Housujen koko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SissiBF
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lyhyesti ja ytimekkäästi, nyt pitäis äkkiä mahtuu housukokoon 31, sillä ostin viime kesänä sellaiset upeat farkut, ja nyt haluaisin niitä jo käyttää. Kyllä, on typerää ostaa liian pieniä vaatteita.. Olen kuitenkin laihtunut jo kesän jälkeen hyvin, vaikkeivat housut vielä jalkaani mene. Nyt on kyseessä n 2 tuuman laihdutus.

En nyt laita tähän tarkemmin mutta treenaan paljon ja syön tarkasti. Nyt haluaisinkin kuulla aivan erikoisia/mullistavia/hulluja ehdotuksia, sillä epätoivo kalvaa : kesä lähestyy.

Siis : äkkiä senttejä pois reisistä, takamuksesta ja nk jenkkakahvojen kohdalta!

:david: :david: :david: :worship: :worship: :worship:

Kiitos ja kumarrus!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Rasvaimu?

Asiallisesti ottaen, tiedät varmasti itsekin, että paikallista laihdutusta ei ole olemassakaan, ja että ne "konstit" ovat juurikin nuo mainitsemasi treenaaminen ja oikein syöminen.

EDIT: En tarkoita tylyttää tms., mutta kun mitään "ihmekonsteja" ei vain kertakaikkiaan ole olemassa. Valitettavasti.

Joo näinhän se on. Piti kirjottaa just samaa kun Gilly mut perhana kerkes eka :D. Eli tosiaankaan, valitettavasti, rasvaa ei pysty paikallisesta polttamaan. Ah, kun pystyis ni monen urakka olis paljon helpompi.

Mutta se laihduttaminen ja "koon pienentäminen" on yleensä pitkä prosessi joka vaatii KÄRSIVÄLLISYYTTÄ. Mitään "äkkiäkaikkitänne"-kikkakolmosia ei vaan ole. Se on karu totuus, mutta TODELLAKIN SE TOTUUS!

Että eipä muuta kun härkää sarvista ja teet elämäntaparempan (ellet ole sitä jo tehnyt) ruokavalion ja treenin kohdalla ja alat pikkuhiljaa hivuttautumaan sitä tavoitettasi kohden. Kun yhdistät tavoitteellisen salitreenin ja järkevän ruokavalion ni varmasti näet tuloksia, ehkä piankin.

Tsemppiä projektiisi ;) ja toivottavasti et masentunut tai lannistunut näistä viesteistä vaan saat potkua tosissaan lähteä tekemään jotain pysyvää muutosta! :whip:. Kesään on viä tovi aikaa, kyllä siinäkin ajassa kerkee saamaan aikaseksi kun tosissaan yrittää ja näyttää itselleen että pystyy!

-edit- Pakkotoistolta ja ihan täältä Punttimimmienkin puolelta löytyy paljon jo valmiita threadeja, joista saat varmasti paljon hyödyllistä tietoa ja pääset niillä alkuun. Ja kysyvä ei tieltä eksy.

Zone-sarja -42%
Olet mitä syöt! Eli ruokavalio. Pistä tänne se sun tiukka ruokavaliosi niin tsekataan. Nopeimmat keinot lienee runsas aerobisen määrä tai ketodieetti. Niillä lähtee pienenemään tehokkaasti.

Syö kuukausi tunaa, seitiä, broilerin fileesuikaleita, parsakaalia, kaurahiutaleita, oliiviöljyä ja omega3:ia. Kaloreita 1300-1500 päivässä eikä yhtäkään herkkupäivää. Luulis lähtevän. :)

Mites se menikään... radikaaleillla teoilla radikaaleihin tuloksiin, Leeluckyn signaturessa?

edit: Mä olen pikkuisen kyllä sitä mieltä, että vaikka rasva palaakin tasaisesti niin tietyillä lajeilla voi muokata just esim. alakroppaa tehokkaasti. Kävelyä+sprinttejä jyrkällä kulmalla juoksumatolla, stepperiä/porraskonetta ilman käsillä tukemista, askelkyykkyjä kävellen PALJON... ja niin edelleen!

Faidra sanoi:
Olet mitä syöt! Eli ruokavalio. Pistä tänne se sun tiukka ruokavaliosi niin tsekataan. Nopeimmat keinot lienee runsas aerobisen määrä tai ketodieetti. Niillä lähtee pienenemään tehokkaasti.

Syö kuukausi tunaa, seitiä, broilerin fileesuikaleita, parsakaalia, kaurahiutaleita, oliiviöljyä ja omega3:ia. Kaloreita 1300-1500 päivässä eikä yhtäkään herkkupäivää. Luulis lähtevän. :)

Mites se menikään... radikaaleillla teoilla radikaaleihin tuloksiin, Leeluckyn signaturessa?

edit: Mä olen pikkuisen kyllä sitä mieltä, että vaikka rasva palaakin tasaisesti niin tietyillä lajeilla voi muokata just esim. alakroppaa tehokkaasti. Kävelyä+sprinttejä jyrkällä kulmalla juoksumatolla, stepperiä/porraskonetta ilman käsillä tukemista, askelkyykkyjä kävellen PALJON... ja niin edelleen!

ensinnäkin huomautan että mun ruokavalio ei vielä ole tiukentunut vaan mun piti nostaa kaloreita että on jotain mitä tiukentaa:

elikkäs

aamu: puuro70g 3dl mansikoita guavamehua 2dl
välipala: protsku ja omena
lounas: n 1dl riisi/pasta tms. salaattia n 150g kana/tofu /kala tms. maitoa 2 lasia
välipala: protsku ja banaani
päivällinen: sama ku lounas. yleensä kuitenki vähemmän sillä pitää mennä treeneihin.
iltapala: palautusjuoma : ananas prk, omena

sitten ku alan tiukentaa otan päivällisestä alkaen hiilarit puoeen ja kidutusvaiheessa pois kokonaan..

kerro vaan, jos tässä mättää joku pahastikin!
Ja siitä REENAAMISESTA, sitä tulee niin paljon tehtyä ammuin illoin että vapaa-aika kärsii. ! mutta ihan sopivasti.

Minä olen kyllä edelleen sitä mieltä, että vaikka kuinka dieetillä oltaisiin, niin illalla treenin jälkeen pitäisi kyllä syödä muutakin kuin palautusjuoma ja muutama hedelmä. Treenin jälkeinen ateria on IMO päivän tärkein!

Gillyanne sanoi:
Minä olen kyllä edelleen sitä mieltä, että vaikka kuinka dieetillä oltaisiin, niin illalla treenin jälkeen pitäisi kyllä syödä muutakin kuin palautusjuoma ja muutama hedelmä. Treenin jälkeinen ateria on IMO päivän tärkein!

No mitä mä syön!!!?? Oon peruslaiska, mutta kerro ihmeessä joku vinkki!
En ole väittänyt vastaan.. muistaakseni:eek: :david:

Viittasin vain tuossa aikaisempaan ketjuun, jossa muistini mukaan perustelit niukkaa iltaruokailuasi sillä, että joku kehonrakentaja oli sinulle niin neuvonut.

Jaa, että mitäkö sitten illalla treenin jälkeen voisi syödä? No miten olisi ihan oikea, kunnon ruoka? Tee kerralla iso kattilallinen "mössöä", niin ei mene turhaa aikaa ruoanlaittoon. Aineksina vaikkapa seiti tai broileri, vihannekset ja linssit. Munakas ja ruisleipä on myös hyvä setti.

Gillyanne sanoi:
Viittasin vain tuossa aikaisempaan ketjuun, jossa muistini mukaan perustelit niukkaa iltaruokailuasi sillä, että joku kehonrakentaja oli sinulle niin neuvonut.

Jaa, että mitäkö sitten illalla treenin jälkeen voisi syödä? No miten olisi ihan oikea, kunnon ruoka? Tee kerralla iso kattilallinen "mössöä", niin ei mene turhaa aikaa ruoanlaittoon. Aineksina vaikkapa seiti tai broileri, vihannekset ja linssit. Munakas ja ruisleipä on myös hyvä setti.

Olen kyllä aivan eri mieltä. Siis ensinnäkin: eiks tossa tule kaloreita aika paljon illaksi .. ja toiseksi : en todellakaan kykene illalla syömään noin paljon, enkä varsinkaan suolaista. Itse vaan yleensä syön makeaa illalla.. kai se olis tottumuskysymys mutta siltikin. l
Laitas sä mitä syöt koko päivän aikana..

Ja tuosta aikasemmasta, enhän mä nyt niin tyhmä ole että kelaisin todella housukokoni yhtäkkiä pienentyvän, mutta epätoivoinen kyllä kun näyttää siltä, että kuka tahansa pienenee nopeemmin kuin itse. Ja paljon rasvasemmalla ruokavaliolla ja vähemmällä treenillä. No tää nyt vaan on mun mielipide.:curs:

SissiBF sanoi:
Olen kyllä aivan eri mieltä. Siis ensinnäkin: eiks tossa tule kaloreita aika paljon illaksi .. ja toiseksi : en todellakaan kykene illalla syömään noin paljon, enkä varsinkaan suolaista. Itse vaan yleensä syön makeaa illalla.. kai se olis tottumuskysymys mutta siltikin. l
Laitas sä mitä syöt koko päivän aikana..

Entäs sitten vaikka tulisikin? :confused: Ei iltasyöminen lihota, se on aina päivän kokonaiskaloreista kiinni. Ja treenin jälkeen tarvitaan niitä kaloreita, jotta palautuminen lähtisi käyntiin. Ja kyllä, se on nimenomaan tottumuskysymys - mutta toki voit syödä makeankin ilta-aterian, jos sellainen sinua enemmän miellyttää. Vaikkapa kunnon kulhollisen rahkamössöä (rahkaa, puurohiutaleita, mehukeittoa tai vaikka sitä ananasta).

SissiBF sanoi:
Ja tuosta aikasemmasta, enhän mä nyt niin tyhmä ole että kelaisin todella housukokoni yhtäkkiä pienentyvän, mutta epätoivoinen kyllä kun näyttää siltä, että kuka tahansa pienenee nopeemmin kuin itse. Ja paljon rasvasemmalla ruokavaliolla ja vähemmällä treenillä. No tää nyt vaan on mun mielipide.:curs:

Ei rasva ole vihollinen, dieettaajallekaan. Ja jos sinusta tuntuu, että treenityylisi ei tuota tulosta, niin asialle varmaan kannattaa silloin tehdä jotain? Ei se määrä vaan se laatu, katsos. :)

Omaa esimerkkipäivää on tosi vaikea tähän kirjoittaa, kun syömiseni vaihtelevat aika paljon päivästä riippuen. Treenini sijoittuvat yleensä aamuun, ennen töihinmenoa, mutta jos treenaan illalla, syön kotona tosiaan lämpimän ruoan tai vähintäänkin kunnon satsin leipää proteiinijuoman kanssa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No, tässä tuntuu tulevan taas kerran se sama ongelma. HALUTAAN MUUTTUA, MUTTA EI OLLA VALMIITA MUUTTAMAAN ASIOITA! Kun mäkin tuolla annoin sulle vinkin, niin sivuutitko sen vaan ajattelemalla että "en halua" tai "liian vaikeeta" tms?

