Hotmail ei toimi

Olen päässyt tässä reilun viikon sisällä sähkopostiini vain kerran. Se on siis hotmailissa. Onkohan mulla jotkut asetukset väärin tai jotain sellaista? Tämä vika tuli kun asensin windowssin uusiksi.
Apua... Olen aika :david: näiden koneiden kanssa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Katoppa palomuurin asetukset. Ainakin Kerio on blokannut hotmailiin pääsyn. Juuri kaveri tuskaili viikon samasta ongelmasta ja Kerio oli syylinen.

japa sanoi:
Katoppa palomuurin asetukset. Ainakin Kerio on blokannut hotmailiin pääsyn. Juuri kaveri tuskaili viikon samasta ongelmasta ja Kerio oli syylinen.

Osaisitko sanoa tarkemmin mitä niistä asetuksista pitäisi katsoa? Mulla on Sygaten palomuuri.

En nyt pysty tarkentamaan mutta oli kuulemma aika takuuksien takana joku väylä tai portti jota hotmail käyttää niin se oli blokattu. Sinällään ihmeelisintä oli se että koneelle ei oltu tehty mitään sellaista joka olisi muuttanut asetuksia, se vaan eräänä päivänä ei aukassut hotmailia. Kokeile ilman palomuuria? Tai joku Zonealarm palomuuriksi ja sitten kokeilemaan.

Koitin ilman palomuuria, ei toimi.
Tarkennuksena siis että asensin ohjelmat uusiksi ja myös sellaisia ohjelmia joita en ole käyttänyt aikaisemmin. Aika kumma juttu että pääsin silloin kerran.

EDIT: Toimii sittenkin! kesti vaan hirveä kauan. KIITOS, pitää nyt vissiinkin tutkia sítä palomuuria.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom