Huijareita taas liikkeellä

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Kaupunki
Åland
Mulla on mp myynnissä ja johan joku naisihmisen (Kerstin Axelsson) nimellä otti yhteyttä. Eka viesti oli ihan asiallinen, jossa kysyttiin kauanko olen omistanut pyöräni mutta toka olikin jo tämmöinen:

thanks for the mail I'm quite satisfied with the condition of this
item and the cost
9800¬
is good for the item and i will send the amount to your paypal acount
but before that i want you to send me your location address were the
item is which i will need to send
to my pick up agent for pick up of the item and they are going to test
it and drive it also sing the all the paper before and the necessary
thing and the payment to your paypal account
kindly get back to me

HEHEH! Täähän on ihan yhtä paska kuin nigerialaiskirjeet :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Paypalilla ostaja saa rahansa takaisin 30 pvän sisällä reklamaatiolla, jos mitään rahaa alunperin lähettääkään. Siinä kohtaa mopo/moottoripyörä/auto on kaukana ja luultavasti osissa. Miksi kukaan Suomesta tahtoisi menopeliä hankkia? Iteltä yritettiin ostaa mopoa Englantiin, jonne olin itsekin muuttamassa. Tiesin faktana että sieltä saa samalla hinnalla käyttämättömiä mopoja.

Paypalilla ostaja saa rahansa takaisin 30 pvän sisällä reklamaatiolla, jos mitään rahaa alunperin lähettääkään. Siinä kohtaa mopo/moottoripyörä/auto on kaukana ja luultavasti osissa. Miksi kukaan Suomesta tahtoisi menopeliä hankkia? Iteltä yritettiin ostaa mopoa Englantiin, jonne olin itsekin muuttamassa. Tiesin faktana että sieltä saa samalla hinnalla käyttämättömiä mopoja.

Kusetushan tuo on, mutta kuka muka pitää 30 päivää rahoja paypal tilillä?

Zone-sarja -42%
Mulla ainakin lojuu hilloa Paypalissa kun pakkiksen vipit voi sen kautta maksaa.

Niin, mutta et ehkä prätkän myytyäsi pitäisi kymppitonnia siellä tyhjänpanttina. Tai tietysti jos pankkitilin saldo näyttää muutenkin jo tarpeeksi hyvältä;)

Vai toimiiko paypal luottokunnan kaltaisesti. Eli on 'takaajana' näissä kaupoissa ja alkaa sitten selvittämään ja perimään rahoja myyjältä? Tuossa tapauksessa ei läpihuuto voi olla kyseessä.

Ei sieltä paypalista saa heti nostettua niitä rahoja, ja se voi vetää sen disputen 3 tuntia sen jälkeen ku se on hakenut sen pyörän sulta, et sä kuitenkaan istuisi paypali auki ja ihmettelisi että 2 viikon päästä noi saan, ihmettelisit viikon päästä vasta että missä ne viipyy, ja huomaisit et se on ilmoittanut kauppojen peruuntuneen ja rahojen hävinneen. Noissa on vielä monesti ollut sellainen että ovat maksaneetkin tyyliin muutaman tonnin ylimääräistä vahingossa, ja sanoneet että laita ne ylimääräiset sitten takas, ja tämä saanut luottamaan siihen kauppakumppaniin.. "oho silläpä on paljon rahaa, tuskin yrittäisi mua kusettaa"

Mä myin pari vuotta sitten jotain paypalilla (en muista nyt mitä). Suomalainen jannu maksu -> kotiutin rahat. Tililleni tuli 100e. Tää veijari sitten otti jotenkin rahansa siellä takasin ja mun paypal saldo oli -100e. Ne jakso mulle pari vuotta lähetellä sieltä sähköposteja kunnes sulkivat tilin. (avasin uuden heti miinukselle menon jälkeen) Meni vähän usko kyseiseen maksumenetelmään tän jälkeen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Paypal on ihan turvallinen maksutapa, mutta "paypal" sitten taas ei... Eli:

