Tietääkö kukaan kasvisruokavaliosta? Olen lueskellut tätä foorumia jonkin verran ja kaikkien ruokavalio tuntuu koostuvan lihasta Osaisiko kukaan kostaa aloittelijalle ruokavalion, jossa ei ole muita eläinkunnan tuotteita kuin maitotaloustuotteet ja kananmunat? Tiedän saavani liian vähän proteiinia mutta olen vähän neuvoton tässä asiassa.. Minun pitäisi saada painoa alas ja rasvaa pois.. olen lievästi ylipainoinen ja mikäli rasvaprosentin mittauksiin on uskomista, rasvamääräni on huikea :D
Ostin proteiinijauhetta ja sinä aikana kun sitä otin, paino ei meinannu tippua ollenkaan. Kun lopetin sen, paino tuntui tippuvan paremmin. Sitten keskeytin koko touhun ja nyt tuntuisi taas siltä, että voisi aloittaa.
Off topicia:
Lisäravinne- ketju oli täyttä hepreaa..Mikä oikeasti on tarpeen, jos haluaa rasvaa pois ja pelkästään kiinteytyä?
Mikä olisi sopiva ohjelma kotona käsipainoilla tehtynä näin aluksi? Myöhemmin uskaltautuisin ehkä salillekin.
Kiitos.
Ostin proteiinijauhetta ja sinä aikana kun sitä otin, paino ei meinannu tippua ollenkaan. Kun lopetin sen, paino tuntui tippuvan paremmin. Sitten keskeytin koko touhun ja nyt tuntuisi taas siltä, että voisi aloittaa.
Off topicia:
Lisäravinne- ketju oli täyttä hepreaa..Mikä oikeasti on tarpeen, jos haluaa rasvaa pois ja pelkästään kiinteytyä?
Mikä olisi sopiva ohjelma kotona käsipainoilla tehtynä näin aluksi? Myöhemmin uskaltautuisin ehkä salillekin.
Kiitos.