Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joona sanoi:32/30 eli läski ja persejalkainen olen. Oikeastaan sais vyötäröltäkin olla pienempi, mutta alkaa kiristää perseen kohtaa, jos ottaa pienemmät.
Toi armeijan koko systeemi oli oikeastaan ihan hyvä. Eka numero esim 7, vastaa suurinpiirtein pituutta 170 ja toi jälkimmäinen vaikuttaa vyötäröön. Ainoa ongelmahan oli se, että noita vaatekokoja ei oltu saatu standardeiksi sen vertaa, että olisi löytänyt esim. kahdet samankokoiset housut kokoa 648Jarek sanoi:ja armeijassa vielä jotain ihme 754 kokoja.
Jarek sanoi:XXL ja märkki oli Peak Performance.
Mun menee hermot noitten kokojen kanssa.On XLää ja 36/36 tyyppistä merkintää ja armeijassa vielä jotain ihme 754 kokoja.Sitten vielä eri valmistajien kesken XLät sun muut on keskenäänkin eri kokoisia.
Sama juttu on kenkien kanssa.Yleensä tarvin 46 tossua ,mutta välillä mahtuu 45 ja toisinaan 46kin on liian ahdas....Ottaa nimittäin hiukan pattiin ,kun tilipäivänä lähden kenkäostoksille ja kaupoissa ei ole muuta minulle tarjota ,kuin jotain Pomarfinin harmaita karjalanpiirakkakenkiä.