Mun vanhan pyörän kanssa halusi joku alibaba ostaa paypalin kautta. Ilmotti ettei ehdi tulla hakemaan pyörää joten käytetään jotain rahtausfirmaa joka tarkistaa pyörän kunnon jne. Olin innoissani kun asia hoituisi paypalin kautta. KUNNES kaveri ilmottikin että tarvitsee rahaa rahtausfirmalle(piti maksaa etukäteen), jota ei itse pysty tekemään. Sanoi myös että laittaa samantien "rahtauskulut" paypaltililleni. Noh, sain sitten parin minuutin päästä mailissa vahvistuksen "paypalista" että rahaa on siirretty tililleni. Asia vaikutti ihan uskottavalta, jos mulla olisi ollut paypalissa tämä mailiosote mitä käytin ostajan kanssa kommunikoimiseen, eikä vaimon...

Löysin pari tekstiä siitä vielä kun pastesin kaverille tosta:

Otti yhteyttä näin:

Purna Bahadur haluaisi lisätietoa ajoneuvostasi :
Still available for sale? tell me the resent condition fast and what is your final price."

Ok with price but paying through paypal which i will handle PayPal charges fees during the payment and i will not be available to come for an inspection due to my flexible schedule, but you don't bother yourself about shipping because i will instruct the pick up agent to inspect it including shipping, therefore get back to me with your paypal account email ID but If you don't have paypal account before just set up an account via www.paypal.com. so that I can proceed with the payment immediately in order to complete the transaction.

Awaiting for your quick reply!

Eli paypaliinhan rahat siirtyvät viiveellä, mutta mailissa saa vahvistuksen HETI kun rahat siirretään. Tää kaveri käytti sitä hyödykseen ja lähetti mailin "paypalista", että rahat olisivat siirretty.

Multaki kyseli joku briteistä crossia.. vastasin etten ole ihan niin tyhmä että rupeaisin ulkolaisten kanssa kaupoille. Ei tarvitse tietää kuin tämä asia.. jos joku ulkolainen kyselee kotimaisen sivuston ilmoituksen perusteella.. on hän liikkeellä kusettamistarkoituksessa.. jos joku oikeasti tarvitsee jotain tollaisia asioita niin hän hankkii ne varmasti kotimaastaan.

Joo nain se menee ja noi Alibabat ei muuten kato yhtaan edes mita siella suomalaisilla sivuilla on myytava. Kuhan lahettelevat viestia.

Tassa muutama esimerkki
- Olin myymassa vanhaa sohvaani nettimarkkinan kautta. Kaveri olisi halunnut minun 6 vuotta vanhan sohvan lahetettavaksi Englantiin.
- Sama baba oli kiinnostunut ostamaan myos telkkarini. Luonnollisesti olisi pitanyt englantiin lahettaa.
- Autoa olin myymassa niin saksalainen ostaja oli tyytyvainen taloni ulkonakoon ja halusi ostaa sen.

Kaikki yhteydenotot tulivat aina nettisivuston kautta. Ei ikina suoraan omaan sahkopostiin. Eipa noille oikein muuta voi kuin ilmoittaa sivuston yllapitajalle ja deletoida viestit. Tietenkin se perinteinen fuck you viesti myos peraan.

Joo nain se menee ja noi Alibabat ei muuten kato yhtaan edes mita siella suomalaisilla sivuilla on myytava. Kuhan lahettelevat viestia.

Tassa muutama esimerkki
- Olin myymassa vanhaa sohvaani nettimarkkinan kautta. Kaveri olisi halunnut minun 6 vuotta vanhan sohvan lahetettavaksi Englantiin.
- Sama baba oli kiinnostunut ostamaan myos telkkarini. Luonnollisesti olisi pitanyt englantiin lahettaa.
- Autoa olin myymassa niin saksalainen ostaja oli tyytyvainen taloni ulkonakoon ja halusi ostaa sen.

Kaikki yhteydenotot tulivat aina nettisivuston kautta. Ei ikina suoraan omaan sahkopostiin. Eipa noille oikein muuta voi kuin ilmoittaa sivuston yllapitajalle ja deletoida viestit. Tietenkin se perinteinen fuck you viesti myos peraan.

Reps!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom