa tulee T3 suomeen ja tämä on fakta :david:

-edit- nojoo mä luen elokuun kuuluvaksi kesään. en muista sitten tiedä :kippis1:

Originally posted by Tolppa
Höpsistä kuule! Elokuun alussa tulee T3 suomeen ja tämä on fakta :david:

-edit- nojoo mä luen elokuun kuuluvaksi kesään. en muista sitten tiedä :kippis1:

Jep. Ens kuussahan T3 tulee -jota en kyllä mene katsomaan.

Jusuiitta on vaan niin saatana pöllyssä taas niistä norjalaisten huumehippien aineista, ettei se tiedä mistään mitään..

Onhan Jesuiitta Päihdelinkin foorumilla oikeen "vahvasti panostava" vai mikä vittu se kunnon nistin ansiomitalin mukana tuleva nimike sillä foorumilla onkaan..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom