HS:n kauneuskilpailu (ja kauneusihanteet yleisesti)

http://www.hs.fi/henkkoht/vartalo

Rupesin miettimään, että onkohan tässä harrastuksen myötä päässeet omat kauneus/komeusihanteet pahastikin kieroutumaan, kun ei noista kuvista monikaan paljon silmää miellyttänyt...

Olisivat nyt kuitenkin voineet laittaa tuonne miesten puolelle edes yhden vähän lihaksikkaamman kaverin, eikä pelkästään tuollaisia hirveitä kyniksiä (ilmeisesti Mies 7 edustaa "treenattua yksilöä" :jahas: )

Naisten puolella oli kyllä yksi pätevä tapaus, numeroa ei varmaan tarvitse erikseen mainita :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No jooh, tuon tarkoituksena on vissiin tuoda paremmin esille tätä "normaalia" suomalaisvartaloa. Suurinta osaa ihmisistä ei tunnu kiinnostavan juurikaan sen täydellisen kropan tavoittelu.

Ja onhan tuo mies 7 jo tavallisen ihmisen silmään liikuntaa harrastanut henkilö joka vetoaa jo moneen vastakkaisen sukupuolen edustajaan.

Ja jooh, olivathan nuo pääosin joko läskiä tai ruipeloita molemmista sukupuolista eli kyllä, treenaus/pakkis on vaikuttanut minun kauneusihanteisiin.

Alkupään naiset oli ihan hyviä IMO. Enkö ole seurannut pakkista tarpeeksi kun on ilmeisesti rima muita alemmalla..? :rolleyes:

No jooh, tuon tarkoituksena on vissiin tuoda paremmin esille tätä "normaalia" suomalaisvartaloa.
Ai normaalia? Melkein joka äijällä oli joku nännikillutin ja vitun kuvia maalattuna nahkaan. Noin muutoin nuo kaikki menee aika lähelle treenattu -kastia. Ei yhtään pahasti plösähtänyttä ja haukkari näytti monella pullottavan.

Mimmit oli paria lukuunottamatta ihan herkkuja. Joka muuta väittää on vieraantunut pahasti todellisuudesta.

Ai normaalia? Melkein joka äijällä oli joku nännikillutin ja vitun kuvia maalattuna nahkaan. Noin muutoin nuo kaikki menee aika lähelle treenattu -kastia. Ei yhtään pahasti plösähtänyttä ja haukkari näytti monella pullottavan.

Mimmit oli paria lukuunottamatta ihan herkkuja. Joka muuta väittää on vieraantunut pahasti todellisuudesta.

Kyseessä on kauneusIHANTEET. Itse ainakin katselin kuvia tuosta näkökulmasta enkä siitä mikä on todellista. Ihanteisiin verrattessa aika peruskauraa nuo olivat omaan silmään. Naisissa ensimmäinen kuva miellytti silmää mutta muut eivät.

Mutta sitten jos palataan takaisiin siihen normaaliin elämään mikä itseä miellyttää niin juuri nämä tavalliset nuoret neitoset, ei sen kropan tartte mikään erikoinen olla, kuhan suunnilleen urheilee ja hurmaa mut kasvoilla.

Noissa ei kasvoja juuri näkynyt eli keskityin sitten pelkän kropan arvosteluun. Nuo näyttivät jo vähän mua vanhemmilta joten alkoi jo nyt peloittamaan tuo karvas totuus vanhenemisesta, sorry vaan teille vanhuksille. :D

Kyseessä on kauneusIHANTEET.
Aiheeseen liittyvä juttu alkaa: "Yksi pitää lihaksikkaasta selästä, toinen solakoista reisistä, kolmas rakastaa pitkiä käsivarsia. Sanontakin sen tietää, että kauneus on katsojan silmässä." Tuohon oli näköjään laitettu "erilaisia" vartaloita eikä niinkään mitään yhtä tiettyä ihannetta (vaikka kaikki hoikkia olivat toki). Huomasin jälleen pitäväni monenlaisista naisvartaloista. :)

Mä en lukenut tekstejä, kattelin vaan perseet - tissit- läskit - selluliitit läpi. :D Mutta jooh, pakkohan se on myöntää, kyllä naisen vartalo on vaan jotenkin niin kaunis sen monessa muodossaan. :haart:

Tuo juttu on juuri tuollainen, mikä kiinnostaa perus läskiperseistä keskivertosuomalaista. Itse ollaan niin täydellisiä joten arvostellaan muita suht negatiivisesti. Noita kommentteja on kyllä hauska lukea. Erityisesti kommentteja miehistä. Ehkä suomalaiset naisilla on aika häiriintyneet ihanteet miehen kropan suhteen tai sitten suurin osa suomalaisista äijistä on huipputimmissä kunnossa.
Itse olisin päässyt tuohon juttuun patsastelemaan kyniksenä yhteen kuvaan, mutta harkinnan jälkeen jätin väliin koska aavistelin että nuo kuvat tulevat myös hesarin nettisivuille.

Heh, mitenhän joku voi sanoa noista miehistä että "liian bodattu" :lol2: tai "näyttää kuvassa hyvältä, mutta en koskisi, liian lihaksikas...".
Jos naisten mielestä nuo ovat miesten ihannekroppia, niin minulla ei olekaan niin ruma naama kuin luulen. :)
Tosin tais olla hieman ikääntyneitä henkilöitä noissa kuvissa.
Muutama ok nainen tuolla oli, paljon parempia löytyy 20-30 vuotiaiden naisten joukosta reilusti, ainakin omalle kohdalle on osunut...

edit. Saatto olla tuo jutun tehnyt itse kynis, eikä halunnut lihaksikkaita tai muuten isoja ihmisiä kuviin.

Huh huh, mitä kommentteja tuolla... "Liian bodattu", LOL

Kylä meikäläiselle kelpais ainakin muutama noista emännistä ihan helposti.... sanoisin jopa et hyvinkin herkku kamaa.
(Toivottavasti oma naikkonen ei lue tätä... jos luet niin ;) )

HS.fi - erilaiset vartalotyypit (kauneus?kilpailu)

kattelin pikaisesti joko tällainen on, mutta en löytänyt. jos tulee tuplana, niin nakatkaa tredi kuusikkoon.
[mod]Liitetty jo olemassa olevaan threadiin -Emmah[/mod]

hesarin verkkosivuilla näkyi olevan ladottu 7 eri vartalotyyppiä kummastakin sukupuolesta, ja niihin voi sitten itse vaikuttaa kuka on kaunein (seksikkäin?), antamalla jokaiselle oman arvosanansa.

mielenkiintoiseksi asian tekee ihmisten jättämät kommentit kuvista. voihan se toki olla että kohta parikymmentä vuotta tätä pöhköä salilla heilumista punnusten kera on sekoittanut oman arvomaailman ihmisrakenteen, ja kropan mallin suhteen, mutta silti on kyllä ihmetellen luettava niitä kommentteja joita naiset on esim. miehistä jättäneet. onko tosiaan näin, että sirpa ylänteeltä diggaa ihan oikeasti hullun lailla "työn muokkaamista", ihanista ja luokseen kutsuvista käsivarsista sekä rintalihaksista - ja todellakin näkee malleilla sellaisia - kun sellaisia ei taas itse näe noilla malleilla juuri missään, vaikka kuinka hyväntahtoisesti kuvaa katsoisi. ilmeisesti se saleilu on todellakin tuonut jonkun rexian, kun itse kuvia katsellessaan näkee jotain ihan muuta - ja se perusnormi-ihmisen kehonkuva, ja -ihanne on varmaan kadonnut omasta päästä jo ajat sitten.

toki, voihan asiaan vaikuttaa sekin, että kuvattavat ovat alasti, ja luovat tiettyjä mielikuvia, ja -tekoja. tuota puolustaisi myös se tosiasia, että löysin sieltä naisvartaloista sitten kuitenkin ihan silmiäkin miellyttäviä vartaloita. eli ehkä kaiken takana on kuitenkin sitten se alastomuus ja sen tuomat mieliteot, ja toisaalta se perisuomalainen "toista miestä ei voi toinen suomalainen mies kehua" -ongelma. toisaalta omalta kohdaltani en ihan allekirjoittaisi tuota viimeistäkään, koska kyllä tässä toisia miehiä kehumaan pystyy - jos aihetta on.

lähde :

http://www.hs.fi/henkkoht/vartalo?ref=msn

Kauniita lähes kaikki vartalot. Ihmisen ruumis on kaunis. En ymmärrä alhaisia pisteitä monenkaan kuvan kohdalla.

http://www.hs.fi/henkkoht/vartalo

Rupesin miettimään, että onkohan tässä harrastuksen myötä päässeet omat kauneus/komeusihanteet pahastikin kieroutumaan, kun ei noista kuvista monikaan paljon silmää miellyttänyt...

Olisivat nyt kuitenkin voineet laittaa tuonne miesten puolelle edes yhden vähän lihaksikkaamman kaverin, eikä pelkästään tuollaisia hirveitä kyniksiä (ilmeisesti Mies 7 edustaa "treenattua yksilöä" :jahas: )

Naisten puolella oli kyllä yksi pätevä tapaus, numeroa ei varmaan tarvitse erikseen mainita :rolleyes:

Ihan hyvin mulle uppos ainakin ja mietä noihin miesten kehoihin tulee, niin hiton hyvä ,ettei sitä lihaksikkuutta joka koloon tungeta, vaan tossakin enemmän suht perus kroppaa näytetään. Ne lihaskuvat yms voidaan pitää ihan niille suunnatuilla paikoilla, eli esim. täällä. Kaikille kun tuo lihaksikas kroppa ei ole se juttu :)

Ihan hyvin mulle uppos ainakin ja mietä noihin miesten kehoihin tulee, niin hiton hyvä ,ettei sitä lihaksikkuutta joka koloon tungeta, vaan tossakin enemmän suht perus kroppaa näytetään. Ne lihaskuvat yms voidaan pitää ihan niille suunnatuilla paikoilla, eli esim. täällä. Kaikille kun tuo lihaksikas kroppa ei ole se juttu :)
Mutta jos ideana oli näyttää erilaisia miesvartaloita niin eikö siellä pitäisi yksi lihaksikaskin sitten olla. Noihan on aika samantyyppisiä kaikki.

Hohoo, nuita kommentteja lukemalla omaisin itsekkin aivan liian lihaksikkaan kropan. :rock:

Piristi hyvin päivää kiitos linkistä!

EDIT: naisten kropat oli kaikki suurimmaksi osaksi ihan hyviä (etenkin nr.6). En nyt välttis välitä niistä ihan isoimmista riippareista tosin.. Ne pelottaa mua.

Mutta jos ideana oli näyttää erilaisia miesvartaloita niin eikö siellä pitäisi yksi lihaksikaskin sitten olla. Noihan on aika samantyyppisiä kaikki.

Joo ei ollut yhtään läskiäkään mukana.
Kauheita kommentteja on miehille jätetty, on kananjalkaa ja vaikka mitä. Naisille ei näyttäisi kelpaavan mikään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom