House season 4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sampsa^
  • Aloitettu Aloitettu
Kuinkas moni seurailee house season 4:sta jenkkien tahtiin (ja ihan yleisesti housea, vähän jäljessä)..Omasta mielestäni huippu sarja, mikä ei ole menettänyt vieläkään mielenkiintoaan niinkuin moni muu sarja..

Season 4:sta epäilytti alkaa katsomaan, että pysyisikö homma vielä kasassa, mutta siitähän alkaa syntymään yksi parhaista seasoneista:)..

Oli kova veto ottaa uusia jannuja lääkäreiksi, ja kyllähän ne vanhatkin siellä vielä ovat..poistumatta..uudet tuovat hyvää vaihtelua kolmeen edelliseen kauteen. Varsinkin uusien lääkärien kisausta/kiusausta oli/on mukava katsoa.

Mites muut mieltä housesta?

Jenkkien tahtiin on neloskausikin katsottu aikoja sitten. Se koko työhakuhässäkkä on hyvä idea, joka antaa hieman lisää mielenkiintoa seuraamiseen. MUutenhan on jo jauhettu samaa vanhaa vaikka kuinka paljon. Itse pidin eniten ykkös- ja kakkoskausien filosofisemmasta puolesta, koska vasta avattiin persoonallista henkilöhahmoa

Jenkkien tahtiin on neloskausikin katsottu aikoja sitten
Mites se neloskausi on voitu kattoa aikoja sitten, jos se ei vielä jenkeissäkään ole loppunut:jahas:..Episode 14:sta asti olen kattonut, niinkuin jenkeissä siihen asti on tullutkin..

E: Niin, ja tietenkin ykkös- ja kakksokaudet olivat parhaita, mutta lähinnä tarkoitin sitä ettei taso laskenut yhtään neloskaudelle siirtyessäkään uusien asioiden ansiosta..

Itse neljättä kautta katson parasta aikaa (nyt kuusi jaksoa katsottu).

Hieman alkuun oli :wtf: kun muutokset alkoivat, mutta kuten beginner kirjoitti uuden teamin-hakuhässäkkä on hyvä juttu sarjalle. Onneksi ärtyisän Housen sarkasmi on sentään tallella. Ehdokkaissa on varsinaisia persoonia, ja yhteistyön haasteista on syntynyt hauskoja tarinoita. Ja muuten, "13" = :haart:

Jenkkien tahtiin on neloskausikin katsottu aikoja sitten. Se koko työhakuhässäkkä on hyvä idea, joka antaa hieman lisää mielenkiintoa seuraamiseen. MUutenhan on jo jauhettu samaa vanhaa vaikka kuinka paljon. Itse pidin eniten ykkös- ja kakkoskausien filosofisemmasta puolesta, koska vasta avattiin persoonallista henkilöhahmoa

kröhöm 6 päivä tuli 14 jakso...

Huippusarja, täälläkin seurataan nelosseezönii

No vittu. Jakso 13 odotutti sitten tuloaan vallan pitkään... Monta viikkoa 12 oli tuorein netistä saatava. Mutta hyvä että tuli puheeksi, pitääpä alkaa latailemaan

Joo, tossa oli tosiaan taukoa episode 12:sta jälkeen...Ja muutenkin, noissa edellisissä seasoneissa on aina ollut 24 jaksoa, joten eiköhän sen verran taas ole tulossa..

Aika surullinen oli tuo 16:sta jakso..Mites, tiedättekö onko vielä tulossa jaksoja? Joissain paikoissa näkyisi, että season loppuisi tuohon. Onko uutta seasonia tulossa?

House on kyllä ainoita sarjoja, joita jaksaa seurata. Ihan huippu siis. Itse etenen Canal+:n tahdissa ja piti oikein tämän ketjun myötä käydä C+:n sivuilla kattomassa, että miksei viimeiseen pariin viikkoon ole Housea tullut. Syykin selvisi ja sen myötä varmaan pitää tämänkin ketjun seuraaminen lopettaa. :D

HOUSE, 4. tuotantokausi
Huom! Hollywoodin käsikirjoittajien lakon vuoksi Housen IV tuotantokauden 8. jakso on tämän kevään viimeinen CANAL+:lla esitettävä jakso. Tuotantokausi jatkuu CANAL+:lla jälleen syyskuussa.

House on kyllä ainoita sarjoja, joita jaksaa seurata. Ihan huippu siis. Itse etenen Canal+:n tahdissa ja piti oikein tämän ketjun myötä käydä C+:n sivuilla kattomassa, että miksei viimeiseen pariin viikkoon ole Housea tullut. Syykin selvisi ja sen myötä varmaan pitää tämänkin ketjun seuraaminen lopettaa. :D

Vituttaa tuo:curs: No syksyllä sitten jatkuu....

Olen tässä nyt 8 jaksoa katsonut ja jokaisessa jaksossa mainitaan vähintään kerran steroidit ja niitä käytetään joka potilaaseen. Häiritsevää.
Loistava kausi ollut, pakko katsoa lisää ja lisää.

Olen tässä nyt 8 jaksoa katsonut ja jokaisessa jaksossa mainitaan vähintään kerran steroidit ja niitä käytetään joka potilaaseen. Häiritsevää.
Mitäs häiritsevää tässä on? Steroideja on kuitenkin niin monta lääketieteellisesti erilaista, jotka auttavat moniin vammoihin/sairauksiin. Noissa Housen tapauksissa ei niillä steroideilla kuitenkaan ole mitään yhteyttä lihaksiin millään tavalla;)..

Mitäs häiritsevää tässä on? Steroideja on kuitenkin niin monta lääketieteellisesti erilaista, jotka auttavat moniin vammoihin/sairauksiin. Noissa Housen tapauksissa ei niillä steroideilla kuitenkaan ole mitään yhteyttä lihaksiin millään tavalla;)..
En niin väittänytkään. se vaan häiritsee. :lol2:
Nyt lähtis number 13!

Back
Ylös Bottom