Hotmailin palvelinasetukset Thunderbirdiin

Mikakinlie

Banned
Eli nyt hermostuttaa jo aivan helvetisti. Olen yrittänyt googelttaa noita asetuksia mutta ei löydy sitten millään. Olen asentanut uudemman thunderbirdin ku tuohon aikaisempaan ei saanut asennettua noita lisäosia . Eli nyt on lisäosat ym. hilpeet asennettu mutta hotmailin paskalle ei löydy noita asetuksia mistään. Jos joku tietää niin voisko ystävällisesti kertoa mullekin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
http://www.mozilla.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=3430&p=20731

Tuolta mä ymmärsin, että vois käyttää thunderbirdillä. Jos joku saa toimimaan niin saisko sit käännettyä selkokielelle. Olen asentanut noi laajennukset mutta kun aloin lisäämään sitä tiliä niin kyselee noita palvelimia ja ssl ym. suojauksia. Mitkähän ne mahtaisi olla hotmailiin.

Tuolla näyttikin olevan ohje tuon webmailin käytöstä vielä näyttää herjaavan jotain mutta kokeillaan vielä.

Ei taida hotmailia psytyä käyttämään kuin selaimella.

Poislukien Outlook Expressiin viritelty kikostus. Selainprotokollaa sekin tosin käyttää, Hotmail ei tarjoa POP (saati IMAP)-protokollaa normaaleille postiohjelmille.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
hanki gmail. siihen saat ainakin popin. sit esim netti.fi - sähköpostiosoitteen(slahti) saa ilmaseks ja siinä onkin jo imappi. taitaa hotmailista saada edelleenlähetettyä kaikki viestit muuhun spostilootaan.

nuo viritelmät on aika purkkasysteemeitä, ei kannata kokeilla vaan hankkia toinen ilmainen sposti.

hanki gmail. siihen saat ainakin popin. sit esim netti.fi - sähköpostiosoitteen(slahti) saa ilmaseks ja siinä onkin jo imappi. taitaa hotmailista saada edelleenlähetettyä kaikki viestit muuhun spostilootaan.

nuo viritelmät on aika purkkasysteemeitä, ei kannata kokeilla vaan hankkia toinen ilmainen sposti.

Juu mullahan on jo kaksi tiliä tuossa thunderbirdissä ja olisin halunnut tuon hotmailin myös sinne. Mutta pitänee laittaa tuolla edelleen lähetyksellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom