hp cd- writer 9100 plus sarjan ajurista

Onko kellään tietoa mistä löytäisin otsikon mukaiseen laitteeseen ajurin? Asennettu itse vehe jne neroa käytän polttoohjelmana mutta vissiin se ei riitä koska kone herjaa koko ajan jotain ettei pysty, polttavalle oli joskus muinoin ajuri cd:llä mutta sitähän ei enää ole joten olen nyt netistä koittanut etsiä huonoin tuloksin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itselläni samanlainen asema löytyy tästä koneesta ja toimii ihan vallan mainiosti toosan(ME, XP, 2000) omilla ajureilla. Ja nero on polttosoftana, eli sulla kusee luultavasti jostain muualta. Kokeile jotain toista softaa jos se auttais.

eli on käytössä win 2000, ja itse ajuria ei löydy ladattavana versiona mistään vaan on ostettavissa 4 e cd- softaa esim hp:lta, voin laittaa myöhemmin sen herjauksenkin kunhan pääsen duunista himaan.....

meni polttaminen nyt ihan päin *******! nyt en voinu edes lisätä kyseisiä tiedostoja neroon vaan antoi tämän herjauksen: "nero cannot determine the SCSI/ ATAPI device" ja sit liuta syitä miksi näin on voinut käydä mistä ei ole mitään hajua, kun nää koneet ei oikeen vahvinta alaa ole.

japadahoe sanoi:
meni polttaminen nyt ihan päin *******! nyt en voinu edes lisätä kyseisiä tiedostoja neroon vaan antoi tämän herjauksen: "nero cannot determine the SCSI/ ATAPI device" ja sit liuta syitä miksi näin on voinut käydä mistä ei ole mitään hajua, kun nää koneet ei oikeen vahvinta alaa ole.

Itselläni valittaa asennuksessa jotain scsi tyylistä mutta se ei ole mitenkään vaikuttanut sen toimivuuten.. oletko nyt kokeillut mitään toista polttosoftaa?

Kokeiles ladata tämä täältä, on ainakin joku ajuri tohon 9100 malliin, win XP:lle http://www.cdrom-drivers.com/drivers/117/117602.htm
Vaati rekisteröitymisen..

Ja neron uudelleenasennuskin saattaisi auttaa. (sitä kokeilisin itse ekana, kun eihän se homma vie kuin pari minuuttia)

jjj84 sanoi:
Itselläni valittaa asennuksessa jotain scsi tyylistä mutta se ei ole mitenkään vaikuttanut sen toimivuuten.. oletko nyt kokeillut mitään toista polttosoftaa?

Kokeiles ladata tämä täältä, on ainakin joku ajuri tohon 9100 malliin, win XP:lle http://www.cdrom-drivers.com/drivers/117/117602.htm
Vaati rekisteröitymisen..

Ja neron uudelleenasennuskin saattaisi auttaa. (sitä kokeilisin itse ekana, kun eihän se homma vie kuin pari minuuttia)

eli tarkoittaako se että ei erikseen tarvitse ladata mitään ajuria hp: n cd plolttajan ja datskin välillä vaan onko polttoohjelmissa valmiiksi sellaset softat?
:david:

Minun koneessani on nero ja xp, kaikki toimii.. mitään muuta en ole tonne koneeseen tunkenut. mutta heitä se nero nyt helvettiin ja toinen softa kokeiluun.

jeps, pitää taas kokeilla kun pääsee duunista himaan......tänx....entäs onko tietoa onko väliä vaikka on win 2000 pro? toimiiko silti ihan, ellei niin heivaan senkin hlvttiin ja haen sen xp: n en jaksa kauaa tapella ton skeidan kans.....

Professionalia käyttänyt jos jotain.. mut jos ei toimi niin laita se win xp pro, siinä se nyt ainakin aivan varmasti toimii.

mulla oli ennen kokoonpano Win2k pro ja toi HP 9100+ writeri ja Nero. Toimi ihan windowsin omilla ajureilla.

onko aina herjannut tuota vai joskus toiminut kunnolla? onko SP4 asennettu? entä oletko kokeillut asentaa Neron uudelleen? millä tavalla device manager näyttää tuon aseman (eli lukeeko siinä ihan HP 9100+ writer tjms. vai jotain muuta ja onko siinä huutomerkkiä tjms.)

jess, sain toimimaan kun asensin neron uudestaan ihan suoraan levyltä, luulen et tossa aiemmasssa oli joku bugi, mut sit tulen vielä yhteen ongelmaan ja se on koneen ja stereoiden väliseen ääneen, jotenkin kaikki äänet nopeutuvat ja aiheuttaa sen et puhe kuulostaa tosi korkeelta, ihan kun kuuntelisi jatkuvasti smurffi musaa....

Suositut

Back
Ylös Bottom