Housujen koko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SissiBF
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
lewe sanoi:
Ja sitten mä en kertakaikkiaan tajua miksi ostaa liian pienet housut ja itkua tuhertamalla kuihduttaa itsensä niihin housuihin sopivaksi. :eek: Tää kun tuntuu olevan naisten keskuudessa aika yleistä... Mitäs sitten kun mahtuukin niihin pöksyihin mutta ne on vaikka malliltaan vääränlaiset ja näyttää tosi huonolta päällä? Ja eikö sellaista kuihtumispainoa ole tosi vaikeaa pitää yllä?!? Hirveä vaiva yksien housujen takia! :rolleyes: Helpompaa olisi ostaa kerralla sopivat pökät ja jos sattuu laihtumaan niin käy ostamassa uudet ja istuvat.

:offtopic: jatkuu... Ne on ne unelmafarkut, joissa tahtoisi näyttää hyvältä ja joihin tahtoisi mahtua. Ne lojuvat vaatehyllyllä vuodesta toiseen, niihin ei mahdu koskaan, ei edes dieetattuaan itsensä puoliksi hengiltä. Mutta sen TIETÄÄ, että jos JOKU kevät satojen lenkkikilometrien ja tuhansien rahkapurkkien jälkeen mahtuu, lantio on litistynyt täydelliseen mittaan.

Mitään logiikkaahan tässä ei tietenkään ole. :hyper:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
lewe sanoi:
Ja sitten mä en kertakaikkiaan tajua miksi ostaa liian pienet housut ja itkua tuhertamalla kuihduttaa itsensä niihin housuihin sopivaksi. :eek: Tää kun tuntuu olevan naisten keskuudessa aika yleistä... Mitäs sitten kun mahtuukin niihin pöksyihin mutta ne on vaikka malliltaan vääränlaiset ja näyttää tosi huonolta päällä? Ja eikö sellaista kuihtumispainoa ole tosi vaikeaa pitää yllä?!? Hirveä vaiva yksien housujen takia! :rolleyes: Helpompaa olisi ostaa kerralla sopivat pökät ja jos sattuu laihtumaan niin käy ostamassa uudet ja istuvat.

Tää nyt on todellakin :offtopic:, mut pakko sanoa tähän väliin, et vitsi, kun se oliskin niin helppoa, et kävelis kauppaan ja ostais uudet ja istuvat farkut. Farkkujen ostaminen on niin pitkäpiimäinen projekti, et mulla meinaa joka kerta loppua voimat kesken, kun ei vaan millään löydy sopivia :(

Sulimaani sanoi:
Tää nyt on todellakin :offtopic:, mut pakko sanoa tähän väliin, et vitsi, kun se oliskin niin helppoa, et kävelis kauppaan ja ostais uudet ja istuvat farkut. Farkkujen ostaminen on niin pitkäpiimäinen projekti, et mulla meinaa joka kerta loppua voimat kesken, kun ei vaan millään löydy sopivia :(

No okei, olen itsekin manannut kun kaupasta ei löydy hyvin istuvia farkkuja ja mulla onkin sellainen periaate että jos joskus sattuu löytymään hyvä malli niin ne on sitten ostettava, tarvitsi niitä tai ei (jos vaan on rahaa). Osuu nimittäin kohdalle tooooosi harvoin. :( Mutta olen edelleenkin sitä mieltä että on järkevämpää etsiä täydellisiä housuja kuin laihduttaa itseään farkkuihin sopivaksi (jos sitä ylipainoa ei ole). Multa ainakin pääsisi iso parku jos laihduttuani huomaisin että ne unelmapökät oliskin sitten aivan väärää mallia, esim. selkäpuolelle jäisi törröttämään se ehana syöttökaukaloa muistuttava juttu tai jotain muuta vastaavaa. :itku:

Mutta jokainen tavallaan... :)

Vähän offtopic mut mulle löyty Sokokselta (muuallaki myydään) Espritin farkuista monetkin istuvat farkut. On tääl kai muutki Espritin farkkuja kehunu mut mainitsen nyt vielä. Monis paikois farkut ei mee päälle hyvin vaik ois kuinka isoo kokoo. Kiitos tään mega-ahterin.

Ja täytyy myöntää et on mullaki kaapissa parit pökät jotka odottelee sitä kireämpää kuntoa :rolleyes:

Saattaa nyt olla vähän :offtopic: varoitus.

Tosi upeita ja hienoja nuo kaikki diettaus ja treenaus vinkit, mutta tuli vaan itselle mieleen yksi juttu. Täällä Puttimimmeissäkin pyörii varmasti hirmu iso määrä talviläskien tiputtajia jotka nyt tosiaan katsovat täältä dietti&treenivinkit ja lähtevät talven löllöilyn jälkeen niitä noudattamaan (ja haluavat tulokset kuukaudessa). Noihin neuvoihin pistäisin varmuuden vuoksi sellaisen pikku "ylirasitus" varoituksen.

Itse aloitin tän projektin viime marraskuussa ja koko matkan on erilaiset ylirasituksen oireet, sairastelut ja väsymys vaaninut matkalla. Salitreeni+aerobiset+dietti ei ole ihan kovin yksinkertainen yhtälö sovitettuna työ tai opiskelun ohessa ns.normi tallailijalle vaikkei pohjakondis nyt ihan rapa olisikaan. Tai sit se on vaan minä ..:D Mullakin oli ekat 3kk ammattilainen mukana, mutta silti sen oman kropan kestävyysrajojen kokeilu ja tunteminen ottaa aikaa. Vieläkin stressaavampi viikko, liian niukat yöunet tms saattavat keikauttaa tutun ja turvallisen treeniviikon ylirasituksen puolelle. Haluaisin vain antaa oman vinkkini siihen, että älkää nyt alkako revittää kukaan salamana kovaa salitreeniä, aerobisia ja dieettiä kesäkodiksen saavuttamiseksi lyhyessä ajassa.

SissiBF sanoi:
kyllähän mä selvällä suomenkielellä vastasin sun ehdotukseen. laitoin ohjelman jne. en ole sivuuttanut.

Mutta otitko oikeasti onkeesi saamistasi neuvoista? En tarkoita olla tyly enkä v*ttumainen, mutta kun tämä ei muistini mukaan ole ihan ensimmäinen kerta, kun kyselet aika lailla samasta asiasta - eikä myöskään sen suhteen ensimmäinen kerta, kun sinun ruokavaliotasi kommentoidaan esim. siksi, että tosiaankin syöt treenien jälkeen liian vähän, mutta edelleenkään sinä et tunnu sitä uskovan, vaan hyökkäät voimakkaasti neuvojiasi vastaan. Ja niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, myös täällä intternetin ihmemaassa.

Niin ruokailussa kuin treenissäkin - ja levossa myös! - pitäisi aina muistaa sekä määrä että laatu. Ts. molemmat pitää viilata kohdalleen, mikäli mielii haluamiaan tuloksia saada. Ja jos jokin tyyli ei tuo tulosta, niin päätään on aika turhaa hakata seinään ja väkisin puskea eteenpäin, tyylin muuttaminen auttaa todennäköisesti paljon enemmän.

Sellainen kysymys mulle tuli vielä mieleen, että miten on sinulla, SissiBF, herkuttelujen/"karkkipäivien" laita? Kysyn ihan siksi, että muistelen sinun taannoin suhtautuneen kovin epäilevästi siihen, että yksi mässypäivä saattaa hyvinkin tuhota koko viikon dieettaukset...

:offtopic:

Just niin. Dieetistä kun ei ole mitään välimuotoja. Sitä joko noudatetaan tai sitten pitää tyytyä siihen mitä peili näyttää ja olla valittamatta!

Mielelläni neuvon ihmisiä painon pudotuksessa ja muutenkin treenaamisessa, mutta välillä se on niin turhauttavaa, koska ihmisen kasvoilta näkee jo suoraan, onko hänellä selkärankaa toteuttaa se!

On tosi rasittavaa, kun töissä aina ollaan vailla paria laihdutusvinkkiä, mutta kun ei sellainen peli vetele. Voi kun tämä laihduttaminen olisikin niin helppoa, että parilla vinkillä laihtuisi! :lol2: Painon pudotus on niin kokonaisvaltainen juttu että se joko tehdään 100% tai ei sitten ollenkaan! Kyse on elämäntapojen muutoksesta!

no kun kerran mielelläsi neuvot ni kerro mulle mitä teen tavoite on kaiken kattava mutta lihas on se kaiken aa ja oo : eli oon 161 cm ja painan noin 67 tosin en oo punninnu pariin kuukauteen ku ei kiinnosta se paino sellai vaan ulkomuoto :) eli mulla on perinteiset tupakoijan keuhkot eli yritän juosta niin pysähdyn 50 metriä myöhemmin läähättämään enkä saa kunnol henkeä seuraavaan varttiin eikä tää oo lioittelua:itku: mul on kaks muksua joitten kanssa pitäis saada ruoat sopiin yhteen ja salille pääsen vain kerta viikkoon vielä toistaiseksi mitä tehtävissä kerro mulle ruokavalio perusteluin ( oon vähän hidas älyymään noi ravintomerkitykset:lol2: ) ja ottaisin mielelläni myös vastaan ehdotuksia treeniin aikaraj kuntoon pääsemiselle on kesä 2010 jolloin on 5-vuotis hääpäivä ja haluan otattaa silloin meistä uudet parikuvat ja näyttää niissä hyvältä onko realistinen aika? aerobinen kunto on siis kuralla mutta lihaskunto on ok ei kaunis lihaksisto mutta jotenkuten erottuu läskin alta sekin on jotain? eli mieluiten semmoinen ruokavalio jota kykenee noudattaan(eli ymmärrän sen määrineen) ja tietoa milloin voi sallia herkkupäivän ja millaisen herkupäivän?? en helposti repsahda jos jonkun tosissani aloitan mutta on vaikea päästä alkuun ku en ymmärrä noiden ruokien ravintomerkitystä eli mitä mistäkin on tarkoitus saada? AUTTAKAA!:wall: tyhmä kuin tyhmä mutta auttakaa silti? päivärytmini on erikoinen iltavuoron takia ja päiväni alkaa vasta klo 9 mut päättyy vasta klo 1 eli kaikki liikunta painottuu aamupäivälle treeniltä pyydän vain tuloksia/ kuukausi eli jotain eroa aikaisempaan en ihmeitä

Yks juttu mun on pakko kysyä threadin aloittajalta:

Minkä kokoinen oikein olet sitten? Oletko omasta mielestäsi isompi ku pitäisi vai haluatko laihtua vain ja ainoastaan mahtuaksesi niihin housuihin?
(olet ehkä kertonut jo..sitten en ole vain hoksannut):)

no kun kerran mielelläsi neuvot ni kerro mulle mitä teen tavoite on kaiken kattava mutta lihas on se kaiken aa ja oo (...) mul on kaks muksua joitten kanssa pitäis saada ruoat sopiin yhteen ja salille pääsen vain kerta viikkoon vielä toistaiseksi mitä tehtävissä kerro mulle ruokavalio perusteluin (...) eli mieluiten semmoinen ruokavalio jota kykenee noudattaan(eli ymmärrän sen määrineen) ja tietoa milloin voi sallia herkkupäivän ja millaisen herkupäivän?? en helposti repsahda jos jonkun tosissani aloitan mutta on vaikea päästä alkuun ku en ymmärrä noiden ruokien ravintomerkitystä eli mitä mistäkin on tarkoitus saada? AUTTAKAA!

Tuota... nyt on kyllä ihan pakko sanoa, että luepa tovi jos toinenkin tätä mimmipuolta kuten myös FAQ:a ja aloittelijoiden osastoa, noista ym. aiheista on puhuttu täällä vähintään baziljoona kertaa. Hyviä vinkkejä syömisiin löydät mm. mimmipuolen ekalla sivulla stickynä olevasta "mitä söit tänään/eilen" -ketjusta.

Anteeksi jo etukäteen pilkunnussinta ja offtopic, mutta olisiko myös heduhemuli mahdollista, että käyttäisit jonkinsortin välimerkkejä, pilkkuja ja pisteitä, noissa postauksissasi? Ovat meinaan suhteellisen vaikealukuisia nuo tekstisi tällä hetkellä...

no kun kerran mielelläsi neuvot ni kerro mulle mitä teen tavoite on kaiken kattava mutta lihas on se kaiken aa ja oo : eli oon 161 cm ja painan noin 67 tosin en oo punninnu pariin kuukauteen ku ei kiinnosta se paino sellai vaan ulkomuoto :) eli mulla on perinteiset tupakoijan keuhkot eli yritän juosta niin pysähdyn 50 metriä myöhemmin läähättämään enkä saa kunnol henkeä seuraavaan varttiin eikä tää oo lioittelua:itku: mul on kaks muksua joitten kanssa pitäis saada ruoat sopiin yhteen ja salille pääsen vain kerta viikkoon vielä toistaiseksi mitä tehtävissä kerro mulle ruokavalio perusteluin ( oon vähän hidas älyymään noi ravintomerkitykset:lol2: ) ja ottaisin mielelläni myös vastaan ehdotuksia treeniin aikaraj kuntoon pääsemiselle on kesä 2010 jolloin on 5-vuotis hääpäivä ja haluan otattaa silloin meistä uudet parikuvat ja näyttää niissä hyvältä onko realistinen aika? aerobinen kunto on siis kuralla mutta lihaskunto on ok ei kaunis lihaksisto mutta jotenkuten erottuu läskin alta sekin on jotain? eli mieluiten semmoinen ruokavalio jota kykenee noudattaan(eli ymmärrän sen määrineen) ja tietoa milloin voi sallia herkkupäivän ja millaisen herkupäivän?? en helposti repsahda jos jonkun tosissani aloitan mutta on vaikea päästä alkuun ku en ymmärrä noiden ruokien ravintomerkitystä eli mitä mistäkin on tarkoitus saada? AUTTAKAA!:wall: tyhmä kuin tyhmä mutta auttakaa silti? päivärytmini on erikoinen iltavuoron takia ja päiväni alkaa vasta klo 9 mut päättyy vasta klo 1 eli kaikki liikunta painottuu aamupäivälle treeniltä pyydän vain tuloksia/ kuukausi eli jotain eroa aikaisempaan en ihmeitä

Ensimmäiseksi järjestät niin, että pääset liikkumaan vähintään sen neljä kertaa viikossa, esim. kaksi pitkäkestoista aerobista(hyvällä temmolla vaikka vaunujen kanssa ja mahdollisuuksien mukaan ylämäkiä jne.) ja aluksi kaksi salitreeniä/vko. Laitat ukon hoitamaan lapsosia tai soitat sukulaisille;) aikaa siihen ei kuitenkaan tarvitse kuin reilun tunnin per kerta kaikkineen, joten mikään ei ole mahdoton järjestää, kun vain tarpeeksi halua on.
Otat itsellesi vaikka aluksi kahteen jaetun ohjelman(löytyy paljon hyviä tuolta mimmien treeniohjelmat-ketjusta) ja toteutat sitä kaksi kertaa viikossa kunnolla panostaen touhuun ja kysyt neuvoja muilta treenaajilta, jos jossakin liikkeessä on epäselvyyttä, niin saat varmasti tekniikat kohdalleen. Ruokailuun erittäin paljon erilaisia hyviä vinkkejä/ruokavalioita löytyypi tuolta Gillyannen mainitsemasta ketjusta, samoin omasta ruokailusta saa todellisen kuvan pitämällä muutaman viikon ruokapäiväkirjaa(selviää myös tämän hetkinen energiansaanti). Muutosten tekeminen on helpompaa, kun ollaan selvillä todellisesta tilanteesta. Karsit ruokavaliostasi kaiken "roskan"pois ja katsot, mihin se johtaa, tuleeko toivottuja tuloksia. Aluksi suosittelisin jättämään herkkupäivät kokonaan pois, syöt vaikka mielummin yhden herkkkuaterian viikossa, niin saat tod.näk. toivottuja tuloksia aikaisemmin. Toki tässä asiassa on yhtä monta tyyliä kuin treenaajaakin. Ja terveellinen ruokavalio sopii vallan mainiosti myös lapsille, joten siitä tuskin ongelmaa tulee. Toivottavasti sait nyt tästä kaipaamiasi vinkkejä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kiitokset selvästä vastauksesta! ja gillyannelle: pahoittelen todella etten ole käyttänyt välimerkkejä! unohtuu ne jatkuvasti, kun en työssäni koneella saa niitä lainkaan käyttää:nolo: . hain todellakin kysymykselläni ihan perustietoa joka on ollut mielestäni vaikea erottaa noilta muilta sivuilta. sain todellakin vastauksesta sen mitä hain ja todellakin olen katsellutkin noita ruokavalioita mutta yhtä vastausta vailla olen vieläkin: mikä tarkoitus maitorahkalla ja raejuustolla on ruokavaliossa? varmasti vastaus löytyy tuolta jostain , mutta noita sivuja on miljoona enkä ole vielä varmasti kuin raapaissut pintaa..
olen tosiaan aloittanut terveellisen ruokavalion jo joku aika sitten, mutta se kaipaa hiomista vielä. olen tähän mennessä sallinut itselleni yhden herkkupäivän viikossa eli tacolastuja tai popcornia normaaliruoan lisäksi.
ainut pahe mitä en ole kyennyt (halunnut)karistamaan on coca-colan juominen kuinka paha juttu se on? se on paha mutta kuinka paha? olen kyllä laihtunut muutaman vaatenumeron viimeisen vuoden aikana eli vauhti on ollu tasainen ja aika reipas