Ei se sellun poistaminen, perseen kaventaminen tms. todellakaan tapahdu ilmaiseksi. On pakko tehdä töitä jos haluaa muutosta aikaan. Ja eka muutos voisi olla tuo ruokavalion muokkaaminen. Tässäpä yksi ehdotus:

aamu: (aiemmin: puuro70g 3dl mansikoita guavamehua 2dl ->) puuro (veteen) 70g, 3dl mansikoita, 100g raejuustoa/muuta rasvatonta protskua
lounas: n 1dl riisi/pasta tms. salaattia n 150g kana/tofu /kala tms. maitoa 2 lasia + pehmeitä rasvoja n. 10g
välipala: (aiemmin protsku ja banaani ->) protsku ja ruisleipä tai pieni puuro
treenin jälkeen: palautusjuoma
päivällinen: (aiemmin sama ku lounas. yleensä kuitenki vähemmän sillä pitää mennä treeneihin -> ) tämä ateria vasta treenin jälkeen, ja hiukan runsaampi kuin lounas!!
iltapala: vähärasvaista proteiininlähdettä niin, että protskua tulee n. 25-30g ja oliiviöljyä tai muuta hyvien rasvojen lähdettä niin, että rasvaa tulee n. 10g (tämäkin voi olla makea ruoka, esim. rahka funlightilla!)

Sellu lähtee puhtaalla ruokavaliolla (kuukausien ajan), raskailla jalkatreeneillä ja riittävällä aerobisella!

Kaikeilta mimmeiltä oikein hienoa tekstiä :rock: :rock:
Anteeksi pientä :offtopic: :a, mutta siis tosiaan mimmit puhuu siinä asiaa, että jos tosiaan haluaa jonkun asian eteen jotain, sitten on myös uhrauduttava! Ja loppujen lopuksi siitä tulee elämän tapa -niinkuin siitä TERVEELLISESTÄ ruokavaliostakin voi tosiaan tulla.

Ja Faidralta toi ruokavalioehdotus oli tosi hyvä! :worship: Nyt vain SissiBF neuvoista vaari ja homma toimimaan. Hiljaa hyvä tulee.. :whip:

Luin tämän ketjun läpi ja valitettavasti rupesi ihan hymyilyttämään...

Faidra sanoi:
HALUTAAN MUUTTUA, MUTTA EI OLLA VALMIITA MUUTTAMAAN ASIOITA!

Ensin pyydetään apua ja kun sitä saadaan, niin "hyökätään" vastaan! :lol2:

SissiBF sanoi:
Ja siitä REENAAMISESTA, sitä tulee niin paljon tehtyä ammuin illoin että vapaa-aika kärsii. ! mutta ihan sopivasti.
Hassua miten erilailla ihmiset ajattelee, mulle treeni on ihan A-luokan rentoutumista ja VAPAA-AIKAA! :) Jos mulla on hetki aikaa itselleni niin lähden riemusta hihkuen ulkoilemaan tai salille. :thumbs:

Ja sitten mä en kertakaikkiaan tajua miksi ostaa liian pienet housut ja itkua tuhertamalla kuihduttaa itsensä niihin housuihin sopivaksi. :eek: Tää kun tuntuu olevan naisten keskuudessa aika yleistä... Mitäs sitten kun mahtuukin niihin pöksyihin mutta ne on vaikka malliltaan vääränlaiset ja näyttää tosi huonolta päällä? Ja eikö sellaista kuihtumispainoa ole tosi vaikeaa pitää yllä?!? Hirveä vaiva yksien housujen takia! :rolleyes: Helpompaa olisi ostaa kerralla sopivat pökät ja jos sattuu laihtumaan niin käy ostamassa uudet ja istuvat.

Ja sitten kaikille kilteille mimmeille jotka jaksavat aina neuvoa samoja juttuja uudestaan ja uudestaan: älkää ottako harteillenne harmia vaikka välillä hyvät neuvot eivät uppoakaan kovaan kalloon. Harvinaisen pitkäpinnaisia mimmejä täältä foorumilta löytyy, kiitos teille! :haart: Omaa pöllöyttähän se on jos ei ota neuvoista onkeensa ja sitten vielä valittaa kun haluttuja tuloksia ei missään näy... :jahas:

Olisko ideaa kyhätä tohon punttimimmien puolelle (siis siihen tärkeisiin viestiketjuihin) joku "kesäkuntoon" tai "näillä neuvoilla timmiksi" tms. -viestiketju johon sitten liittäisi vanhoista viestiketjuista sopivia ruokavalioesimerkkejä, dieettivinkkejä, treenivinkkejä jne jne... Siitä olisi kiinteydestä tai pienemmästä housukoosta haaveilevan helppo aloittaa eikä tarvis kenenkään rassata hermojaan neuvomalla jokaista kysyjää erikseen. :)

Ihan pakko on vielä kerran avautua tänne. Tässä on nyt se MULLISTAVA ehdotus dieetistä. Saa testata omalla vastuulla, olen 95% varma että takuulla lähtee kuukaudessa rasvaa jos noudattaa tätä mistään tinkimättä. En kyllä suosittelis kuukautta pidempään sitten ihan HC:na tällaista noudatettavan.

RUOKAVALIO (ruuat 2-4h välein):
-kaurahiutale 35g, rasvaton raejuusto 150g, oliiviöljy 1rkl, mansikoita 100g
-seiti 100g, herne-maissi-paprika 100g
-tonnikala 150g, kurkku 100g, tomaatti 2kpl, oliiviöljy 1rkl
-proteiinijuoma (protskua tultava reilu 20g) tai rasvaton raejuusto 150g, real-ruisleipäpala 40g
-treeni ja sen jälkeen palautusjuoma, jossa proteiinia 25g ja hiilaria 25g
-seiti 100g, tumma riisi (kuivapaino) 30g, parsakaali 100g
-proteiinijuoma (protskua tultava reilu 20g) tai rasvaton raejuusto 150g, vadelmia 100g, omega3-kapseleita 4kpl
-vettä päivän mittaan 3-4 litraa

TREENIT+AEROBINEN:
-aamulenkki 45min x 4 /vk, tehokkaita lenkkejä intervallityyppisesti eli läpi koko lenkin vaihdellen sykettä (ts. juoksupätkiä, loikkia, kyykkyjä, haara-perushyppyjä jne. kävelyn lomassa)
-salitreeni 4 x vk, tehokas treeni jossa reilusti sarjoja, toistot 8-12, kesto n. 1h
-kaksi viimeistä viikkoa myös treenin jälkeen 45min aerobista

Tämä on ihan hatusta vedetty ohjelma, mutta uskallanpa väittää että pitäisi näkyä tuloksia. Jos oikeasti haluaa tuloksia, niin silloin oikeasti myös noudattaa dieettiä.

:offtopic:

Faidra sanoi:
Jos oikeasti haluaa tuloksia, niin silloin oikeasti myös noudattaa dieettiä.

Just niin. Dieetistä kun ei ole mitään välimuotoja. Sitä joko noudatetaan tai sitten pitää tyytyä siihen mitä peili näyttää ja olla valittamatta!

Mielelläni neuvon ihmisiä painon pudotuksessa ja muutenkin treenaamisessa, mutta välillä se on niin turhauttavaa, koska ihmisen kasvoilta näkee jo suoraan, onko hänellä selkärankaa toteuttaa se!

On tosi rasittavaa, kun töissä aina ollaan vailla paria laihdutusvinkkiä, mutta kun ei sellainen peli vetele. Voi kun tämä laihduttaminen olisikin niin helppoa, että parilla vinkillä laihtuisi! :lol2: Painon pudotus on niin kokonaisvaltainen juttu että se joko tehdään 100% tai ei sitten ollenkaan! Kyse on elämäntapojen muutoksesta!

Hyvin sanottu, fitnesspimu. Lisäisin tuohon vielä sellaisen seikan, että vaikka dieetillä tietenkin pitää olla tosissaan ja täysillä, niin mielestäni lupausten tekeminen tyyliin "en enää ikinä syö karkkia/pulla ja jätski ovat minulta nyt ainiaaksi kiellettyjä" on turhaa ja typerää, koska ei sellaisia lupauksia pysty kukaan kuitenkaan pitämään. Dieetataan siis kunnolla silloin, kun on sen paikka, mutta muuten kohtuus ja kultainen keskitie lienee se paras vaihtoehto, myös herkkujen syömisessä. Mikään tietty ruoka-aine kun ei yksinään lihota, vaan kyse on aina kokonaisuudesta.

