Housujen koko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tommih
  • Aloitettu Aloitettu
32/30 eli läski ja persejalkainen olen. Oikeastaan sais vyötäröltäkin olla pienempi, mutta alkaa kiristää perseen kohtaa, jos ottaa pienemmät.

Joona sanoi:
32/30 eli läski ja persejalkainen olen. Oikeastaan sais vyötäröltäkin olla pienempi, mutta alkaa kiristää perseen kohtaa, jos ottaa pienemmät.

sama vika rahikaisella. Vattasta sopivat on yleensä perseestä ja reisistä liian tiukat. Tykkään vähän löysemmistä farkuista. kokoja en muista.

edit. 34/30 ja 32/30 näyttäis lattialla lojuvien farkkujen koko olevan. Ja lyhennykstä tulleita molemmat farkut.

XXL ja märkki oli Peak Performance.
Mun menee hermot noitten kokojen kanssa.On XLää ja 36/36 tyyppistä merkintää ja armeijassa vielä jotain ihme 754 kokoja.Sitten vielä eri valmistajien kesken XLät sun muut on keskenäänkin eri kokoisia.
Sama juttu on kenkien kanssa.Yleensä tarvin 46 tossua ,mutta välillä mahtuu 45 ja toisinaan 46kin on liian ahdas....Ottaa nimittäin hiukan pattiin ,kun tilipäivänä lähden kenkäostoksille ja kaupoissa ei ole muuta minulle tarjota ,kuin jotain Pomarfinin harmaita karjalanpiirakkakenkiä.

32/32 :worship: :curs: :kippis1: :david: :jahas:

Edit: Tajusin juuri että en ole koskaan käyttänyt hymiöitä pakkiksella..
!ennen tätä!

Jarek sanoi:
ja armeijassa vielä jotain ihme 754 kokoja.
Toi armeijan koko systeemi oli oikeastaan ihan hyvä. Eka numero esim 7, vastaa suurinpiirtein pituutta 170 ja toi jälkimmäinen vaikuttaa vyötäröön. Ainoa ongelmahan oli se, että noita vaatekokoja ei oltu saatu standardeiksi sen vertaa, että olisi löytänyt esim. kahdet samankokoiset housut kokoa 648 :)

Ja lisäksi kun varusvaraston ystävälliset ja avuliaat työntekijät vielä sanovat, että ei ole vääränkokoisia vaatteita, vaan vääränkokoisia ukkoja siellä vaatteiden sisällä, samalla ojentaen kokoiselleni hepulle 2,5m pitkälle 200kg painavalle jätkälle sopivia housuja ja numeron 46 kenkiä niin kaiki on täydellistä.

Jarek sanoi:
XXL ja märkki oli Peak Performance.
Mun menee hermot noitten kokojen kanssa.On XLää ja 36/36 tyyppistä merkintää ja armeijassa vielä jotain ihme 754 kokoja.Sitten vielä eri valmistajien kesken XLät sun muut on keskenäänkin eri kokoisia.
Sama juttu on kenkien kanssa.Yleensä tarvin 46 tossua ,mutta välillä mahtuu 45 ja toisinaan 46kin on liian ahdas....Ottaa nimittäin hiukan pattiin ,kun tilipäivänä lähden kenkäostoksille ja kaupoissa ei ole muuta minulle tarjota ,kuin jotain Pomarfinin harmaita karjalanpiirakkakenkiä.

No nyt löyty, 40/34

36/32
ja suututtaa noi mallit kun 36 mahtuu reisistä, mut jää vyötäröstä 1000metrii löysäks, ehkä pitäisi keissi kasvattaa

Löytyy farkuista ainakin 40/30 ja 38/30(tai 32).

j&j:n lyhennetyt xxl:t ei meinaa mahtua. Tiukat varsinkin perseestä ja vyötärön ja navan välissä on 2-5cm tyhjää.

Vaatekaupoissa käyminen on yhtä vitutusta. Yleensä joutuu poistumaan tyhjin käsin.

Sitten kun vielä koko vielä vaihtelee. ..enkä tarkoita pelkästään kasvamista :curs: :wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom