HP:n AJURIT

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 5830
  • Aloitettu Aloitettu

Deleted member 5830

Läppäri lahosi eilen ja hain kiiruusti kaupasta uuden. Nyt en löydä mistään cd:tä, jossa oli tulostimen ajurit. Koitin ettiä netistä, mut HP:n sivuilta en löytäny Windows 7:lle sopivia ajureita. HP LaserJet 1005 on kyseessä ja ostin tohon tulostimeen just viikko sit uuden värikasetin, et pikkasen vituttaa. Koko tulostin on vasta 6 kk vanha. Mistä mä ne kaivan?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun katson ohjauspaneelin kautta tulostimia, kyseinen Laserjet näkyy listalla kohdassa määrittelemätön. Laitoin siis tulostimen usb-porttiin, josta Winkkarin pitäisi se löytää... On tää surkeeta. Kauhee kasa tekemättömiä töitä pöydällä ja täälä mää tappelen tulostimen kanssa, kun en tod ole mikään tekniikan ihmelapsi.

Tuolta: http://2su.de/NcQ
Normaalisti asennus menee siten, että ensi asennat ajurit ja vasta sitten kytket tulostimen (tai kun asennusohjelma sitä pyytää) tietokoneeseen ja laitat siihen virran.

Tuolta: http://2su.de/NcQ
Normaalisti asennus menee siten, että ensi asennat ajurit ja vasta sitten kytket tulostimen (tai kun asennusohjelma sitä pyytää) tietokoneeseen ja laitat siihen virran.

Tuolta mä koitin kattoa, mutta listalta ei löydy winkkarin seiskaversioon sopivia ajureita. Tai siis mä en ainakaan löydä. Onks tuolla muka? Kun mun mielestä tos 1005:n kohdalla sanotaan, ettei juur nyt ole ajureita saatavilla, vaan ne on vasta kehitteillä.

Ja kun aattelin, et jos se toimis XP:n ajureilla, niin ne ei kelpaa. Melkeen jo onnistuin sotkemaan koko uudenkin läppärin, kun tää jumittui kesken asennuksen, eikä suostunu lopettaan asennusta ja pakotin sammumaan ja käynnistymään, eikä meinannutkaan enää käynnistyä ja nyt en tosiaankaan uskalla enää koittaa asentaa mitään. Kaikkee ei ehkä kannattas kokeilla hetken mielijohteesta, saattaa koht olla uuskin läppäri huollossa, kun sotken viel käyttiksen kokonaan....

Aiemman läppärin kanssa ajurit asentui ihan kivasti, mut siinä olikin eri käyttis.

compatibility ajureille vaan xp tai vista, niin pitäisi toimia... Voi olla että herjaa ettei ajurit muka asentuneet väärin, mutta valitset vaan "ajurit on asennettu oikein" (tjsp).
Prkl ku pää niin laho, ettei tuu toi suomenkielinen sana mieleen (compatibility=yhteensopivuus). :D

Vistan ajurit on ainakin mulla toiminu kaikissa kokeilemissani laitteissa. Tulostimella en ole koskaan kokeillut, mutta saattaishan ne toimia. En ota vastuuta epäonnistuneista asennuksista.. Niin ja siis mullakin on Windows 7.

Kiitos vaan kaikille neuvoista. Mä taidan lepuuttaa hermoja pari päivää ja kirjottelen ton kasan töitä pois. Kokeilen uudestaan, kun olen hieman vähemmän vittuuntunut. :rolleyes:

No niin. Nyt on vitutuskäyrä laskussa ja ajureitakin saatavilla. Mut nyt mul on uus ongelma. Käyttis on Windows 7 joo, mut tuol sivustolla on valittavana 32 tai 64 bit vaihtoehdot. Eli mistä ihmeestä mä tiiän kumpi mun kuuluu valita? Ja miks ees on kaks vaihtoehtoa. (Blondi mikä blondi.)

No niin. Nyt on vitutuskäyrä laskussa ja ajureitakin saatavilla. Mut nyt mul on uus ongelma. Käyttis on Windows 7 joo, mut tuol sivustolla on valittavana 32 tai 64 bit vaihtoehdot. Eli mistä ihmeestä mä tiiän kumpi mun kuuluu valita? Ja miks ees on kaks vaihtoehtoa. (Blondi mikä blondi.)
Ainakin Vistasta löytää näin:
Ohjauspaneeli -> Järjestelmä ja ylläpito -> Määritä käyttämäsi Windows-versio -> Näytä lisätietoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom