Ht-r

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bättis
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
40
No niin, laitetaanpa ensimmäinen viestini tänne.
Eli kyseessä on Fastin palautusjuoma HT-R(musta säkki). Ja kysyn että kuinka paljon pitää treenata että tuota tulisi käyttää. Ohjeissa lukee että "ammattimaisella asenteella harjoitteleville voimaurheilijoille", no itse käyn salilla sen 4-5 kertaa viikossa ja aina kunnon treenit ja ruokailu omasta mielestä ok. Tuossa kavereiden kanssa tuumittu että jos käy tuon verran kuin itse käyn niin eikö tuon voisi laskea jo "ammattimaisella asenteella harjoitteleville". Mutta kuulostelen nyt teidän mielipiteitä asiasta, eli pitääkö olla tyyliin ISO arnold jotta tuota tulisi vetää.
Tietty jos ottais aluks vähän pienemmän annoksen :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bättis sanoi:
No niin, laitetaanpa ensimmäinen viestini tänne.
Eli kyseessä on Fastin palautusjuoma HT-R(musta säkki). Ja kysyn että kuinka paljon pitää treenata että tuota tulisi käyttää. Ohjeissa lukee että "ammattimaisella asenteella harjoitteleville voimaurheilijoille", no itse käyn salilla sen 4-5 kertaa viikossa ja aina kunnon treenit ja ruokailu omasta mielestä ok. Tuossa kavereiden kanssa tuumittu että jos käy tuon verran kuin itse käyn niin eikö tuon voisi laskea jo "ammattimaisella asenteella harjoitteleville". Mutta kuulostelen nyt teidän mielipiteitä asiasta, eli pitääkö olla tyyliin ISO arnold jotta tuota tulisi vetää.
Tietty jos ottais aluks vähän pienemmän annoksen :)
Mainospuhetta vain. Anna mennä vain. Kreatiinia siinä on kohtuullisesti, ettei sitä kyllä tarvi erikseen syödä.
Edittiä. IMO: erittäin hyvä palkkari. Kallis vain :(

Ei siitä maininasta kannate välittää. Selvälle suomen kielellä käännettynä voisi tarkoittaa, että siinä on enemmän roheenia ku hiilareita. Olen käyttänyt sitää vaatimatton pituisen saliurani aikan alusta lähti. Kahvinmakuista tietenkin - ihan kuin frezzamokkaa. Jos haluaa hiilarit piettää kohtuu alhaalla, muttei halua ite sekotella mitään niin toi on hyvä valinta.

Otat sitä ihan kunnon annokse: 60-100 grammaa riippuen millon seuraavan kerran syöt, mielellään vähintään tunnin päästä.

Ja IMO HT-R:ään voi lisätä vähän maltoa, että saa 1:1 hiilarit ja prodet, mutta tää ei oo tietenkään välttämätön, mutta jos on ollut kovempi treeni esim. jalat koska siinä kuluu enemmän hiilaria, koska kyykky on aika kovaa, niin silloin laitta prodet ja hiilarit 1:1 ja maltohan ei ole kallista. :D

wtf? ngv puhuu hiilareitten puolesta? :eek: ( :) )
mutta halvemalla selviää kun hakee dextroa normikaupasta, nimellä panimosokeri tai ota banaani tuohon päälle :D

btw banaani on hyvää :kuola:

kannattaa myös kokeilla banaani-ehrmam sekoitusta palkkariksi.. on hyvää

palmu sanoi:
mutta halvemalla selviää kun hakee dextroa normikaupasta, nimellä panimosokeri tai ota banaani tuohon päälle :D

Muistettaan jotta malto ja dextro ompi eri mähmäkettä.

Sitähän minäkin että taidetaan vaan suurennella noita asioita siinä paketin kylessä.
Sellanen 100g tulee yleensä laitettua palautusjauhosta riippumatta, tietty riippuu että jos vaikka kaks kertaa päivässä käyn niin sit ehkä aavistuksen enemmän kuin 100g.
Ja makuhan ei haittaa mitään, pääasia kun vaan tavara toimii... karkit on erikseen, ja niille jotka niitä syö!

palmu sanoi:
wtf? ngv puhuu hiilareitten puolesta? :eek: ( :) )
Tarkoitin vaan, että HT-R:ssä ei oo prodet ja hiilarit 1:1 ja sitä että sen voi laittaa niin. Mutta dietille tuo on ihan hyvä tuollaisenaan. Kyllä minulla kuluu jalkatreenissä paljon enemmän hiilaria kuin esim. rinta+hauis treenissä. Itse käytän aina 1:1 palkkarissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom