- Liittynyt
- 19.12.2007
- Viestejä
- 3 537
Noniin tätä ketjua voisi päivittää hieman. Elikkä kone tosiaan lähti tuolloin lokakuussa 2008 huoltoon ja siihen vaihdettiin, ylläri ylläri, emolevy. Tämän lisäksi he olivat liimanneet läppärin kanteen noin 8cmx8cm lapun joka ei lähde milllään irti. Myös kämmentasoon tullut jokin iso naarmu. Noh, annoin olla hetken aikaa koska huomasin, että kone on jälleen rikki eli huolto ei ollut korjannut kuntoon. Ajattelin, että se menee kohta kuitenkin huoltoon niin saavat sitten siellä myös hoitaa tuon tarran ja naarmun.
Noh tuli työkiireitä jossa tarttin omaa konetta. En voinut lähettää juuri silloin huoltoon ja kaiken lisäksi konekkin koki mystisen ihmeparantumisen. Toki se särisi koko ajan ja sammuili, mutta tuli päälle kuitenkin. Olin tästä yhteydessä HPlle ja sanoivat, että voin lähettää sen myöhemmin vielä huoltoon kun olen katsonut miten tilanne etenee.
Otin sitten pari kk myöhemmin yhteyttä HPlle kun työ ja opiskelutilanne helpotti, enkä konetta enää tarvinnut. Koko tämän ajan kone siis toiminut puolitehoisena. Lähetin sähköpostin siis heidän tukeensa, josta tuli automaattinen vastaus, pyrimme vastaamaan aina yhden työpäivän sisällä. Yleensä saa odottaa puoli viikkoa, mutta nyt ei tullut vastausta ollenkaan. Lähetin uuden, ei niin ystävällisen viestin. Vastaus tuli: Emme voi valitettavasti enää ottaa konetta takuuhuoltoon, koska edellisestä yhteydenotostanne on kulunut melkein vuosi. WTF? Siis kone oli ollut takuuhuollossa lokakuussa 2008, sain sen takaisin noin marraskuussa 2008. Tuolloin olin jo yhteydessä heihin ja ilmoitin että ei ole korjattu oikein. Uudestaan olin yhteydessä muistaakseni tuossa helmikuussa. Eli siis koneen oma takuu oli vielä voimassa kun se viimeksi lähti huoltoon. Lisäksi huollosta pitäisi tulla muutamien kuukausien lisätakuu päälle. Eli se olisi vielä ollut voimassa. Ja takuuhan ei pääty tiettynä aikana jos kyse on valmistusvirheestä niin kuin tässä tapauksessa on selkeästi kyse.
Lähetin tästä vittuuntuneen mailin tukeen oisiko 100.kerran. Mitään vastausta ei ole kuulunut tämän päivän jälkeen. Eli heidän politiikkansa on se, että jos heidän mielestään takuu on mennyt umpeen, kuluttajalle ei tarvitse vastata mitään. Pakoillaan vain vastuuta.
Tämä kone maksoi 1100 euroa, mikä silloin ja vieläki on iso raha opiskelijabudjetilla. Konetta en ole koskaan pystynyt käyttämään edes 2 kk putkeen ilman ongelmia. Jos ostaisin auton, ja siitä putoaisi osa joka 2kk välein enkä saisi mitään korvauksia, se olisi jo petos. Mikä tämä sitten on? Kyllä pistää oikeasti vituttamaan.
Kuluttajaneuvojaan on oltu yhteydessä, he ovat olleet sitä mieltä, että valmistajalla on oikeus huoltaa kone 2-3 kertaa ennen uuden antamista. Aivan, ottaisivat vain huoltoon.
Vittu eihän tätä edes voi myydä, tarra etupaneelissa joka ei lähde irti, naarmu, ei toimi ja kaiken lisäksi akku on paskana, jota hp ei suostunut korvaamaan. On muka normaalia että akku menee vuodessa totaalisen paskaksi? Kun sitä ei ole edes juurikaan käytetty! Kaitpa tässä pitää alkaa vääntää papereita kuluttajariitalautakuntaan tmsp. Saatanan saatana menee hermot. Murr.
Noh tuli työkiireitä jossa tarttin omaa konetta. En voinut lähettää juuri silloin huoltoon ja kaiken lisäksi konekkin koki mystisen ihmeparantumisen. Toki se särisi koko ajan ja sammuili, mutta tuli päälle kuitenkin. Olin tästä yhteydessä HPlle ja sanoivat, että voin lähettää sen myöhemmin vielä huoltoon kun olen katsonut miten tilanne etenee.
Otin sitten pari kk myöhemmin yhteyttä HPlle kun työ ja opiskelutilanne helpotti, enkä konetta enää tarvinnut. Koko tämän ajan kone siis toiminut puolitehoisena. Lähetin sähköpostin siis heidän tukeensa, josta tuli automaattinen vastaus, pyrimme vastaamaan aina yhden työpäivän sisällä. Yleensä saa odottaa puoli viikkoa, mutta nyt ei tullut vastausta ollenkaan. Lähetin uuden, ei niin ystävällisen viestin. Vastaus tuli: Emme voi valitettavasti enää ottaa konetta takuuhuoltoon, koska edellisestä yhteydenotostanne on kulunut melkein vuosi. WTF? Siis kone oli ollut takuuhuollossa lokakuussa 2008, sain sen takaisin noin marraskuussa 2008. Tuolloin olin jo yhteydessä heihin ja ilmoitin että ei ole korjattu oikein. Uudestaan olin yhteydessä muistaakseni tuossa helmikuussa. Eli siis koneen oma takuu oli vielä voimassa kun se viimeksi lähti huoltoon. Lisäksi huollosta pitäisi tulla muutamien kuukausien lisätakuu päälle. Eli se olisi vielä ollut voimassa. Ja takuuhan ei pääty tiettynä aikana jos kyse on valmistusvirheestä niin kuin tässä tapauksessa on selkeästi kyse.
Lähetin tästä vittuuntuneen mailin tukeen oisiko 100.kerran. Mitään vastausta ei ole kuulunut tämän päivän jälkeen. Eli heidän politiikkansa on se, että jos heidän mielestään takuu on mennyt umpeen, kuluttajalle ei tarvitse vastata mitään. Pakoillaan vain vastuuta.
Tämä kone maksoi 1100 euroa, mikä silloin ja vieläki on iso raha opiskelijabudjetilla. Konetta en ole koskaan pystynyt käyttämään edes 2 kk putkeen ilman ongelmia. Jos ostaisin auton, ja siitä putoaisi osa joka 2kk välein enkä saisi mitään korvauksia, se olisi jo petos. Mikä tämä sitten on? Kyllä pistää oikeasti vituttamaan.
Kuluttajaneuvojaan on oltu yhteydessä, he ovat olleet sitä mieltä, että valmistajalla on oikeus huoltaa kone 2-3 kertaa ennen uuden antamista. Aivan, ottaisivat vain huoltoon.
Vittu eihän tätä edes voi myydä, tarra etupaneelissa joka ei lähde irti, naarmu, ei toimi ja kaiken lisäksi akku on paskana, jota hp ei suostunut korvaamaan. On muka normaalia että akku menee vuodessa totaalisen paskaksi? Kun sitä ei ole edes juurikaan käytetty! Kaitpa tässä pitää alkaa vääntää papereita kuluttajariitalautakuntaan tmsp. Saatanan saatana menee hermot. Murr.