Hotellien keskittämisestä eniten irti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wombut
  • Aloitettu Aloitettu
Noh periaatteessa kysymys on enemmänkin että tarjoaako jokin nettisivusto mielestänne tai kiistatta parhaita etuja? Kaikilla tuntuu olevan omia keskittämisohjelmia kuten esim joka 7 yö valituista hotelleista veloituksetta, tai pieniä "rekisteröityneen alennuksia".

Onko jollakin ollut aikaa joskus tehdä näistä jotain tarkempaa vertailua tai jotain muuta syytä varata hotellinsa, aina kun mahdollista, sivustolta X. Esim onko joidenkin kanssa vain tosi helppo asioida jos ongelmia ja rahojen palautuksia tai peruutuksia yms?

Asia tuli mieleen kun japani reissu vääjäämättä lähestyy, ja ite heiluttelen jotain norwegianin korttia niin ilmeisesti hotels.com tarjoaa lisäetua norkun käyttäjälle + heidän omia etuohjelmia.

Tosin Aasiassa päin näyttäisi myös tuollainen kuin Agodan olla kovin suosittu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sama suunta vajaan kuukauden päästä. Eipä noilla isommilla puljuilla kait suuria eroja ole. Ajoissa varmaan kannattaa kuitenkin olla liikkeellä jos ei halua maksaa liikaa. Varasin siis jo lokakuun lopussa hotellit ja yhden hinta näistä on kolmikertaistunut sen jälkeen.

Sama suunta vajaan kuukauden päästä. Eipä noilla isommilla puljuilla kait suuria eroja ole. Ajoissa varmaan kannattaa kuitenkin olla liikkeellä jos ei halua maksaa liikaa. Varasin siis jo lokakuun lopussa hotellit ja yhden hinta näistä on kolmikertaistunut sen jälkeen.

Mä oon viel vähän ootellu kun oli vähä "nyrkkisääntönä" et moni hotelli pistää huoneita vain noin 3kk etukäteen näkyville, niin oli tarkoitus hetki viel malttaa ja oikeesti sinetöidä matkasuunnitelma ihan ajatuksen kanssa ennen varailuja kun sit ne tavallaan on "lukittu".

Lentoakin on jo kertaalleen päivällä siirretty, mut ehkä tässä pitäis alkaa katsomaan niitä ajatuksella. Onneksi melkein kaikissa on nykyään ilmainen peruutus kunhan ilmoittaa ajoissa.

Mä oon viel vähän ootellu kun oli vähä "nyrkkisääntönä" et moni hotelli pistää huoneita vain noin 3kk etukäteen näkyville, niin oli tarkoitus hetki viel malttaa ja oikeesti sinetöidä matkasuunnitelma ihan ajatuksen kanssa ennen varailuja kun sit ne tavallaan on "lukittu".

Lentoakin on jo kertaalleen päivällä siirretty, mut ehkä tässä pitäis alkaa katsomaan niitä ajatuksella. Onneksi melkein kaikissa on nykyään ilmainen peruutus kunhan ilmoittaa ajoissa.
Joo 3-6kk riippuen paikasta. Isommat ketjut laittavat aikaisemmin tarjolle. Kaikki ne mun valinnat (4kpl) sisältää ton ilmaisen peruutuksen ja maksuakin kinuavat vasta muutamaa päivää ennen saapumista. Tosin maksaa voin ihan koska vaan sitä ennenkin. Hinnat on jeneinä, niin lähinnä valuuttakurssien vaihtelu niitä vielä heiluttelee mulle. Jos olisin heti varatessa maksanut, niin olisin säästänyt reilun sata euroa tämän hetkisiin kursseihin verrattuna. Toiveissa tosin, että euro vahvistuu jeniin nähden ennen matkaa vielä, kun eu:n keskuspankki ilmeisesti suunnittelee koron nostoa ensi kuussa. Niin tuo aikaisemmin mainitsemani kolminkertainen hinta ei tietenkään näihin vaikuta koska minulla vanha hinta lukossa.

Lennot minulla onkin jo maksettu, mikä tietenkin on helpotus, kun lippujen hinta on noussut reilulla tuhannella eurolla sen jälkeen. Kyllä minäkin pari päivää käytin niihin hotellien selailemiseen ennen valintaa, että ymmärrän kyllä että haluat miettiä asiat kunnolla.

Varauspalveluista oon käyttäny "aina" booking.comia. Ei mitään ihmeempää perustetta miksi, joskus vertailin eri palveluiden hintoja ym enkä nyt mitään ratkaisevaa eroa löytänyt. Joten kun sivusto on tuttu niin aina sinne päädyn klikkailemaan.

Toukokuun Japanin matkan hotellitkin on sieltä jo varattu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom