Hugh Grant feministileffojen johtava typerys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kuli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Adam Sandler ja Click riitti mulle. Se oli jotain niin synkkää ripulia, että kierrän mahdollisuuksien mukaan miehen tuotannon mahdollisimman kaukaa.

Mitä tulee Hughiin niin olen samassa hengessä mitä tuossa jo joku edellä, että herran roolit ovat omiin jalkoihinsa kompastelua ja tämän jälkeen söpösti hymyilyä jolloin mimmit syttyy - leffoissa. Oikeessa elämässä Hughin roolihahmot olisivat toilailujensa ja jatkuvan naisten jakaman nöyryytyksen saattelemana suistuneet vähintäänkin vakavaan masennukseen ja suomalaisessa miljöössä todennäköisesti rappioalkoholismiin

hkuja nyt vähän asiaa sivusikin, mutta Ben Stiller on kyllä takuu helvetin huonoille leffoille. Yhtää myötähäpeää koko tuotanto Zoolanderia lukuun ottamatta. Ei jaksa noita kavereita, jotka aina esittävät jotain tyhmää luuseria samalla tavalla. Vertauksena esim. Vince Vaughn vetää Dodgeball-leffassa kyseisen leiviskän tosi hyvin. Siinä elokuvassa muuten Stillerkin tekee loistavan roolin bodykuntina!

Tropic Thunderista joko tykkää tai ei, välimuotoja ei ole. :D Mulle uppoaa tuollaiset paskakomediat aivan täysillä eli olen tuon nauraa räkättänyt vissiin kolme kertaa lävitse. Adam Sandelerit uppoaa myös eli hyvää ja kevyttä viihdettä.

He just went full retard! Tropic Thunder on yksi parhaista sotaleffoista/komedioista mitä viimeisen 10 vuoden aikana on tullut, uppoaa itselleni täysin :D Varsinkin Downeyn esittämä Aussi, mikä esittää neekeriä.

Kun nyt keskustelussa paskakomedioihin päästiin, niin Hokkarihemmot... :D Parhautta! Tykkään nimenomaan siitä piirteestä paskakomedioissa, että niissä mennään täysijärkisyyden rajan tuolle puolen eli järjettömyyteen. Kauheat kankkuset on hyviä ja hauskoja leffoja, mutta niissä jää tuo raja ylittämättä.

hkuja nyt vähän asiaa sivusikin, mutta Ben Stiller on kyllä takuu helvetin huonoille leffoille. Yhtää myötähäpeää koko tuotanto Zoolanderia lukuun ottamatta. Ei jaksa noita kavereita, jotka aina esittävät jotain tyhmää luuseria samalla tavalla. Vertauksena esim. Vince Vaughn vetää Dodgeball-leffassa kyseisen leiviskän tosi hyvin. Siinä elokuvassa muuten Stillerkin tekee loistavan roolin bodykuntina!
Sekaisin Marista ja Perhe on painajainen on hyviä komediaelokuvia.

Mä kyllä kans skippaan kaikki leffat missä Hugh Grant on pääosissa. Pahinta tässä kaikessa on se, että kun vaimo sanoo et " katotaanko tänään joku hyvä leffa yhdessä " ja lasken sen Makuuniin leffanhakumatkalle niin sieltä tulee aina joku romanttinen komedia, jossa toi limanuljaska näyttelee. Vartin leffaa katsottuani yritän sitten aina salakavalasti hakeutua kodin muihin aktiviteetteihin :D

Feministileffojen? :D En vain pääse yli tuosta otsikosta. Ehkäpä feminismi käsitteenä passaa sitten kaikenlaiseen ärsyttävään ja naisiin jollain lailla liittyvään. Niin se varmaan sitten on oltava. :D

Feministileffojen? :D En vain pääse yli tuosta otsikosta. Ehkäpä feminismi käsitteenä passaa sitten kaikenlaiseen ärsyttävään ja naisiin jollain lailla liittyvään. Niin se varmaan sitten on oltava. :D
Ehkä tässä haetaan Hugh Grantin elokuvien maailmankuvaa jossa miesten kuuluu olla tossun alla olevia nössyköitä ja kaikki maskuliinisuus on pahasta.

Noh, ehkäpä se olen sitten minä joka käsitän feminismin hiukan toisin.

P.S. Kyseinen näyttelijä on söpö mutta roolit liian samanlaisia ja genre ei ole minun makuuni. Minusta näin feministinä ne loukkaavat naisia. Ikään kuin naisen ainoa ongelma ja elämisen tarkoitus olisi miehenmetsästys. Vakavasti, nimenomaan romanttiset komediat yleensä EIVÄT ole elokuvia joissa olisi samaistumista ja kiinnostavia rooleja naisille, tai itse asiassa niissä ei edes ole naisia. Mikäs se oli se määritelmä? Elokuvassa on naisia jos samassa kohtauksessa on ainakin kaksi naista jotka eivät puhu keskenään miehistä.

Romanttisisia komedioita pitäisin itse asiassa melko sovinistisina elokuvina. Välttelen genreä mutta ne mitä olen nähnyt ovat olleet aika kuvottavia enimmäkseen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Kyllähän elokuvien tarkoitus ylipäätänsä on vaikuttaa katsojien tunne-elämään ja nämä Hugh Grant -leffat on nimenomaan suunnattu tunteellisemmalle naissukupuolella, vähän niinkuin kovanluokan toimintaleffat pääosin meille miehille. Eikai tuo feminismi nyt mikään kiellossa oleva kirosana saa olla, vaikkei se kyllä nyt tähän asianyhteyteen ihan täysin kuulukaan ;)

Lueskelin tuossa joskus jonkun tutkimuksen, jossa tutkittiin elokuvista peräisin olevan, länsimaisen romantiikan mielikuvan vaikutusta länsimaisiin suuriin avioeromääriin ja kyllä niissä selvä yhteys löytyi kun jenkkielokuvia täynnä olevassa kulttuurissa ollaan kasvettu.

Aikamoista satulinnoissa elelyähän se noissa leffoissa on ja itseäni ainakin ärsyttää nimenomaan se imelyys, jota toi Hugh Grantkin näyttelijänä on täynnä. Ei vaan pysty samaistumaan eikä vetoa juuri meikäläisen tunne-elämään, kuten hyvät leffat yleensä. Tuon kauniimman osapuolen tunne-elämään sitten taas tuntuu vetoavan kovastikin. Joskus pieninä itkuntirahduksina ja toisinaan sitten kommentin " miksi meillä ei voi olla tommosta " muodossa. Sori vaan tytöt mut ei tää elämä oo mitään satua kuin pieninä ajanjaksoina kun kaikki menee täydellisesti joka osa-alueella ;) Mun on vaikea kuvitella, että hirveen moni mies oikeasti innostuu näistä Hugh Grant-leffoista, jotka tuolle kaverille on jo aikamoinen tunnusmerkki. Hugh Grant = tiedät mitä saat.

En missään nimessä usko, mutta tuohon meriselitykseen ne oli PR-ihmistensä kans päätyneet :D
Fiksulla ihmisellä pitäisi olla oikeus toimi Ukko Ylijumalana naurettavan valheen edessä. Pitäisi olla oikeus läimäistä parit litsarit, kun joku laskettelee tosissaan luikuria, kuten nyt vaikka tuo Grantti. Samaan sassiin voisi läimiä henkilön takana olevan PR-koneiston.

Eli jos kokee VMP-reaktion huippu-urheilijan selitellessä dopingista kärähtämistään pilaantuneen lihan syönnillä, luontaistuotteen käytöllä, kanssakilpailijan lavastamisella tai kansainvälisellä salaliitolla, niin saisi antaa litsarit ja jos luikurin laskettelija olisi kaunis yleisurheilijatyttönen, niin sitten rangaistus voisi olla vaikka anaaliraiskaus.

Joskus olis hauska nähdä elokuvia, joissa määrättyihin rooleihin aina tungetut näyttelijät vipattais täysin päinvastaiseen rooliin. Esim (Danny)Trejo olis joku symppis nöösi perheenisä ja (Adam) Sandler ammattitappaja.
Näitä on tosiaan liian vähän.

paul-giamatti-shootem4.webp
Shoot 'Em Up
: lähes aina sympaattista luuseria tai niljakasta manageria esittävä Paul giamatti yritti esittää kylmää palkkatappajaa.

2007_southland_tales_003.webp
Southland Tales
: lähinnä kreisikomedioista tunnettu Jon Lovitz esitti korruptoitunutta, skitsoa kyttää.

sddefault.webp
Death Becomes Her
: Bruce Willis esittää täysin tossun alla olevaa vässykkää aviomiestä, jonka vaimo ei vaan ota kuollakseen.

therock.webp
Be Cool: Dwayne "The Rock" Johnson näyttelee homoa, country-musiikkiin hurahtanutta gangsterin henkivartijaa.

Niinpä. Arnoldin voi heittää rooliin ku rooliin ja homma hoituu hienosti.

Totta. Suosittelen myös katsomaan Arnoldilta sellaisen leffan kuin The Villain, jossa Arnold näyttee ujoa, mutta komeaa lehmipoikaa.

Arnold olisi muuten sopinut loistavasti Titanic nimiseen paska elokuvaan. Olisi siitäkin saatu katsottava.

Näe suurelokuva Valtamerien nössö!Jännitystä, seikkailua, itkua, suuria tunteita ja rakkautta!

Pääosassa Hugh Grant!Muissa osissa, Jennifer Lopez on Dominant Pussy Haitilainen merirosvo,Jennifer Aniston on Jamaikan kuvernööri Cool Bitch ja Sandra Bullock Brittiläisen imperiumin Amiraali Lez Dyke.

Nämä kolme huipputähteä kilpailevat Sir Wussyn(Grant) sukukalleuksista,suvun aatelisvaakunan tunnus kultainen kukko on heidän halujensa kohde!

Kullakin on omat salaiset syynsä haluilleen!

Vuosien jälkeen on aihetta palata tähän ketjuun,nainen tuossa vierelläni katselee elokuvaa Yhdeksän kuukautta.Hänestä se on hieno minusta aivan hirvetä paskaa,no mä olen nykyään vanha nössö ja vaan nyököttelen päätäni joo joo.

Sisälläni palaa tuli ja haluan huutaa PAINUKAA VITTUUN mua ei kiinnosta paskaakaan teidän ongelmat.Mä olen aikuinen valkoinen mies enkä usko mihinkään,paitsi itseeni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom