Huhuja Gold´s Gymistä (edit: AUKEAA ELOKUUN ALUSSA!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
Huhuja Gold´s Gymistä

Onko joku muu kuullut moista huhua että ko. sali avaisi uudestaan täällä Helsingissä vielä tämän kevään aikana (paikkana olen kuullut puhuttavan Sörnäisten rantatiestä)??? Huhujahan aina liikkuu, mutta tämän toivoisi olevan totta!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, mä kuulin kanssa samaa huhua että Sörnäisiin avattaisiin Gold`s Gym. Myös kuulin että vanhat Gold`sin laitteet siirtyvät Wellneksestä sinne uuteen paikkaan.

Onkohan uuden Goldsin takana samat tahot kuin vanhankin? Kuulostaa vaan oudolta, jos niillä on Wellnessit ja sitten vielä Gold's Gym. Tai no... miksikäs ei? Parempi se Gold's Gym oli kuin yksikään näistä PK-seudun Wellnesseistä.

no hitsi, hyvältä kuulostaa...
onko kukaan kuullut siitä aikataulusta (eli koska avattais) mitään? mulle huhuttiin että se paikka olis jossain silver gymin lähellä (sen mäen alla).. olis aikasta :kippis1: juttu kun niillä nurkilla asustelen..

Tuonnehan voisi ihan oikeasti muuttaa treenaamaan, alkaa jo 2 viikon jälkeen kuvottaa Blue Fitness ja turkoosit treenipenkit. :mad:

aikataulu

Ensiviikolla saadaan nimiä paperiin lopultakin!!!

Aikataulu tarkentuu silloin ja arvion huhtikuun aikana saadaan ovet auki.

Paikka on ruoholahti(sörnäistä parempi tarjous tiloista).

Gold'sin vanhoja laitteita Wellnekseltä ja Karin varastosta seisomasta mm. 300kg: prässi(allekirjoittaneen must) ja muut HD-vehkeet.

Uutta tulee Kraftwerkkiä ja Icariania, jotka nyt täyttää ne kriteerit mitä vaaditaan.

MUTTA ASIA VARMISTUU LOPULLISESTI VASTA ENSIVIIKOLLA.

JOTEN NYT SORMET, VARPAAT JA KAIKKI VAAN RISTIIN JA SOLMUUN, SILLÄ NYT TÄÄ ON NIIN LÄHELLÄ ETTÄ ALLEKIRJOITTANU EI OO NUKKUNU KUNNOLLA VÄHÄÄN AIKAAN.

Jos sopii niin pistäkää tänne tai postina toiveita niin täytetään ne.

MUTTA EI SOI SALILLA ANSSI KELA TAI EINÖ GRÖN VAAN .....KELE HEVI..... LUJAA....

Ainakin mulle sopii Ruoholahti paremmin kuin Sörnäinen liikenneyhteyksien puolesta, joten ei ollenkaan huono uutinen, jos tuo paikkansa pitää! Ja jos tämä uusi Gold's on vähänkään vanhan veroinen, ei voi valittaa.

Tosin 1-2 kyykkyräkkiä enemmän ja safety räkkejä penkkipunnerruspaikoille olis aika bueno, niin voisi treenata ilman varmistajia.

räkkejä

HD-Powerrack, HD-kyykytelineet, 2* 40 kg Kraftwerk-Smith ja eiköhän ne räkit saada siihen penkillekin;)

- Painolevyjä niin että riittää. Kaikkia kokoja tarpeeksi
- Käsipainot 60 kiloon asti 2,5 kilon hypäyksillä ja siitä eteenpäin 5 kg:n hypäyksillä tuonne 80 kiloon asti.
- kunnon power rackejä 2 tai 3
- Donkey-pohjekone
- seisomapohjekone
- tukeva istumapohjekone
- "se pull-over -selkälaite, jota Dorian Yates tekee Blood n' Gutsissa ja huutaa uuuuuuuungh"
- Panattan dippikone
- Panattan Triceps extension -ojentajatalja (pään yli)
- tukevat vinopenkit
- hyvä ristikkäistalja, jossa vaijerit ei revi käsiä ruvelle
- ilmastointi
- stereot, jotka eivät suostu soittamaan Kiss FM:ää, Energyä tai Radio Nolvaa

:kippis1:

Goldsi

Pakko testiajaa Gold´s jos tulee stadiin!!!:hmmm:

Aivan loistavaa :D Tätä on odotettu. Satun vielä asumaan syntisessä Kalliossa eli jos se siihen nurkille tulee niin vielä parempi :kippis1:

Edit: Olin niin innoissani, että en lukenut kaikkia viestejä...Ruoholahteen siis näillä näkymin tulossa...pitäisi varmaan ostaa kämppä sieltä sitten :evil:

Mistä te noita pastesitte? Toivottavasti tosta ei tuu mikään clubi-tyyppinen?

Onneks en siirtynyt wellnessiin treenaamaan jos sieltä ruoholahesta viel lähtee niitä laitteita pois.

Originally posted by smeagol
Mistä te noita pastesitte?
Wh00t? Siis tuo oli vaan tuollainen "mitä MINÄ toivoisin Gold's Gymillä olevan" -lista.

Tähän viitaten, siis:
Originally posted by KALIMERO

Jos sopii niin pistäkää tänne tai postina toiveita niin täytetään ne.

Mites parkkipaikka situation? Ruoholahdessa on sentään parempi, kuin rautatientorilla. Mutta joku alennus esim. parkkihalliin ois kova. Vai mihin kohtaan ruoholahtea toi nyt yleensä tulee.

Siinä ruoholahen ostoskeskuksen parkkihallissa on hyvin tilaa yleensä. Ja eka tunti tais olla ilmanen ja jos on matkakortti ja sitä näyttää siinä portilla sellaselle lukijalle joka on busseissa ym. niin saa 12h ilmatteeks.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom