Hostel Part II

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Yeah, mukavat puistatukset sai jo tuosta viheltelystä saitin alussa... Taas yksi elokuva, jota odottaa - pienin varauksin kyllä... Aina nämä jatko-osat...

Synkkään Hostel-tunnelmaan sopii saksa tai vielä paremmin jokin slaavilainen kieli... olisipa venäjä :hyper:

Harvoin kakkonen paremmaksi vetää, en ihan heti muista mitään mikä olis vetänyt.

T2 ja Aliens (Directors Cut) ehdotan mää...

Hostel 2 tuskin pääsee yllättämään... luultavasti vain coren tavoilla. Toivoisin niin kovasti, että juonella...

T2 kyllä on yksi poikkeus ja Alienikin parani. Rambo II rokkaa myös enemmän kuin ygöne.

Vielä ehdoton lisäys, miten voin unohtaa: Kummisetä 2. Itse pidän sitä onnistuneempana kuin ykkösosaa :5:

"It was you, Fredo. You broke my heart.."

Ei oo kovin korkeella odotukset. Ykkönen oli sellasta kuraa että huh huh. Kaverin kanssa ei pystyny pokilla kattomaan elokuvaa kun vähän väliä rupes naurattamaan. Hyvä ideahan siinä oli, mutta toteutus oli jotain ihan muuta.

Ykkönen oli vitun tiukka pätkä, joka muuta sanoo niin... niin Markkua lainatakseni.... AIJAIJAIJAI!

Ton trailerin perusteella ei voi kyllä sanoa vielä yhtikäs mittee kakkososasta...

No ainakin ykkösosa on kyllä ihan selkeesti yksi paskimpia leffoja mitä olen nähnyt. On jo niin huono, ettei sovi edes "aivot narikkassa" katsottavaksi. Todellinen tahattoman komiikan riemuvoitto.

No ainakin ykkösosa on kyllä ihan selkeesti yksi paskimpia leffoja mitä olen nähnyt. On jo niin huono, ettei sovi edes "aivot narikkassa" katsottavaksi. Todellinen tahattoman komiikan riemuvoitto.

Itsellä vähän samansuuntaiset fiilikset jäi. Oli kyllä odotukset korkealla ku moni kaveri kehui pätkää. Pitäs ehkä katsoa uudestaan, mut jotenki ei jaksa ku jäi niin heikot fiilikset pätkästä.

Tuossahan näyttelee sivuosassa suomalainen (sukujuuret Bulgariassa) huippumalli Vera Jordanova!!

Oli kyllä paska leffa se ykkönen.

Back
Ylös Bottom