Ja joo, :offtopic: oli tämäkin posti.

Niin jos siis ymmärsin oikein niin et ole koskaan edes käyttänyt noita housuja?? Voihan olla että vaikka laihtuisit miten paljon niin et silti sopisi ko. malliin tms. Unohda ne farkut (!!!) ja osta uudet jotka sopii. :D Sen lisäksi dieettaa (=syö terveellisesti) ja nauti liikunnasta. Jos oot kerta jo laihtunut viime kesästä niin jatka samaan malliin :) Kyllä se siitä! Kevät luo aina epätoivoa, mutta kuten jo sanottu niin hiljaa hyvää tulee :)

On kyllä pakkiksen tytöiltä tullut taas tähänkin ketjuun aivan mahtavaa tekstiä :thumbs:

Pakko kuitenkin nyt ihan "ääneen" ihmetellä tätä, että miten kehdataan tuolla tavalla alkaa ihan hyökkäämään niitä auttajia kohtaan... Kun ne täältä saatavat neuvot tahtoo kyllä olla kultaakin kalliimpia. Sinuna SissiBF kuuntelisin nöyrästi ja olisin onnellinen, että jaksetaan neuvoa ja halutaan auttaa :)

Ja munkin mielestä sun kannattaa nyt unohtaa ne farkut.. ja dieetata ihan maltilla joka takaa sen että ne kilot ei tuu sitte seuraavassa kuussa hyvällä lykyllä jopa korkojen kera takaisin!! Mutta valinta on toki jokaisen oma, ja hyvät neuvot tuo meidän Faidra sulle laittoikin, jos siis todella haluat äkkiä pienentyä.

Faidra sanoi:
No, tässä tuntuu tulevan taas kerran se sama ongelma. HALUTAAN MUUTTUA, MUTTA EI OLLA VALMIITA MUUTTAMAAN ASIOITA! Kun mäkin tuolla annoin sulle vinkin, niin sivuutitko sen vaan ajattelemalla että "en halua" tai "liian vaikeeta" tms?

Ei se sellun poistaminen, perseen kaventaminen tms. todellakaan tapahdu ilmaiseksi. On pakko tehdä töitä jos haluaa muutosta aikaan. Ja eka muutos voisi olla tuo ruokavalion muokkaaminen. Tässäpä yksi ehdotus:

aamu: (aiemmin: puuro70g 3dl mansikoita guavamehua 2dl ->) puuro (veteen) 70g, 3dl mansikoita, 100g raejuustoa/muuta rasvatonta protskua
lounas: n 1dl riisi/pasta tms. salaattia n 150g kana/tofu /kala tms. maitoa 2 lasia + pehmeitä rasvoja n. 10g
välipala: (aiemmin protsku ja banaani ->) protsku ja ruisleipä tai pieni puuro
treenin jälkeen: palautusjuoma
päivällinen: (aiemmin sama ku lounas. yleensä kuitenki vähemmän sillä pitää mennä treeneihin -> ) tämä ateria vasta treenin jälkeen, ja hiukan runsaampi kuin lounas!!
iltapala: vähärasvaista proteiininlähdettä niin, että protskua tulee n. 25-30g ja oliiviöljyä tai muuta hyvien rasvojen lähdettä niin, että rasvaa tulee n. 10g (tämäkin voi olla makea ruoka, esim. rahka funlightilla!)

Sellu lähtee puhtaalla ruokavaliolla (kuukausien ajan), raskailla jalkatreeneillä ja riittävällä aerobisella!

kyllähän mä selvällä suomenkielellä vastasin sun ehdotukseen. laitoin ohjelman jne. en ole sivuuttanut.

Latest posts

Back
Ylös Bottom