Rahka ja raejuusto-> hyviä proteiinin lähteitä.

Ja voisithan vaihtaa coca colan light versioon? Ei kaloreita juuri nimeksikään...:)

Tulee alkuperäisestä kysymyksestä mieleen yksi oma "moku".

Ostin todella kivannäköiset farkut, jotka olivat hiukan kireät. Tanssimaan pystyi kuitenkin lähtee niissä, mutta istuminen oli vähän... vaikeata.

Siinä sitten ajattelin että kunhan treenaan niin jopas istuvat hyvin! Eipä tainut mennä ihan niin.

Vähän ajan treenin jälkeen farkut eivät nyt istu ollenkaan. En saa edes vedettyy ylös asti kun ovat niin kireet reisien kohdal! Ton tapauksen jälkeen olenkin vaan ostanut farkkuja joissa on tarpeeksi strechiä.

Mä en taida saada enää mistään hyviä farkkuja. Lauantainakin kävin kiertelemässä kauppoja ja löysinkin kivoja housuja, olisivat olleet tosi edullisiakin. Mut kävi kuten arvelinkin, siltä reissulta jäi vain paha mieli. :(

Ne mitkä menee reisistä, on vatsasta kuin äitiyshousut. Ne mitkä luultavasti olisivat vyötäröltä sopivat, eivät tule paljon polvia pidemmälle. Yyyyyh...

Totesin taas kerran, että on ilmeisen turhaa lähteä housuostoksille "taviskauppaan". Parhaat farkkuni olen löytänyt Pro Fitnessin mallistosta, sekä jostain ulkomaalaisista vaateliikkeistä.

Ne mitkä menee reisistä, on vatsasta kuin äitiyshousut. Ne mitkä luultavasti olisivat vyötäröltä sopivat, eivät tule paljon polvia pidemmälle. Yyyyyh...

Kohtalotoveri. Mulle kävi samalla tapaa, kun etsin hametta. Pepusta hyvä ja vyötäröön tarvitsisi kymmenen senttiä lisää rasvaa, vyötäröstä hyvä niin ei mahdu pehvan kohdalta päälle. :itku:

Jaa minullako iso pehva? :lol2:

Mäyräkoira sanoi:
Kohtalotoveri. Mulle kävi samalla tapaa, kun etsin hametta.

Tuokin on tuttua. Hameet kelluu päällä pepun varassa, vyötärölle mahtuisi kyytiin kaksoset sisällään pitävä maha. :D

mä olen ratkaissut ton housuongelman yksinkertaisesti sillä, et ompelutan liian suurista farkuista ym. vyötärön kapeammaksi:D tänään just hain kolmet housut ompelijalta ja kaskas, sopii hyvin! tympeä kyl sinänsä uusia housuja viedä kursittavaksi, mut ei oo kiva, ku kyykistyy, niin ass näkyy..

Yhyy!!!:itku: Ostin viime viikolla laihuuden puuskassa uudet housut jotka oli muka niin hyvän tuntuiset päällä... pask..nmarjat!! Nyt ne tippuu koko ajan päältä, perse on ainoa joka pitää housuja ylhäällä,ja sit ne pussittaa perseestä
ku ovat ihan normaali vyötäröhousut, eivät lannehousut.:wall: sit ne vanhat housut joitten piti olla täydelliset päällä ku laihtuu... joo pussittavat jaloista ja tippuvat alas nekin..:curs: eli ihan väärän malliset ja -kokoiset.
Sen siitä saa ku alkaa muuttaan kokoaan ni ei mikään sovi enää:wall: ja mä kun inhoan vaatekaupoissa käyntiä..:wall:

Zone-sarja -42%

Latest posts

Back
Ylös Bottom